Kokosowa przyjemność...

czwartek, 23 czerwca 2016
   Hej wszystkim! Ostatnio na blogu pojawiło się sporo recenzji, czas więc trochę odetchnąć. Dziś mam dla Was przepis na koktajl z napojem kokosowym. Często widziałam je na różnych blogach i stwierdziłam, że sama muszę przetestować.


  Ponieważ moje kochane pomarańcze nie są w sezonie, a ja ostatnio mam smaka na rzeczy związane kokosem postanowiłam coś wymyślić, aby umilić sobie poranny posiłek. Długo chodziłam zanim zdecydowałam się na napój kokosowy z Alpro, bo jest to dość drogi produkt. Jego cena w Almie wynosi 15,99 za litr. Widziałam, że na stronie producenta cena jest zdecydowanie niższa więc lepiej kupić online.

  Napój kokosowy z ryżem jest w 100% produktem pochodzenia roślinnego. Ma delikatny smak kokosowy, niską kaloryczność i jest lekkostrawny. Ja niestety z wiekiem nie mogę już pić zwykłego mleka ponieważ mam potem problemy żołądkowe, dlatego najczęściej wybieram mleka sojowe, bez laktozy czy właśnie napój kokosowy. Przepis jest banalnie prosty i bardzo szybki w wykonaniu.

Do blendera wrzucamy:
- 1 banan (najlepiej dojrzały)
- 2 kiwi
- 200 ml napoju kokosowego
- 2 łyżki stołowe wiórek kokosowych


   Jak zwykle dodaję banana, ponieważ nadaje fajną konsystencję koktajlowi, przy tym napój jest bardziej sycący i kaloryczny. Kiwi mają dodać świeżości napojowi i jeszcze więcej witamin, a wiórki jak lubicie możecie dodać lub nie. Ja akurat lubię coś sobie pogryźć przy piciu, dodatkowo napój jest mocniej kokosowy. Czasami dorzucam jeszcze siemię lniane bądź nasiona chia, ale najczęściej jednak spożywam tę opcję.

   Mam zamiar zrobić na dniach przepis, ale z ananasem i kokosem. Myślę że będzie smakował równie dobrze, a może i nawet lepiej. Pamiętajcie, aby po otwarciu napoju przechowywać go w lodówce i spożyć w przeciągu 4 dni. 



Może znacie jakiś inny napój kokosowy do polecenia? Osobiście nie przepadam za migdałowym czy ryżowym ale chciałbym wypróbować jeszcze mleko owsiane. 
Pozdrawiam,



14 komentarzy on "Kokosowa przyjemność..."
  1. Uwielbiam koktajle :) Lecz jakoś mleko ryżowe mi bardziej smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mleko ryżowe jeszcze ok ale migdałowe to już u mnie nie przejdzie :).

      Usuń
  2. Wygląda bardzo smakowicie! Muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa, na pewno go spróbuję :) Dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że przypadnie do gustu :).

      Usuń
  4. nie wiem dlaczego, ale koktajle jakoś nie przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zależy jakie składniki są w środku. Czystych warzywnych nie lubię i raczej to się nie zmieni :).

      Usuń
  5. Koniecznie muszę spróbować, bo na pewno jest pyszny :) Uwielbiam zarówno kokos, kiwi jak i banana, więc myślę, że taki koktajl super sprawdzi się na szybkie śniadanie do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mocno orzeźwiający szczególnie w taką pogodę :D.

      Usuń
  6. uwielbiam mleko kokosowe w połączeniu z bananem i kiwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niedawno dopiero odkryłam, a już się zakochałam :D

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature