Zakupy w Kiko...testuj razem ze mną

wtorek, 28 czerwca 2016
  Cześć wszystkim! Będąc kilka tygodni temu w Arkadii, postanowiłam zajrzeć do sklepu Kiko. Wydaję mi się, że ta marka jeszcze nie jest tak bardzo znana na Polskim rynku i postanowiłam wybrać sobie kilka kosmetyków. Do głowy jednak wpadł mi pomysł, że i dla jednej z Was wybiorę kilka kosmetyków do przetestowania. A czemu nie :).


   Sama jedynie w swojej kolekcji posiadam lakier do paznokci, o którym pisałam zresztą już na blogu * klik *. Tym razem postanowiłam wybrać trochę kolorówki. Dla jednej z Was wybrałam zestaw klasyków, bo nie chciałam ryzykować z produktami. Dla siebie zaszalałam z kolorami na lato. Wybrałam dwie kredki do oczu, 01 czyli srebro i 04 czyli mocny turkus. Widziałam kilka fajnych makijaży z użyciem takich mocnych kolorów na dolnej lini rzęs i jestem ciekawa jak to będzie wyglądać u mnie. Ostatni produkt to cień do powiek w kremie, w kolorze 05 czyli oliwkowa zieleń. 


  Dla jednej z Was moje drogie, mam do wygrania trzy produkty również do makijażu. Chcę żebyście i Wy mogły razem ze mną sprawdzić tę markę. Wiem, że sklepów Kiko jest mało w Polsce dlatego zdecydowałam się właśnie na nią. Sklep rzeczywiście oferuje nam wiele produktów więc na prawdę ciężko było mi się zdecydować co wybrać. Rozdanie będzie trwało od dnia dzisiejszego do 15 lipca, więc trochę czasu będzie aby się zgłosić. 


A co jest do wygrania?
- Lakier szybko schnący w kolorze 842 czyli pięknej fuksji
- Cień do powiek w kremie 02 czyli pudrowy róż
- Podwójny róż do policzków w kolorze 02 Doral
- plus małe co nieco...

   Kosmetyków nie otwierałam dlatego wklejam Wam zdjęcia, które znalazłam w internecie. Wybierałam rzeczy uniwersalne, idealne na lato i nie tylko. Nie powiem że ten róż i mnie kusił, ale muszę się w końcu pogodzić z tym że mam za dużo róży jak na jedną twarz :).



   Aby wziąć udział w rozdaniu należy być publicznym obserwatorem mojego bloga oraz pozostawić komentarz pod tym postem z mailem abym mogła się skontaktować w razie wygranej.
Dodatkowo aby zwiększyć szansę na swoja wygraną możesz:
- polubić mój fanpage na Facebooku * klik * : +1 los
- zaobserwować mnie na Instagramie * klik * : +1 los
- zamieścić informację na swoim blogu: +2 losy

Przykładowy formularz zgłoszeniowy:
1. Obserwuję bloga jako...
2. Mail:
3. Lubię profil na Facebooku: TAK(nazwa)/NIE
4. Obserwuję na Instagramie: TAK(nazwa)/NIE
5. Informacja o rozdaniu na blogu: TAK(link)/NIE



Wyniki zostaną ogłoszone najpóźniej 5 dni po rozdaniu i poinformuję Was na blogu oraz wyślę maila osobie, która razem ze mną będzie mogła się trochę pobawić. Trzymam kciuki i powodzenia.

ROZDANIE ZAKOŃCZONE

      Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.). 

Pozdrawiam,


15 komentarzy on "Zakupy w Kiko...testuj razem ze mną"
  1. Bardzo mnie kuszą te produkty, mam kilka na oku, ale wolałabym je stacjonarnie dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak odwiedziłam sklep to też miałam ochotę na kilka produktów :). Kiko to dla mnie taki nasz Inglot

      Usuń
  2. Kiko moim zdaniem jest znane, ale nic nie mam. Zgłaszam się! :D
    1. Obserwuję blog jako Make-up Kakuna
    2. kakuna.klaudia@gmail.com
    3. Lubię profil na facebooku: TAK MakeUp Kakuna
    4. Obserwuję na instagramie: Nie
    5. Informacja o rozdaniu na blogu: TAK, makeupkakuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zauroczona tymi kosmetykami, a firmy nie znałam ale chętnie poznam. Może w końcu będę mieć okazję odwiedzić ten sklep stacjonarnie i złapać parę ciekawych produktów :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się zgłosić, może akurat przypadną Ci do gustu to co wybrałam :).

      Usuń
  4. 1. Obserwuję bloga jako: Nadia
    2. Mail: jo-jo-a@wp.pl
    3. Lubię profil na Facebooku: TAK Malinowy Skarbiec
    4. Obserwuję na Instagramie: TAK malinowyskarbiec
    5. Informacja o rozdaniu na blogu: TAK http://malinowyskarbiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Obserwuję bloga jako: W pogoni za ideałem
    2. Mail: idz_pocwiczyc@poczta.fm
    3. Lubię profil na Facebooku: TAK - W pogoni za ideałem
    4. Obserwuję na Instagramie: TAK - idz_pocwiczyc
    5. Informacja o rozdaniu na blogu: http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja oczywiście biorę udział, bo ten cień w kremie chodził za mną już od dwóch miesięcy, ale w moim stacjonarnym Kiko ciągle był wykupiony :(

    1. Obserwuję bloga jako Olga Krysiak
    2. Mail: apieceofally@gmail.com
    3. Lubię profil na Facebooku: TAK - Olga Krysiak
    4. Obserwuję na Instagramie: apieceofally
    5. Informacja o rozdaniu na blogu: NIE

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. . Obserwuję bloga jako Klaudia M
    2. Mail: Klaudia.m@x.wp.pl
    3. Lubię profil na Facebooku: TAK Klaudia Klaudia
    4. Obserwuję na Instagramie: TAK xklaudiax12
    5. Informacja o rozdaniu na blogu: NIE

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję bloga jako nr147
    2. Mail: nr104@wp.pl
    3. Lubię profil na Facebooku: TAK/ Natalia Rzepka
    4. Obserwuję na Instagramie: NIE
    5. Informacja o rozdaniu na blogu: NIE

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie byłoby otrzymać taką niespodziankę.W moim mieście niema tego sklepu a kosmetyki prezentują się obiecująco ..zatem biorę udział :)
    1. Obserwuję bloga jako...Aneta Pokornicka
    2. Mail:andziakubel@onet.pl
    3. Lubię profil na Facebooku: TAK Aneta Pokornicka-Kubeł
    4. Obserwuję na Instagramie: TAK aneta_pokornicka
    5. Informacja o rozdaniu na blogu: NIE posiadam

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Obserwuję bloga jako Truskawkowy Świat
    2. Mail:panterka241@gmail.com
    3. Lubię profil na Facebooku: TAK Truskawkowy Świat Blog
    4. Obserwuję na Instagramie: TAK truskaweczka.18
    5. Informacja o rozdaniu na blogu: TAK https://beautydorczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję bloga jako...Jasmine Vise
    2. Mail:bernadetaaa@interia.pl
    3. Lubię profil na Facebooku: NIE
    4. Obserwuję na Instagramie: NIE
    5. Informacja o rozdaniu na blogu: NIE

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Obserwuję bloga jako Sylwia Bomba
    2. Mail:sylviaaa100@interia.pl
    3. Lubię profil na Facebooku: NIE
    4. Obserwuję na Instagramie: NIE
    5. Informacja o rozdaniu na blogu:NIE

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny konkurs , świetne nagrody .
    Życzę wszystkim powodzenia.
    mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature