Lakiery na lato...

poniedziałek, 11 lipca 2016
   Cześć wszystkim! Wczoraj po południu dopiero wróciłam z krótkiego urlopu i szkoda, że tak szybko się skończył. Jestem spalona słońcem, pełna problemów na twarzy, ale najważniejsze że z pierścionkiem na palcu. Dziś przychodzę do Was z lekkim postem na temat wakacyjnych kolorów na nasze paznokcie. Jak wiecie staram się zawsze dobierać kolor lakieru do obecnego sezonu. Ciężko było mi się zdecydować tylko na 6 kolorów.


   W lecie królują u mnie kolory zarazem mocne jak i pastele. Neony pozostawiam sobie tylko i wyłącznie na stopy. W swojej szufladzie mam wiele kolorów, które mogłabym Wam pokazać. Jednakże zdecydowałam się na wybór tylko tych, które rzeczywiście pojawiały się u mnie bardzo często w poprzednich latach. 

   Zaczynijmy może od mojej ulubionej marki lakierów czyli Essie. Zdecydowałam się na trzy różne kolory. Mint Candy Apple to chyba już kultowy lakier tej marki, piękny miętowy kolor, choć na zdjęciu wyszedł na lekko niebieski. Dla mnie jest to idealny kolor na lato, dłonie wydają się być bardziej opalone niż w rzeczywistości są, doskonale też łączy się ze złotem na paznokciach. Boom boom room to neonowy baby pink. Kolor dla mnie nie nadaje się na inne pory roku (chyba że mieszkałabym na Bali) i lato to jego królestwo. Uwielbiam go nosić latem na stopach, genialnie łączy się z opalenizną i sandałkami. Nigdy wcześniej nie znalazłam tego typu koloru, który wyglądałby świetnie, a nie kiczowato. Warto zwrócić na niego uwagę jeśli lubicie neony, ale pamiętajcie że pochodzi z limitowanej kolekcji więc może być ciężko. Ostatni lakier Essie który chce Wam pokazać to Too too hot. Kolor jest trudny do określenia, ni to czerwień, ni to róż, kolor truskawkowy? malinowy? Coś dla wielbicielek klasycznej czerwieni chcących pokreślić opaleniznę. Ten ciepły odcień świetnie wygląda na dłoniach jak i stopach. Jeśli znacie jakiś podobny kolor z lakierów hybrydowych dajcie znać.


   Limonka, piękny kolor, nie za jasny, nie za żółty, taki właśnie jest Keep Me Sweet z Topshop. Kolor niestety jest trochę wymagający ponieważ nienajlepiej prezentuje się na bladej skórze, ale jeśli choć trochę już musnęło Was słońce to warto go wypróbować. Lakiery z tej angielskiej firmy są bardzo przyjemne w użytkowaniu, średni pędzelek doskonale rozprowadza lakier. Wystarczą dwie warstwy aby pokryć całą płytkę i cieszyć się kolorem. 

Piękny kobalt, który widzicie na zdjęciu to Sally Hansen 420 Pacific Blue. Kolor zależy od światła, lekko wpada też w fiolet, lubię go nosić nie tylko latem ale w tą porę roku zdecydowanie najlepiej się sprawdza. Bardzo lubię lakiery z SH, ale trzeba uważać na ich dość wodnistą konsystencję i długi pędzelek. Ostatni kolor który Wam dziś prezentuję też niestety wymaga trochę wprawy w używaniu. Mowa o L'oreal Color Riche w kolorze 850 Lemon meringue. Jeśli lubicie lakiery typu Essie Fiji czyli rozbielone kolory, bądź biel z pod tonem to ten kolor jest świetny dla Was. Biały kolor lekko wpadający w żółć.Niestety przy tym lakierze niestety są potrzebne 3 dobrze nałożone warstwy aby pokryć równo płytkę paznokcia. Pięknie pokreśli opaleniznę ale szybko się ściera na końcówkach. 


A wy jakie kolory lubicie nosić latem? Przypominam Wam też o nadal trwającym rozdaniu na moim blogu z kosmetykami KIKO * klik *
Pozdrawiam,

12 komentarzy on "Lakiery na lato..."
  1. Mint Candy Apple chodził za mną bardzo długi czas, ale teraz gdy przerzuciłam się na hybrydy jakoś poszedł w zapomnienie. Niemniej kiedy go widzę od razu mam ochotę lecieć do sklepu i go kupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas znaleźć odpowiednik w hybrydach :)

      Usuń
  2. Zaręczyłaś się? :D Gratulacje!
    Bardzo ładne kolory lakierów, miętowy jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dziękuje :). Mięta to chyba klasyk wakacyjny.

      Usuń
    2. równiez gratuluję! :) ps.mięta dla mnie najładniejsza! <3

      Usuń
  3. aktualnie mam biały i miętowy na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ekstra są takie kolorki na lato, dla wygody maluję paznokcie semilacami i ostatnio wyczaiłam taką piekną brzoskwinkę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie chodzi o Sleeping Beauty :), idealny kolor na lato.

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature