Pielęgnacja ciała prosto z Grecji...

sobota, 23 lipca 2016
   Cześć wszystkim! Ostatnio byliśmy na Karaibach z kosmetykami z The Body Shop, a dziś zabieram Was do Grecji z produktami Korres. Dzięki promocji w Sephorze udało mi się zakupić cztery nowe produkty, które od dawna chciałam przetestować.


   Kilka latem temu w Sephorze otrzymałam próbkę żelu pod prysznic o zapachu jaśminu przy zakupie podkładu z tej firmy. Zakochałam się w zapachu od razu, ale od tamtej pory nie zdecydowałam się na jego zakup. Nie zrozumcie mnie źle, zapach na prawdę chodził za mną dobre 4 lata, ale wydać 55 zł na tego typu produkt to dla mnie szaleństwo (chyba że była by to zdecydowanie większa pojemność, a nie 250 ml). Dlatego gdy dostałam informację o promocji 2 za 1 na pielęgnację do ciała to od razu poszłam do perfumerii i zakupiłam żel. 

   Aby w pełni cieszyć się pięknym zapachem jaśminu, zdecydowałam się również na mleczko do ciała o tym samym zapachu i za ten komplet zapłaciłam 69 zł. No, ale jak to ja, musiałam zdecydować się na coś więcej i z racji że wykończyłam dość dużo kremów do rąk które miałam w swojej kolekcji postanowiłam przetestować coś nowego. W ofercie marki Korres mamy 3 kremy do rąk, każdy z nich jest na bazie olejku z słodkich migdałów. Różnica jest w drugim składniku, ja zdecydowałam się na te z masłem shea oraz nagietkiem (trzeci krem jest z witaminą C i kosztuje 20 zł więcej za tą samą pojemność). 


To co najbardziej mi się podoba w marce Korres to, to że ich produkty są wykonane w 90% z naturalnych składników. Nie zawierają silikonów, parabenów, slsów, olejów mineralnych, parafiny oraz nie są testowane na zwierzętach. Dodatkowy plus to piękne zapachy które firma ma w swojej ofercie, warto zajrzeć do Sephory i powąchać bo może tak jak ja zakochacie się w którymś z zapachów. 

Znacie jakieś produktu o zapachu jaśminu? Próbowałyście jakiś produktów marki Korres? 
Pozdrawiam,


18 komentarzy on "Pielęgnacja ciała prosto z Grecji..."
  1. Dawno nie miałam nic z Korres;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O marce Korres słyszałam dużo dobrego, ale jakoś nie miałam jeszcze okazji niczego z ich oferty wypróbować. Muszę w końcu to zmienić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto choć ceny mają dość wysokie :).

      Usuń
  3. Z marki Korres nie stosowałam żadnego produktu, ale na pewno coś w końcu wpadnie w moje ręce :) To pewnie tylko kwestia czasu :) Podobno za granicą te kosmetyki kosztują grosze, a u nas Sephora zgarnia grube pieniądze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą w Grecji na wyspach nie widziałam Korres :( ale wiem że dziewczyny kupują rzeczywiście tanio. Ja mam ochotę na trochę ich pielęgnacji do twarzy :).

      Usuń
  4. nie wiedziałam, że Korres to Grecka marka, nie miałam jeszcze żadnego z ich produktów, super, że mają dobre składy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka nadal jest mało znana, a szkoda bo świetne produkty :).

      Usuń
  5. Ciekawam tego zapachu, który tak długo za Tobą chodził i Cię kusił. Uwielbiam ładnie pachnące żele pod prysznic. Moi faworyci to te z Bath & Body Works <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać że jaśmin to składnik każdych perfum które posiadam :). Z B&BW jeszcze nie miałam żelu, choć ich mydła do rąk często witają w mojej łazience :).

      Usuń
  6. Lubię ich produkty, co jakiś czas goszczą w mojej łazience ;) Tej serii nie znam, ale może jej sie przyjrzę jesli będzie gdzieś dostępna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się u nich kupować zawsze coś na promocji :).

      Usuń
  7. Do tej pory używałam tylko pomadki ochronnej tej marki i jakoś szczególnie nie przypadła mi do gustu, więc siłą rzeczy czuję dystans do innych produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z produktów do ust polecam masełka w słoiczkach :). Świetnie nawilżają i nadają koloru.

      Usuń
  8. też bym nie wydała 55 zł na żel pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ich balsam i bardzo lubiłam ;) miałam też krem do twarzy i jeden wielki koszmar ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że mnie się sprawdzi ich krem do twarzy bo dostałam taki na urodziny :D.

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature