Top Social

The Body Shop - Pinita Colada

sobota, 9 lipca 2016
   Cześć wszystkim! Czy któraś z Nas nie chciała by się przenieść choć na jeden dzień na Karaiby? Jest to teraz możliwe z nowym zapachem od The Body Shop, a mowa o przepysznej Pinita Colada. Nie byłabym sobą gdybym nie wypróbowała tych nowości.


Chcąc wprowadzić Cię w wakacyjny nastrój, stworzyliśmy linię do ciała, Pinita Colada od The Body Shop, o zapachu soczystego ananasa i orzeźwiającego kokosa prosto z rajskich Karaibów.

Masło i scrub z serii Pinita Colada zawierają organiczny olej sojowy, pochodzący od zaufanego dostawcy Gebana z południowo-wschodniej Brazylii. Dostawca ten jest mocno zaangażowany w działania przeciwko wycinaniu lasów oraz promuje zrównoważone, organiczne metody rolnictwa, pozbawione chemikaliów i zbędnych pestycydów.


   Kokos i ananas to jak dla mnie połączenie krzyczące "lato!" . Zapach dość słodki, ale nie duszący czyli typowa pina colada. Choć samego napoju nie lubię ani smaku tej kombinacji, tak zapach naprawdę mnie urzekł. Zdecydowałam się na trzy produkty z tej serii z myślą właśnie o lecie. Zatem do domu powędrował do mnie standardowo żel pod prysznic (jak bym miała ich mało), scrub do ciała i sorbet. Zrezygnowałam z masła ponieważ są one dla mnie za ciężkie na tą porę roku, a sorbet dodatkowo daję nam uczucie chłodu na skórze co jest niezwykle miłe przy naszych ostatnich temperaturach.

   Z tej trójki najbardziej ciekawi mnie scrub do ciała, ponieważ jak wiecie ostatnio dużo się peelinguję. Nie spodziewam się że zastąpi mi on moje ukochane peelingi kawowe, ale będzie to zapewne miła odmiana od tych zapachów. W samym produkcie mamy tartego kokosa, który jest lekko wyczuwalny na ciele, więc niestety ale wątpię żeby porządnie oczyścił on naszą skórę.

   Tak więc mam swoje małe Karaiby w domu i mogę się rozkoszować zapachem lata. Wiem że kosmetyki z tej linii również znajdują się na wyprzedaży letniej w sklepach The Body Shop, tym bardziej zachęcam Was do wypróbowania któregoś z kosmetyków. Jeśli kosmetyki przypadną mi do gustu na pewno dam Wam znać, choć nawet jeśli będą kiepskie i tak wam zdam relację.


A wy jakie zapachy lubicie latem? Może macie coś już z tej serii?
Pozdrawiam,


8 komentarzy on "The Body Shop - Pinita Colada"
  1. Też bym chciała:) juz niedługo TBS u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest to dziwne ze TBS nie ma swoich sklepów w całej Polsce

      Usuń
  2. Ah, napaliłam się strasznie na tą serię jeszcze przed oficjalną premierą! Na szczęście pod koniec lipca będę miała okazję być w Gdańsku, a tam The Body Shop jest stacjonarnie, więc wyczuwam małe zakupy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie pachnie ta seria, peeling mi się teraz sprawdzi jak spalilam sobie nogi ;)

      Usuń
  3. Żel i masło do ciała mam ochotę wypróbować, ale nie mogę się doprosić od siostry żeby poszła i mi kupiła :D Jutro przyjeżdza do domu to na nią wsiądę osobiście i może w końcu mi się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam TBS ale te zapachy mnie nie przekonały niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :), ale na pewno zaraz coś nowego wypuszczą.

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature