Zapachy | Lato od Yankee Candle

sobota, 30 lipca 2016
Letnie zapachy od Yankee Candle

Cześć wszystkim! Dziś post mało kosmetyczny, ale będzie coś dla osób które lubią świece zapachowe bądź woski. Nie wiem jak u Was, ale ja palę świece cały rok, niezależnie od pory roku. Wiadomo, latem zmieniam zapachy na lżejsze owocowe, a gdy robi się już zimniej to stawiam na zapachy korzenne i ciepłe. Dziś przedstawię Wam kilka moich perełek, które będę palić tego lata.

Yankee Candle, Pink Grapefruit - lekki, kwaśny zapach prawdziwych grejpfrutów ze skórką. Przy paleniu mało wyczuwalny, ale daje miłe tło w upalne dni. Coś dla osób lubiących świeże, owocowe zapachy. Zapach rozchodzi się po pokoju powoli, nie zmieniając się.

Yankee Candle, Peony - ten zapach długo za mną chodził, ale z początku nie był dostępny na stoisku na którym kupuję świece. Czekałam, czekałam i w końcu trafił do mnie. Zapach typowo kwiatowy więc jeśli takich nie lubicie to możecie spokojnie go ominąć. 1/4 tarty wystarcza aby mieszkanie wypełniło się zapachem dojrzałych piwonii. Przy dłuższym paleniu jest on duszący i męczący wiec warto uchylić okno przy jego paleniu. 

Yankee Candle, Pink Sands - zapach który jest zawsze wyprzedany i aż cudem udało mi się go dostać u siebie ale tylko w małym słoiczku. Czego możecie się spodziewać po tej świecy? Dużo słodyczy, wanilii, zapach przypomina mi pudrowe cukierki z dzieciństwa. A gdzieś z tyłu czuć woń owoców, jak by melona. Zapach nie jest zbyt intensywny, nachalny. Śmiało możecie go palić w sypialni, ponieważ dzięki tym świeżym nutom nie męczy głowy. Zdecydowanie nie polecam go osobom, które nie lubią słodkich zapachów. Może kiedyś uda mi się dostać dużą świecę i będzie cieszyć bardziej moje oko.

Letnie zapachy od Yankee Candle

Yankee Candle, Summer Peach - mój K twierdzi, że zapach ten przypomina mu brzoskwiniowe żelki z Lidla. Jeśli je znacie to na pewno kojarzycie zapach bo ciężko mu się oprzeć. Słodkie, sztuczne brzoskwinie, zmieszane z nutą piżma i wanilii. Zapach typowo owocowy, choć czasem przebijają nuty kwaskowate. Przy dłuższym paleniu może męczyć, więc uważajcie.

Yankee Candle, Summer Scoop - kto lubi lody truskawkowe, ręka w górę! Pyszny, truskawkowo-śmietanowy zapach przypominający jak dla mnie dzieciństwo. Zapach typowo słodki, idealny dla osób na diecie i łasuchów. Kompozycja jest lekka i niemęcząca, już po 10 minutach zapach jest wyczuwalny w pomieszczeniu. Kto jest głodny?

Yankee Candle, Lemon Lavender - mówiłam Wam że nie znoszę zapachu lawendy? O dziwo ta kompozycja, czyli połączenie lawendy z cytryną jest tak przyjemna że nie mogłam jej nie kupić. Świeża i odprężająca woń, unosi się w pomieszczeniu. Nie warto dodawać całej tarty, tylko stopniowo dorzucać, ponieważ może okazać się duszący. Dla mnie jest to idealny zapach na letnie wieczory, gdy mamy problemy z zasypianiem. Polecam osobom które lawendy nie lubią, aby powąchały ten zapach. Może jak ja się przekonacie. 

Letnie zapachy od Yankee Candle

A wy palicie świece bądź woski latem? Jakich zapachów się trzymacie?
Mam ochotę wypróbować nową kolekcję YC ale jeszcze nie ma w sprzedaży w moim "osiedlowym" sklepie.
Pozdrawiam,

8 komentarzy on "Zapachy | Lato od Yankee Candle "
  1. I narobiłaś mi ochoty na te żelki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie pachną i równie dobrze smakują hihihi :D

      Usuń
  2. Jestem jedyną zacofaną, staroświecką babą na świecie, która nie używała tych wosków. Wstyd się przyznać... Hahah
    Ale masz sexy zdj po prawej stronie bloga! Kwitniesz Madziu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuje, bawiłam się makijażem ale na szczęście moich brudnych włosów nie widać ;P. Ja woski odkryłam rok temu :P więc też jestem lekko zacofana.

      Usuń
  3. Miałam Lemon Lawender i uwielbiałam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza lawenda jaka kiedykolwiek mi się spodobała :)

      Usuń
  4. Ten brzoskwiniowy mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pink Sands pięknie pachnie <3 Moim ulubieńcem w tym momencie jest Sea Salt & Sage <3 uwielbiam! I nie mogę doczekać się zapachów na sezon jesienno - zimowy. Zapowiadają się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature