Nails | Juicy Raspberry od NeoNail

poniedziałek, 8 sierpnia 2016


   Cześć wszystkim! Czas na dalszą prezentację nowych kolorów od NeoNail i tym razem postawiłam na soczystą malinę z dodatkiem złota. Chciałam mocniejszy kolor, ale tak aby nie rzucał się mocno w oczy i ten kolor zdecydowanie taki jest.


Jak wiecie z posta z ulubieńcami lipca moje paznokcie ostatnio dużo przeszły. Przez kilka dni nie malowałam ich i smarowałam Regenerum, a na noc nakładałam dużą ilość kremu do rąk i nakładałam bawełniane rękawiczki. Obecnie widzę, że dwa paznokcie są nadal w złym stanie, reszta powoli do siebie dochodzi. Mam nadzieję że niedługo dojdą do siebie i nie będą takie przesuszone. 


   Ponieważ dziś kiedy czytacie tego posta wyjeżdżam na swój drugi urlop (tak znowu jadę w góry ale tym razem z K odwiedzimy Beskid Śląski) chciałam mieć coś na paznokciach, aby się nie połamały i nie zniszczyły do końca. Postanowiłam przetestować nowy kolor, ale na bazie witaminowej z Semilac która mnie jeszcze nie zawiodła. Tak więc bohaterem dzisiejszego wpisu jest lakier NeoNail, Juicy Raspberry i aby nie było tak nudno nałożyłam na palec serdeczny trochę brokatu z Golden Rose, Jolly Jewels w kolorze 103. Nie jest to może wyszukane połączenie, ale przyznam szczerze że boję się teraz z moimi paznokciami eksperymentować.



Nie mogę się doczekać aż mi odrosną paznokcie i pomaluję tym kolorem jeszcze raz. Nie lubię strasznie u siebie krótkich paznokci bo moje palce wyglądają wtedy jak małe paróweczki. A wy lubicie dłuższe paznokcie, czy stawiacie bardziej na praktykę i wybieracie krótkie?
Pozdrawiam,

16 komentarzy on "Nails | Juicy Raspberry od NeoNail "
  1. Mi się wczoraj połamały... Wyglądają chyba gorzej niż u jakiegoś chłopa pracującego na roli, albo jak u małego dziecka. Mam tak krótkie, że nie mogę na nie patrzeć i się dziwnie czuje. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można się tylko pocieszyć że paznokcie to nie włosy i rosną szybciej :D.

      Usuń
    2. Akurat włosy też coś sobie w kulki lecą, że tak brzydko powiem. Muszę kupić dużo witamin i iść zrobić badanie krwi... Podcinam co 3 msc a się łamią, nie mam już siły na nie.

      Usuń
    3. Cynk i selen polecam :), ale tak jak mówisz podstawowe badania krwi też się przydadzą.

      Usuń
  2. Piękna malinka! Kocham takie odcienie na paznokciach! <3

    Od jakiegoś czasu lubię się bardzo z krótkimi paznokciami. Choć moje paluchy też parówkowata, baaaardziej jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również wpadła w oko :). U mnie pierwsze co to palce tyją :P.

      Usuń
  3. jak dla mnie kolor jest idealny! Uwielbiam takie odcienie zwłaszcza latem! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj takie kolory wybierałam na jesień ale w tym się zakochałam i musiałam nim pomalować :).

      Usuń
  4. Ja lubię dłuższe paznokcie, też mam wrażenie, że jak mam krótkie to palce wyglądają jak parówki ;p piękny kolorek lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne paznokcie, fantastyczny kolor lakieru

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie długie paznokcie niestety nie wyglądają zbyt dobrze, ale to dlatego, ze moja płytka wyglada tak a nie inaczej... Lata obgryzania paznokci zrobiły swoje :( cudny kolor! Mam cos bardzo podobnego i chyba czas to odgrzebać! Chociaż powiem Ci, ze tak zakochałam sie w tym lakierze z Kiko, ze nie moge go zdjąć z paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że tak Ci się podoba :), ja do LO też obgryzałam paznokcie ale na szczęście jakoś wyglądają.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Idealny kolor na każdą porę roku :).

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature