Top Social

Tag makijażowy...

czwartek, 11 sierpnia 2016
   Hej wszystkim! Dziś coś nie typowego, bo Tag który ostatnio zauważyłam na kilku blogach. Wydał mi się dość ciekawy więc i ja wzięłam udział w tej zabawie, Was również do niej zapraszam. Można się trochę cofnąć i sprawdzić jakie kosmetyki tak na prawdę lubimy, a jakie się nam nie sprawdzają.


1. Czy pamiętasz swój pierwszy kosmetyczny zakup?
Prawdopodobnie był to krem koloryzujący z Nivea, zakupiony uwaga: w liceum. 
2. Opisz swoją najlepszą maskarę. Czy znalazłaś taką, która spełnia Twoje wymagania?
Kiedyś otrzymałam próbkę tuszu z Clinique lecz do tej pory nie wiem która to była. Pięknie wydłużała rzęsy i lekko je podkręcała. Ciężko też żeby jakakolwiek maskara wyglądała dobrze na moich pożal się boże rzęsach :). 
3. Jaki rodzaj krycia preferujesz w podkładzie?
W lecie i wiosną wybieram podkłady z kryciem średnim w kierunku lekkiego. Jesienią i zimą staram się nosić już bardziej kryjące podkłady.
4. Ulubiona marka luksusowa?
Ciężkie pytanie, ponieważ używałam tylko kilka produktów marek luksusowych, ale najwięcej miałam produktów od Clarins i one się u mnie najlepiej sprawdzają. 
5. Jakie firmy kosmetyczne chcesz wypróbować a jeszcze tego nie zrobiłaś?
Długo by wymieniać, ale na pewno Nars, Charlotte Tilbury oraz Tarte.
6. Ulubiona firma drogeryjna?
Maybelline, Bourjois oraz L'oreal.
7. Czy nosisz sztuczne rzęsy?
Nie, moja alergia nie pozwala mi na noszenie sztucznych rzęs. Najdłużej wytrzymałam godzinę po czym myślałam że wydrapie sobie oczy. 
8. Czy jest makijaż, w którym nie wyszłabyś z domu?
Mocno kolorowy makijaż oczu. 
9. Jaki kosmetyk jest przez Ciebie najbardziej wielbiony?
Nie mam takiego produktu, mam nadzieję że kiedyś się taki trafi. 
10. Jak często kupujesz kosmetyki do makijażu? Czy lubisz kupować od czasu do czasu czy wszystko na raz?
Zdarzają się miesiące kiedy nie kupuje w ogóle kosmetyków makijażowych,, ale więcej niż dwa na miesiąc raczej mi się nie zdarza. 
11. Czy masz "makijażowy budżet" czy kupujesz swobodnie?
Staram się każdy zakup przemyśleć, ale od czasu do czasu sobie zaszaleję jeśli środki mi na to pozwalają. Kiedyś zdecydowanie więcej wydawałam na makijaż, teraz staram się inwestować w pielęgnację. 
12. Czy wykorzystujesz rabaty, kupony, punkty z kart kupując kosmetyki?
Jasne, staram się korzystać z promocji jeśli są jakieś dostępne. Mam kilka kart stałego klienta i czasem się to opłaca. 
13. Jaki typ produktu kupujesz najczęściej
Podkłady, tusze do rzęs i szminki. Ale podkłady to moja ogromna słabość.
14. Czy jest jakaś firma, której nie możesz znieść?
Nie znam takiej firmy, każda dla mnie ma swoje plusy jak i minusy. Nie ma ideałów.
15. Czy unikasz pewnych składników w kosmetkach, takich jak parabeny czy siarczany?
W kremach do twarzy unikam parafiny, w produktach do kąpieli unikam brokatu i innych tego typu rzeczy, 
16. Czy masz ulubione miejsce gdzie kupujesz kosmetyki do makijażu?
Kosmetyki do makijażu zazwyczaj kupuję w Super-pharm bądź w Sephorze. 
17. Czy lubisz próbować nowych kosmetyków pielęgnacyjnych czy trzymasz się rutyny?
Raczej trzymam się rutyny, a jeśli coś już testuję to tylko jeden kosmetyk na raz. Wtedy w razie czego wiem że to akurat ten kosmetyk mi się sprawdza czy nie.
18. Ulubiona marka do ciała i do kąpieli?
The Body Shop, uwielbiam ich żele pod prysznic jak i masła do ciała. 
19. Gdybyś mogła kupować kosmetyki tylko z jednej firmy to jaka by to była?
Prawdopodobnie był by to MAC, ponieważ mają ogromny asortyment i na pewno szybko bym się nią nie znudziła. 
20. Jaka firma według Ciebie ma najlepsze opakowania?
YSL, Charlotte Tilbury.
21. Jaka celebrytka ma zawsze perfekcyjny makijaż?
Rosie Huntington-Whiteley, uwielbiam ją.
22. Czy należysz do jakiejś internetowej, makijażowej społeczności?
Nie :)
23. 5 ulubionych urodowych guru.
Claire Marshall, LGS (uwielbiam Kasie i Justynę), ViviannaDoesMakeup, Lisa Eldridge oraz Lydia Elise Millen.
24. Czy lubisz produkty wielozadaniowe tak jak stainy do ust i policzków?
Nie lubię tego typu produktów, nie sprawdzają się moim zdaniem. Często trafiam na produkty które dobrze wyglądają na ustach, zaś na policzkach robią plamy.
25. Czy jesteś niezdarna podczas nakładania makijażu?
Problem jaki mam czasami przy makijażu to tusz do rzęs, szczoteczka czasem leci mi do oka :).
26. Czy używasz bazy pod makijaż, na oczy?
Obecnie nie używam bazy pod makijaż, ale pod cienie jedynie gdy robię mocniejszy makijaż i chcę żeby przetrwał cały dzień. Moja ulubiona baza pod cienie to Sin od Urban Decay.
27. Jak dużo produktów do włosów używasz w typowy dzień?
Olejek na końcówki oraz odżywka bez spłukiwania z Gliss Kur.
28. Co pierwsze nakładasz korektor czy podkład?
Zawsze jako pierwszy nakładam podkład, ponieważ wtedy wiem ile korektora mam użyć aby coś przykryć. 
29. Czy myślałaś kiedyś nad lekcjami z makijażu?
Raczej nie, ponieważ bardziej niż makijaż wolę charakteryzację, a nad tym już się kiedyś zastanawiałam. 
30. Co kochasz w makijażu?
Chyba jak każda z Nas lubię makijaż dodaje mi trochę pewności siebie, dzięki niemu ludzie nie pytają się czy jestem chora albo czy źle się czuję :). Makijażem możemy podkreślić naszą twarz, niektórzy o tym zapominają i malują ją od nowa.

Mam nadzieję że tego typu posty również lubicie i weźmiecie udział. Czy któraś z moich odpowiedzi jest podobna do Waszej czy wręcz przeciwnie?
Pozdrawiam,

13 komentarzy on "Tag makijażowy..."
  1. Fajnie się czytało :)
    Sama stworzyłam taki post i świetnie się przy nim bawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, niezła zabawa z tym TAGiem :).

      Usuń
  2. bardzo fajny tag, przyjemnie się go czytało :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale tych pytań jest! Ogólnie bardzo fajny i miło mi się czytało Twoje odpowiedzi, dzięki czemu mogłam dowiedzieć się czegoś więcej na Twój temat. Kosmetyki Charlotte Tilbury mi też się marzą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś będą dostępne w Polsce i w końcu wypróbujemy te magiczne produkty :).

      Usuń
  4. Mi się marzy paletka z Tarte i eyeliner z Kat von D!
    Muszę je mieć w tym roku i koniec kropka. :D Nie miałam nic z tych firm. Uparłam się jak osioł haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Tarte kuszą mnie podkłady, a Kat chętnie przygarnęłabym produkty do ust :D.

      Usuń
  5. Miło się czytało:) też może w końcu zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W wielu kwestiach odpowiedziałabym tak samo, ale na pewno moja uwagę przykuło pytanie o makijazowych guru :) uwielbiam Lisę, Justynę i Kasie z LGS oraz Annę z ViviannaDoesMakeup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio moja lista subskrybcji zmalała i te osoby oglądam najczęściej :)

      Usuń
  7. mam tak samo z kupowaniem kolorówki oraz unikaniem czegoś w składzie :)

    OdpowiedzUsuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature