Top Social

Jesienne zapachy do twojego domu...

niedziela, 25 września 2016

 Cześć wszystkim! Czym była by jesień bez koca, dobrego filmu, ciepłej herbaty i pięknego zapachu unoszącego się w tle? Choć świece palę cały rok to jesienią oraz zimą robię to najczęściej i najchętniej. Sięgam wtedy po zapachy mocniejsze, otulające, a niekiedy słodkie. Dziś przedstawię Wam kilka moich propozycji, które mam zamiar palić w najbliższych miesiącach.


Bath and Body Works, Bergamot Woods - Świeca zamknięta w pięknym brązowym słoiku, lecz bez pokrywki. Zapach bergamotki, lawendy i zielonego cyprysu czyli jesienny spacer po lesie, tak właśnie kojarzy mi się ten zapach. Lekko świeży, ale jednak wyczuwalne są mocne nuty drzewne. Świeca sprawdza się świetnie w ciągu dnia jak i wieczorami.

Bath and Body Works, Mahogany Teakwood - Zapach, który może się nie spodobać każdej osobie, męski i drzewny. Znajdziemy tutaj nuty mahoniu, dębu, drzewa cedrowego ale też trochę lawendy i geranium. Jeśli macie "słabą" głowę jak ja to warto tę świecę palić w dużym pomieszczeniu i nie za długo, ponieważ jest to dość mocny i intensywny zapach. Ta świeca sprawdzi się jeśli poszukujecie prezentu dla mężczyzny który lubi świece, a wiem że Panowie również lubią takie gadżety do domu.

Yankee Candle, Dreamy Summer Nights - Choć nazwa wskazuje nam lato, tak ten wosk mi przypomina wczesną jesień gdzie powoli liście zmieniają swoja barwę, na złoto i czerwono, a wieczory stają się coraz chłodniejsze. Znajdziemy tutaj mieszankę wanilii z heliotropem oraz trochę nut drzewnych. Zapach jest mocny, słodki i pudrowy, niewielka ilość jest potrzebna aby wypełnić całe pomieszczenie. Jest to dla mnie za ciężki zapach latem i za dnia, więc z przyjemnością gości on u mnie wieczorami gdy mam czas na relaks.


Kringle Candle, Autumn Rain - Nie mogło zabraknąć tego zapachu w tym zestawieniu. Piękny świeży zapach, który przywodzi mi na myśl spacer po parku porą deszczową. Świetnie się sprawdzi w ciągu dnia, co najdziwniejsze wyczuwam w nim melona który dodaje trochę słodyczy do całej kompozycji. Idealne dla osób, które nie lubią ciężkich i mocnych zapachów.

Kringle Candle, Secrets - Nie wiem czy też tak macie, ale jak ja wchodzę do sklepu Stradivarius to bardziej niż ubrania podoba mi się zapach perfum tam rozpylanych. Wiele lat poszukiwałam takiego zapachu i w końcu go znalazłam. Połączenie cytrusów, nut drzewnych i roślin botanicznych, dla mnie połączenie idealne. Jest to za razem świeży zapach ale po chwili odczuwamy w nim coś mocniejszego, bardziej intensywnego, wręcz męskiego. Świeca również świetnie nada się jako prezent dla mężczyzny.

I to już wszystkie zapachy na jesień, które chciałabym Wam pokazać. Dajcie znać jakie Wy lubicie zapachy o tej porze roku i czy któryś z tych znacie. A może polecacie coś innego?
Pozdrawiam,

14 komentarzy on "Jesienne zapachy do twojego domu..."
  1. Ja jeszcze chcę zatrzymać lato poprzez palenie świec z różą, gardenią, jaśminem :) Ale po ich skończeniu na pewno skorzystam z Twoich propozycji. Myślę, że Autumn Rain i Dreamy Summer Nights najbardziej by mi spasowały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już powoli przerzucam się na zapachy jesienne chociaż brakuje trochę mi tych letnich :). Autumn Rain to jeden z moich ulubionych zapachów i na pewno zakupię sobie go w formie świecy.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Lubię zapachy Kringle ale sam w sobie produkt jest dość kłopotliwy przy wyciąganiu z opakowania :).

      Usuń
  3. Oj chyba nie mam teraz żadnych domowych pachnioszkow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba zakupić jakiś jesienny zapach :). Teraz jest idealna pora jak dla mnie na palenie świec.

      Usuń
  4. Zastanawiam sie nad jakims woskiem z YC, ale nie wiem jaki, albo swieczke z fajnym, nienachalnym zapachem. Co polecisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początek polecam zamówić kilka wosków bo przyznam szczerze że wychodzą lepiej cenowo i zawsze możesz posprawdzać sobie zapachy. Jeśli to nie ma być coś nienachalnego to polecam white tea ma piękny świeży zapach :).

      Usuń
  5. Właśnie za to kocham jesień, za świeczki i woski ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Mosze kupię sobie jakiś ,,jesienny" wosk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę sobie umilać jakoś tą porę roku ;).

      Usuń
  7. Secrets z pewnością do mnie trafi, Twój opis bowiem przemawia do mojego małego móżdżka całkowicie ;D a poważnie lubię nuty drzewne, ale z tego mocnego zapachu bym zrezygnowała bo by mi przeszkadzał raczej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Secrets jest cudowny na jesienne wieczory jak znalazł ;).

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature