Nails | Natural beauty

niedziela, 4 września 2016
   Cześć wszystkim! Kilka dni temu na moim Instagramie pokazałam Wam pewien cudowny kolor na paznokciach. Dziś czas przedstawić co to za cudo i muszę przyznać że już dawno nie byłam tak zadowolona z lakieru i pewnie będzie częstym gościem u mnie na paznokciach.



   Zauważyłam, że odkąd noszę hybrydy często stawiam na kolory nude, choć moim zdaniem są to lakiery, które zawsze trzeba dobierać do karnacji tak ten cudak w odcieniu Natural Beauty od NeoNail jest bardzo neutralny. Będzie pasował zarówno osobom o zimnej karnacji jak i do ciepłej. Już przy jednej warstwie mamy świetne krycie, lecz ja z przyzwyczajenia nakładam zawsze dwie. Lakier nie robi smug, równomiernie się rozprowadza na płytce, bałam się czy nie będzie robił bąbli jak Playa Bonita ale na szczęście obyło się bez tego problemu.




Co jest dla Was klasyką, odcienie nude czy raczej czerwień? W czym się lepiej czujecie? Kolejny lakier, który Wam pokażę pewnie będzie już bardziej jesienny, ale jeszcze się waham który ma pójść na pierwszy ogień. 
Pozdrawiam,



20 komentarzy on "Nails | Natural beauty"
  1. Nawet spoko, taki naturalny.
    Z przyjemnością zostaję u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bardzo podobny odcień właśnie na paznokciach, czyli Essie Demure Vix :D Zdecydowanie bardziej wolę nudziaki od czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero nie dawno odkryłam magie kolorów nude :D

      Usuń
  3. Wyglada trochę jak mój ukochany Frappe z Semilaca :) piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego boje się zamawiać Frappe żeby nie dublować kolorów :)

      Usuń
  4. ja uwielbiam i czerwienie i nudziaki :))) świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w takim razie następny post paznokciowy też Ci się spodoba ;)

      Usuń
  5. Mój kolor :)
    Mam podobny właśnie teraz na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio zakochałam się w takich kolorach :)

      Usuń
  6. Uwielbiam tak delikatne kolory, często miewam je na paznokciach :) Trochę się boję bo Semilac potrafi uczulać a ja nawet po Eveline miałam reakcje alergiczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi się wypowiedzieć bo nigdy nie miałam żadnego uczulenia na lakiery, ale warto na pewno poczytać czy zdarzała się jakaś reakcja alergiczna.

      Usuń
  7. czerwień wydaje mi się bardziej klasyczna, ale sama wolę takie odcienie nude ;) ten jest naprawdę bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :), mam podobnie sama też wole nude ale nie jestem w stanie się przekonać do czerwieni u siebie.

      Usuń
  8. na pierwszy rzut oka byłam pewna że to frappe z semilaca :D mam go właśnie na paznokciach :P

    OdpowiedzUsuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature