Nails | Ripe Cherry

czwartek, 22 września 2016


   Hej wszystkim! Ostatnio pokazywałam Wam przepiękny kolor nude, tym razem czas na klasyk każdej jesieni czyli bordo. Tego typu lakiery pojawiają się u mnie najczęściej w okresie jesiennym jak i zimowym. Pierwszy raz też udało mi się zapuścić tak długie paznokcie, przez co całość wygląda na prawdę kobieco i seksownie.




   Kolor Ripe Cherry ciężko określić, czasem wpada w czerwień, a czasem lekko w brąz. Jest to jednak kolor który może spokojnie zastąpić klasyczną czerwień w chłodniejsze miesiące. Lakier kryje już przy dwóch warstwach, tylko uważajcie przy malowaniu aby nie rozlał się on Wam na skórki. Strasznie ciężko jest go wytrzeć przed utwardzeniem, a tego nie chcemy. Jako bazę jak zwykle użyłam tej od Semilac, zaś jako Top użyłam tego od NeoNail i muszę przyznać że ta kombinacja trzyma się u mnie najlepiej.




   Jeśli lubicie tego typu kolory tak jak ja, a nie używacie lakierów hybrydowych mam dla Was trzy propozycje lakierów standardowych dostępnych w drogeriach stacjonarnych bądź internetowych. Jako fanka lakierów Essie nie może zabraknąć w mojej kolekcji lakieru o nazwie Sole Mate oraz Twin Sweater Set. Kolejny lakier to propozycja od Revlon i lakier w kolorze 570 Vixen, za tym cudem chodziłam trochę i koniec końców znalazłam go w Hebe. Królował on u mnie już nie jeden raz.




Mam nadzieję że podobają Wam się moje propozycje na jesienny manicure i skusicie się na któryś z kolorów. A wy jakie kolory lubicie nosić jesienią?
Pozdrawiam,

18 komentarzy on "Nails | Ripe Cherry"
  1. Uwielbiam bordo na paznokciach! Mój ulubiony odcien to Classic Wine z Semilaca i Head Mistress, Essie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad Classic Wine się zastanawiałam, ale nie chciałam dublować kolorów :).

      Usuń
  2. Nie lubię czerwieni na paznokciach, ale taki odcień jest w stanie mnie przekonać ;) Sole Mate mam i uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie mogę się przekonać do czerwieni, ale bordo jak najbardziej ;).

      Usuń
  3. Kolor piękny! Idealny na tę jesienną aurę za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę ubolewam że już jesień ale przynajmniej mogę teraz poszaleć z ciemniejszymi lakierami :D.

      Usuń
  4. Bardzo ładny jesienny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor na jesienne miesiące. Rzeczywiście, z powodzeniem może zastąpić o tej porze klasyczną czerwień. Takim odcieniem bez obaw pomalowałabym paznokcie nawet do pracy, bo jednak nie lubię na co dzień czerwieni na paznokciach, kojarzy mi się z wielkim wyjściem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bordo jest zdecydowanie delikatniejsze przynajmniej dla mnie :).

      Usuń
  6. ten kolor jest boski ;) idealnie spisze się jesienią!

    OdpowiedzUsuń
  7. czerwienie na paznokciach są ekstra, ja najczęściej noszę classic wine semilaca <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero po woli lubię czerwień na paznokciach, jedyny wyjątek to odcienie bordo :).

      Usuń
  8. Lubię takie bordowe kolory:) Są idelane na jesień według mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bordo, granat i szarości to moje kolory jesieni ale mam nadzieje w tym roku trochę poszaleć z kolorami :).

      Usuń
  9. Piękny kolor, osiągnęłaś bardzo elegancki efekt. Na jesień to idealny odcień:)

    OdpowiedzUsuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature