Przepis na: Wrapy z pieczarkami, szpinakiem i mozzarella...

wtorek, 13 września 2016
   Hej wszystkim! Dawno nie było na blogu jedzenia ani przepisów i dziś z tym właśnie tematem się tu pojawiam. Jako że lubię szybkie i proste rozwiązania na obiad, to często robię różnego rodzaju wrapy. Tym razem zainspirowałam się przepisem znalezionym w internecie i postanowiłam go wypróbować.


Składniki na 4 porcje:

- 3 jajka
- 1 1/2 łyżeczki oleju
- 3 ząbki czosnku
- 200g pieczarek (same kapelusze)
- 150g szpinaku
- starta mozzarella
- 4 pszenne wrapy
- sól 
- pieprz



   Kroimy drobno czosnek i podsmażamy na oleju, Po chwili dodajemy pokrojone w plasterki kapelusze pieczarek. Czekamy aż się zarumienią i zmniejszamy trochę ogień, dodajemy szpinak i smażymy ok 5 minut. W tym czasie możecie przygotować jajka.




   Gdy już wszystko ładnie się przysmaży dorzucamy jajka w całości i mieszamy wszystkie składniki ze sobą (warto zwiększyć też ogień). Tutaj jest całkowita dowolność, jeśli lubicie bardziej płynne jajka możecie smażyć krócej, ja lubię akurat gdy są mocniej ścięte. Na koniec dodajemy trochę soli i pieprzu, a gdy już uzyskamy taką konsystencję która nas zadowala zdejmujemy wszystko z patelni. 



   Ja mam niestety jedną patelnie (ale bieda) i muszę najpierw ją przemyć. Gdy już jesteście gotowe to kładziemy placek pszenny na patelnię. Na jednej połowie kładziemy trochę startej mozzarelli (można dodać też parmezan), na to trochę naszej mieszanki ze szpinakiem, pieczarkami i jajkiem i na sam koniec ponownie trochę mozzarelli. Placek składamy na pół i przysmażamy go lekko z obu stron aby ser się roztopił. I tyle, jak widzicie przepis jest szybki, tani i smaczny. Do wrapów polecam również sosy pomidorowe aby danie trochę urozmaicić. 



Dajcie znać czy lubicie tego typu posty i czy wypróbujcie przepis, a ja postaram się czasem wrzucić tutaj jakiś pomysł. 
Pozdrawiam,

24 komentarze on "Przepis na: Wrapy z pieczarkami, szpinakiem i mozzarella..."
  1. Uwielbiam pieczarki, ale mój żołądek ich nie toleruje :( Mimo wszystko raz na jakiś czas robię coś pieczarkowego... potem pocierpię 1 wieczór i jest ok :D Bardzo fajny przepis, już wiem co zrobię na dniach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak z papryką ale raz na miesiąc się skuszę choć wiem że przecierpie trochę.

      Usuń
  2. Będę musiała go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda super muszę podrzucić przepis mężowi
      Dyed Blonde

      Usuń
    2. Na prawdę warto dziewczyny, mój K się zakochał w tym przepisie ;).

      Usuń
  3. Super przepis i świetny blog obserwuje :) Na pewno wypróbuje jak zabraknie pomysłu na obiad :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :), mam nadzieję że skusisz się i dasz znać.

      Usuń
  4. Zapiszę przepis, przyda się na studiach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybki, pyszny i tani czego chcieć więcej ;)

      Usuń
  5. Musiałabym wymienić grzyby na coś innego, bo mój narzeczony grzybów nie jada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety ciężko czymś pieczarke zastąpić, ale może niedługo uda mi się dodać inny przepis i tym razem uda się zrobić dla męża ;)

      Usuń
  6. Wygląda cudownie jednak wolałabym wersję bez szpinaku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpinak jest zupełnie nie wyczuwalny tutaj, ja osobiście najbardziej czyje pieczarki i jajko :).

      Usuń
  7. Wygląda pysznie i na takie, co można szybko zrobić. Na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra organizacja i 10 minut i danie gotowe :).

      Usuń
  8. Wyglądają smakowicie, dawno nie jadłam takiego posiłku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować, czasem internet podaje nam świetne przepisy ;)

      Usuń
  9. ależ cuda, aż zgłodniałam :) koniecznie muszę to wypróbować, bo takiego połączenia jeszcze nie jadłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. no, mamo, nie bądź taka :D wyglądają pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature