Nails | Semilakowy zawrót głowy

czwartek, 13 października 2016
   Hej wszystkim! W końcu pomalowałam paznokcie i wierzcie lub nie, ale spędziłam dobre kilka godzin żeby wybrać właściwy kolor. Gdy już to zrobiłam to postanowiłam jednak trochę zaszaleć i dodałam dwa kolejne kolory i tak właśnie powstał ten pastelowy miszmasz z szarością. 


  Jak wszyscy już wiemy najnowsza kolekcja My Story od Semilac jest przepiękna i ciężko było mi wybrać który kolor mam zamówić. Yasmin Kiss 159 to pierwszy lakier z tej kolekcji, który wpadł mi w oko i wiedziałam że będę musiała go mieć, zaś jeśli chodzi o Surfer Wave 167 to zdecydowałam się na niego dopiero gdy zobaczyłam go u dziewczyn na paznokciach bo nie mogłam się do niego przekonać. Nie chciałam wykonywać manicure tylko przy użyciu pasteli bo to niekoniecznie ten sezon dlatego dodałam coś ciemniejszego, Grunge 016 to dla mnie piękny szary kolor który zdecydowanie będzie moim ulubieńcem jeśli chodzi o sezon jesienno-zimowy. 

   Jest to też mój pierwszy manicure po wykonaniu manicure japońskiego dlatego jestem bardzo ciekawa jak lakier będzie się utrzymywał i czy nie będzie szybciej schodził. Dla pewności użyłam bazy z Semilaca, która jest u mnie stałym bywalcem, a jako top oczywiście również tutaj Semilac. Niestety jeśli chodzi o malowanie krótkich paznokci to okazuje się że mam dwie lewe ręce i nie umiem zrobić tego ładnie i schludnie, tak namęczyłam się długo i wyglądało to o wiele gorzej. Dodatkowo nie mogę się nadal przyzwyczaić do tak krótkich paznokci, rośnijcie proszę rośnijcie ;).





Mam nadzieję że nie odstraszyłam Wam moimi paskudnymi pazurami, ale obiecuję się przyłożyć następnym razem i będę nawilżać skórki, obiecuję. A jak u Was z kolekcją My Story? Skusiłyście się, czy jeszcze się zastanawiacie? Nie wierzę że któraś z Was nie przygarnęłaby jakiegoś koloru. 
Pozdrawiam,



26 komentarzy on "Nails | Semilakowy zawrót głowy"
  1. mnie jakoś ta kolekcja wybitnie nie powaliła, chyba po prostu mam już wszystkie odcienie jakich potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście najbardziej podobają mi się kolory rozbielonej z tej kolekcji rzeszta już zdecydowanie mniej.

      Usuń
  2. Ładne kolory:)
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz pastele kompletnie do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sezon na pastele się niestety skończył ale nie mogłam się doczekać aż pomaluje paznokcie tymi kolorami ;).

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. To chyba mój ulubiony kolor z całej kolejcji My Story ;).

      Usuń
  5. Uwielbiam Semilac ! a jesli chodzi o Yasmin Kiss 159 to przepiękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Semilac jako firma ma u mnie dużego minusa ale kolory maja rzeczywiście piękne ;)

      Usuń
  6. 167 - Piękny kolor, osobiście większość lakierów mam Semilaca ;)
    www.glossyspells.blogspot.com/2016/09/manicure-hybrydowy-moje-pomysy-na.html
    Zapraszam na mój post z moimi hybrydowymi pomysłami, obserwuję z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak na razie mam tylko lakiery Semilac i NeoNail :), ale na pewno będę chciała przetestować też inne firmy.

      Usuń
  7. Ja nie skusiłam się na żaden kolor z nowej kolekcji, bo mam obecnie 82 hybrydy i niebawem wszystkie mi się popsują zanim je wykorzystam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to poszalałaś moja droga :), moje kolekcja na razie jest skromna ale na pewno będę chciała ją jeszcze trochę powiększyć.

      Usuń
  8. Ale ladne te kolorki. :D Chociaz teraz na jesien to wole ciemniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ale nie mogłam się doczekać aż nimi pomaluje ;)

      Usuń
  9. Ładne kolory, może kiedyś sie w końcu zdecyduje;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładni mani ;) ja jakoś nie bardzo przekonana jestem do błękitów, czasem je nakładam ale ostatnim razem błękitny lakier z rimmela odbarwił mi płytkę ;( co zaś do hybryd mam zamiar się kiedyś dorobić swoich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam z błękitami i z zielenią różnie zależy wszystko od odcienia. Mnie hybrydy w końcu pozwoliły na zapuszczenie paznokci bo od 2 lat mam z tym problem ;)

      Usuń
  11. Mam dwa z trzech kolorów, które pokazałaś i wyglądają w połączeniu ze sobą ślicznie :) Ostatnio bardzo polubiłam takie kombinacje kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się trochę eksperymentować z kolorami ;). A czasami inspirację znajduje na instagramie jak nie mam pomysłu.

      Usuń
  12. bardzo lubię pastelowe semilaci, u ciebie też fajnie się prezentują ale chyba troszkę bardziej musisz uważać na skórki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, niestety mam odwieczny problem ze skórkami :D

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature