Nails | Lush Green z odrobiną złota

wtorek, 25 października 2016

Hej wszystkim! Ostatni manicure nie zachwycał, a wręcz straszył, więc postanowiłam tym razem się przyłożyć i stworzyć coś ciekawszego. Do tego zestawienia kolorów które zaraz Wam pokażę zainspirowała mnie moja nowa torebka i pierścionek który otrzymałam ponownie (bo dostałam go na komunię) od mojej cioci. Myślałam że to bordo będzie królować u mnie tej jesieni, ale jednak zieleń jest numerem jeden.


   Długo zastanawiałam się jakim lakierem pomalować paznokcie, powoli odrastają więc mogłam zdecydować się na mocniejszy kolor, no ale właśnie jaki. Wtedy popatrzyłam na torebkę i w sumie pomyślałam, że mam podobny kolor lakieru i połączę go ze złotem bo czemu by nie. Lakier Lush Green od NeoNail to piękna szmaragdowa zieleń, niestety konsystencja lakieru jest dość gęsta i trudno się nią operuje, ale kolor wszystko wynagradza. Na trzy palce postanowiłam nałożyć odrobinę złota Gold Disco od Semilaca i rozetrzeć trochę pędzelkiem. Na sam koniec aby dodać trochę koloru starego złota dołożyłam kilka cyrkonii w tym właśnie kolorze, przez to cały manicure nabrał trochę ciekawszego wyglądu. 

A jak lakiery hybrydowe noszą mi się po manicure japońskim? Powiem Wam szczerze, że lakier schodzi zdecydowanie szybciej. Już po 6 dniach odpadł mi jeden paznokieć i musiałam go dorobić. Paznokcie również szybciej rosną, ale gdy zdejmowałam hybrydę były w dobrej kondycji. Przed kolejnym malowaniem na pewno zrobię sobie ponownie kurację ale tym razem tygodniową. Tym razem postanowiłam użyć bazy Base Hard od NeoNail i zobaczymy czy poradzi sobie lepiej od bazy witaminowej z Semilaca. 




Czy kolor Was również urzekł jak mnie, a może jednak nie przekonacie się do zieleni na paznokciach? Powiem Wam że mam wiele kolorów których jeszcze nie używałam i przez to mam problem z wyborem, ale zobaczymy co będzie następnym razem.
Pozdrawiam,



28 komentarzy on "Nails | Lush Green z odrobiną złota"
  1. jestem na TAK! chociaż zieleń to nie jest mój kolor, to w tym zestawieniu bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nigdy nie sądziłam że będzie mi się zieleń podobać ale to chyba zależy od odcienia ;).

      Usuń
  2. Do mnie ten zestaw jak najbardziej przemawia :) Baaaaardzo kobiece kolory idealne na jesien/zime :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Butelkowa zieleń wypada świetnie w połaczeniu ze złotem :).

      Usuń
  3. Uwielbiam złoto! :) Bardzo fajne połączenie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny manicure, niezwykle jesienne połączenie. Ja ostatnio nie mogę się oderwać od moich ukochanych czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam problem z czerwienią u siebie, bordo jak najbardziej ale coś jaśniejszego nie zawsze mi się podoba :).

      Usuń
  5. Przepiękny kolor, może sama się skuszę na taki kolorek na swoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, taka odskocznia od czerwieni która chyba jest najbardziej popularna w tym okresie :).

      Usuń
  6. to nieoczywiste połączenie okazało się strzałem w 10! piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie sądziłam że będę wolała zieleń od bordo ;)

      Usuń
  7. wygląda pięknie!:) ja niedługo będę miała robione hybrydy poraz pierwszy! pochwalę się na blogu efektem :D:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ;), hybrydy zmieniły moje podejście do paznokci w 100%.

      Usuń
  8. Bardzo ładne zdobienie! :) Muszę dziś się zabawić z moimi paznokciami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, dopiero zaczynam się bawić z paznokciami więc nie jest to nigdy coś szalonego i ciężkiego ;)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Chociaż trochę musi być, aby nie było nudno ;D.

      Usuń
  10. Ten zestaw Semilac robi robote! Zakochalam sie, szacuneczek za ten mani, szalenstwo i klasyka w jednym <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje mi sie, ze sa to najlepiej wykonane hybrydy w Twoim wydaniu. Pieknie wygladaja! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kojarzy mi się z bardzo świąteczną atmosferą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż mogę powiedzieć, co raz bliżej Święta, co raz bliżej Święta ;P.

      Usuń
  13. Ja również nie jestem fanką zieleni, ale w takim połączeniu to mnie nawet przekonuje. Może nie na co dzień, ale na jakieś większe wyjście :) Ja zupełnie nie mam cierpliwości do tego typu ozdób :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję że ja przy robieniu drugiej dłoni mam juz dość ;). Cieszę się że chociaż trochę Cię przekonałam.

      Usuń
  14. Suuuper! Świetna jesiennna zieleń, a te błyskotki przyciągają uwagę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, uwielbiam ten kolor w ubraniach więc chciałam wypróbować też na paznokciach ;)

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature