Manicure do pracy

niedziela, 27 listopada 2016
   Cześć wszystkim! Jako że dość niedawno zmieniłam pracę, musiałam dostosować się do pewnych zasad panujących w moim nowym miejscu pracy. Niestety koniec z ciemnymi lakierami i zwariowanymi kolorami, zostają mi tylko odcienie nude, pudrowy róż i klasyczna czerwień. Dziś przychodzę do Was z zestawieniem kolorów, które idealnie wpisują się w ową zasadę.


   Sama bardzo lubię odcienie cieliste na paznokciach, ale muszę przyznać, że czasem lubię trochę poszaleć. Jeśli chodzi o moje zbiory lakierowe to jak widzicie udało mi się wybrać całkiem dużą gromadkę kolorów w tonacji beżowo-różowej. Tego typu odcienie pięknie wyglądają na długich jak i krótkich paznokciach, ale trzeba pamiętać aby dobrać kolor do swojej karnacji. Beże pięknie wydłużają nasze dłonie i zawsze wyglądają elegancko, pewnie dlatego często po nie sięgam. 

W asortymencie Semilac jak i NeoNail możecie znaleźć mnóstwo pięknych kolorów, lecz ja wybrałam te które trafiają do mnie najbardziej. Niektóre z kolorów już mogłyście zobaczyć na blogu jak i Instagramie, np. Natural Beauty czy Indian Roses. Wkrótce na pewno pojawi się ich więcej więc warto zaglądać. 



   Najjaśniejszym kolorem w zestawieniu jest sławny już lakier Semilac, Biscuit od którego zaczęła się moja przygoda z hybrydami. Jest to mocno rozbielony róż pięknie wyglądający szczególnie latem. Mulled Wine oraz Desert Roses są do siebie dość podobne, oba kolory wpadają w pudrowy róż i pasują większości osób. Natural Beauty to zimny beż, który niestety nie wygląda na każdym dobrze, ciepła karnacja może mieć z nim problem. Kolejnym kolorem utrzymanym w zimnej tonacji jest Warming Memories który lekko wpada w fiolet, kolor pochodzi z najnowszej kolekcji NeoNail o tej samej nazwie co lakier. 

   Ostatnie dwa kolory trochę się wyróżniają ponieważ są dość ciemne. Jednak jesienno-zimową porą ciężko malować paznokcie tylko jasnymi kolorami. Indian Roses od Semilac to jeden z moich ulubionych kolorów i chyba jedyny jakim pomalowałam paznokcie dwa razy pod rząd. Stonowany ciepły róż, który pasuje do wszystkiego. Neutral od NeoNail to kolor który lekko wpada w brąz i pięknie wygląda na dłuższych paznokciach. Moje powoli rosną, więc niebawem go użyję. Zauważyłam go na blogu Kosmetycznej Hedonistki i od tamtej pory się w nim zakochałam. 



Lubicie tego typu kolory, czy może stawiacie na coś mocniejszego? Przypominam również o trwającym nadal rozdaniu z kosmetykami Biolove * klik *
Pozdrawiam,


30 komentarzy on "Manicure do pracy"
  1. Sama uwielbiam takie kolory i chętnie maluje nimi pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię od czasu do czasu coś mocniejszego :).

      Usuń
  2. Tak dobrze, że w ogóle możesz malować paznokcie do pracy. Jest wiele zawodów, gdzie nie można w ogóle malować paznokci. A klasyczne kolory wyglądają bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ciężko nie malować od razu mi się łamią :(

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Robiłam nim swoją pierwsza hybrydę :D

      Usuń
  4. Osobiście uwielbiam takie kolor, naturalne i dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja stawiam na inne kolory, ale jak mus to mus.. Co poradzić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama musze mieć stonowany manicure, ale nie przeszkadza mi to , bo uwielbiam delikatne kolory... beże, róże, szarości... Nie lubię natomiast neonów, sreberek i cyrkoni brrrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory z neonami mam problem, cyrkonie tylko na specjalne okazje :).

      Usuń
  7. Wolę paznokcie w neutrealnych kolorach, jednak jakiś czas temu zrezygnowałam na stałe z paznokci hybrydowych, strasznie zniszczyły mi płytkę paznokcia, która jest teraz bardzo słaba, więc próbuję je zregenerować :) Od czasu do czasu można zaszaleć i postawić na jakiś ciekawy kolor, w moim wypadku jest to przeważnie czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci w takim razie manicure japoński u mnie on poprawił właśnie stan paznokci po hybrydach :).

      Usuń
  8. Piękne odcienie. Eleganckie i ponadczasowe. Choć ja zwykle wybieram bardziej dające po oczach kolory, to takie delikatesy niewątpliwie mają swój urok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mam ochotę coś zaszaleć, albo postawię na czerwień dla odmiany ;).

      Usuń
  9. Przyznam szczerze i otwarcie, że każdy z pokazanych przez Ciebie kolorów bardzo mi się podoba! :)) i wszystkie chętnie widziałabym u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać w kwestii szminek i lakierów się dogadujemy ;).

      Usuń
    2. Oj tak, zdecydowanie. Zarówno klasyczne, jak i nieoczywiste kolory to nasz konik. Ja mam nową czerwień z Semilaca- My Love, niby prosta i klasyczna, a z malutkimi drobinkami. Dzisiaj użyję jej po raz pierwszy i nie mogę się już doczekać :DD czuje, że będzie świątecznym hitem :D

      Usuń
    3. Też o niej myślałam na Święta :), ale właśnie sobie zamówiłam Intense Red klasyczną czerwień bez pomarańczowych tonów :).

      Usuń
  10. Lubię jak idę do sklepu czy banku a Pani ma piękne delikatne manicure :) Zawsze to miło wygląda !
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :), moim zdaniem dłonie to nasza wizytówka.

      Usuń
  11. Ja właśnie najchętniej stosuję takie kolory, no i w pracy najlepiej się sprawdzają;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dłonie wyglądają wtedy bardzo elegancko i przy takich kolorach łatwo ukryć jakieś niedociągnięcia ;).

      Usuń
  12. Kolory piękne i takie bardzo moje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że nie tylko ja tak uważam :D.

      Usuń
  13. Też planuję tak wpis, ale tylko w wersji Semilacowej :) Uwielbiam odcienie nude, bo sprawdzają się w każdej sytuacji :) Przepiękne odcienie wybrałaś <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;), z Semilac mam dużo ciemniejszych odcieni więc chętnie zobaczę Twoją propozycję :).

      Usuń
  14. Polecam Frappe z Semilaca, piękny beżowo-różowy nudziak, który mogłabym nosić non-stop (ale czasem muszę sobie zrobić przerwę od hybrydy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frappe miałam ale jest bardzo podobny do Natural Beauty :).

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature