Nails | Night Euphoria & Ivory Cream

poniedziałek, 7 listopada 2016

     Hej wszystkim! W końcu moje paznokcie chociaż trochę odrosły i mogę zrobić jakieś inne zdobienie. Tym razem postanowiłam połączyć dwa kolory, które chciałam użyć od dawna oraz trochę dodatków w postaci kamyczków. Koniec końców nie wiem czy wystające elementy to coś dla mnie, bo mam nawyk zeskrobywania wszelkich nierówności .


 Ivory Cream z kolekcji My Story oraz Night Euphoria z kolekcji Unique bo dziś o nich właśnie mowa pięknie wyglądają solo, ale równie dobrze w duecie. Co do pierwszego koloru to nie byłam do niego w 100% przekonana, dopiero po zobaczeniu zdjęcia u Justyny na blogu się zdecydowałam. Jest to bardzo rozbielony kolor, wręcz w niektórym świetle wygląda jak biel, idealny kolor do zdobień, a w lecie będzie cudownie wyglądać sam. 

   Zupełnie inna historia była z drugim kolorem, ponieważ koniec końców to tylko ten kolor mi się spodobał z całej kolekcji Unique i czekałam tylko aż będę robić zamówienie i będę mogła go mieć u siebie. Kolor jest dość trudny do zaprezentowania ponieważ jest to czarny kolor, przez który przebija lekko bordo, a same drobinki które są zatopione w lakierze są w odcieniu przygaszonej fuksji. W niektórym świetle kolor wydaję się być bardziej fioletowy i tak również jest przedstawiany na próbniku na stronach. 



   Nie będę oryginalna jeśli powiem Wam, że jako bazy użyłam jak zwykle witaminowej z Semilac oraz klasycznego topu tej samej firmy. Na palec serdeczny postanowiłam nałożyć dwie warstwy Ivory Cream, następne utrwaliłam kolor oraz nałożyłam na końce odrobinę Night Euphoria. Gdy nałożyłam już top to postanowiłam dołożyć trochę kamieni i dobrałam jeden w odcieniu fioletu, zaś dwa pozostałe różowe. Aby dodatki lepiej się trzymały nałożyłam jeszcze jedną warstwę top coatu i tym wykończyłam paznokcie. 




Co sądzicie o tego typu zdobieniach? Nie przeszkadzają Wam odstające elementy na paznokciach, czy może wręcz przeciwnie? 
Pozdrawiam,

16 komentarzy on "Nails | Night Euphoria & Ivory Cream "
  1. Świetny efekt! Mam u siebie te kolory ale nigdy nich nie łączyłam :) Koniecznie wyprobuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie Night Euphoria będzie chyba kolejnym wyborem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny kolor, sama nie sądziłam że aż tak mi się spodoba :).

      Usuń
  3. Takie zdobienia mi się podobają, jednak na co dzień osobiście by mi chyba przeszkadzały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ja miałam ochotę ciągle zdrapać te dodatki :).

      Usuń
  4. Ciemny kolor podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma jesieni bez ciemnych kolorów, następna moja propozycja również będzie tego typu :D

      Usuń
  5. Mi nie przeszkadzają zdobienia odstające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, podobają mi się takie zdobienia ale na dłuższą metę chyba bym oszalała ;).

      Usuń
  6. Oo jeny :D ale sliczny ten bordowy!!! MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie to jeszcze wyższa szkoła jazdy, ale moze niebawem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było najgorzej :), chociaż przy robieniu prawej dłoni miałam dość ;)

      Usuń
  8. O mamo, ten Night Euphoria wygląda obłędnie! <3 Kocham takie magiczne odcienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój jedyny tego typu kolor w kolekcji ale musiałam go mieć :)

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature