Nails | Sea Stone

sobota, 19 listopada 2016
   Hej wszystkim! Była już zieleń, był i fiolet więc czas tym razem na coś nieoczywistego czyli szarość z granatem. Gdyby ktoś mi powiedział, że ten kolor przypadnie mi aż tak o gustu to bym go wyśmiała, ale jednak ma coś w sobie.


   Zamówienie od NeoNail robiłam jakiś czas temu i strzelałam w ciemno z kolorami bo przyznam, że ciężko było mi znaleźć swatche kolorów które wybrałam. Tak samo było z Sea Stone, znalazłam w internecie jedno zdjęcie i tak wrzucałam ten produkt do koszyka i go wyrzucałam. Koniec końców jak widzicie u mnie zagościł. Lakier przyszedł w nowej formule i jeśli dobrze zauważyłam jest bardziej gęsty przez co naprawdę przyjemnie się go nakłada i nie rozlewa się aż tak bardzo. Jednak nie była bym sobą gdybym trochę nie wyjechała ale udało się trochę naprawić szkody. 

   Jako bazy użyłam Base Hard od NeoNail i wykończyłam manicure Top Hard tej samej firmy. Paznokcie pięknie błyszczą, nadałam im lekko ścięty kształt przez to dłonie wyglądają na smuklejsze. Sam w sobie kolor wpada czasami w szarości, a czasami w granat przez co jest naprawdę interesujący. Myślę że można by było połączyć go z srebrnym brokatem jeśli któraś z Was chciała by go jakoś ożywić.






A jak Wam się podobają tak nieoczywiste kolory, czy raczej wolicie klasykę? Dajcie znać czy zdecydowałybyście się na taki lakier i czy znacie może jakieś kolory podobnego do tego.
Pozdrawiam,


8 komentarzy on "Nails | Sea Stone"
  1. Jest piękny ♥ Mam podobny z Rimmela i dziś wyląduje na moich paznokciach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jeden Neonail ale jeszcze nie użyłam:) a kolory takie lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubie kolory od NeoNail ale baze mają tragiczną. Zawsze mam problem z zdejmowaniem :/.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mogę śmiało powiedzieć że to jeden z moich ulubionych tej jesieni ;).

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature