Top Social

Wygraj i poznaj Biolove...

środa, 16 listopada 2016
   Hej wszystkim! Kilka dni temu pokazywałam na Instagramie, że zrobiłam małe zakupy w drogerii Kontigo, w której możemy zakupić kosmetyki Biolove. Sama testowałam tę markę kilka miesięcy temu i byłam nią zachwycona, teraz kolej na jedną z Was aby poznała te kosmetyki.


   Z racji tego, że niedługo będzie rok od kiedy wróciłam do regularnego blogowania (choć blog powstał w 2013 roku) i że poznaję tutaj coraz więcej sympatycznych osób z którymi dzielę wspólne pasje to chciałam Wam podziękować za to że do mnie zaglądacie i czytacie moje wypociny. To dzięki Wam zbieram siły w chwilach wątpliwości i to Wy mnie motywujecie aby cały czas się rozwijać w kwestii blogowania. Wybrałam markę Biolove ponieważ wiem że kilka z Was chciało przetestować ich kosmetyki, a są one dostępne jedynie w drogeriach Kontigo które dopiero pojawiają się na mapie Polski. Do koszyka wpadły 4 pełnowymiarowe rzeczy, które wydawały mi się najciekawsze i takie z których może skorzystać każda z nas.

Do wygrania:
- Żel pod prysznic o zapachu migdałów
- Półkule do kąpieli o zapachu niezapominajek
- Peeling do ciała o zapachu wiśni i wanilii
- Masło do ciała o zapachy wiśni.




Regulamin rozdania:
- Aby wziąć udział w rozdaniu musisz być publicznym obserwatorem bloga Joy of Jelly oraz proszę o pozostawienie maila do siebie abym mogła się skontaktować w sprawie wygranej.
- Odpowiedz na pytanie: Co chciałabyś zobaczyć na moim blogu? Jakie posty lubisz najbardziej?
- Polubienie mojego profilu na Instagramie czy Facebooku zwiększa Twoją szansę na wygraną, a jeśli chciałabyś udostępnić informację o rozdaniu było by mi bardzo miło. 
- Wysyłka tylko na terenie Polski
- Rozdanie trwa od 16.11 do 16.12. Wyniki zostaną ogłoszone na blogu, 3 dni po zakończeniu rozdania. 





Mam nadzieję, że poczułyście się choć trochę zachęcone do wzięcia udziału w rozdaniu i życzę powodzenia.
Pozdrawiam,


22 komentarze on "Wygraj i poznaj Biolove..."
  1. Lubię czytać Twojego bloga znajduję tutaj dużo informacji na temat kosmetyków. Odpisujesz marki których wcześniej nie znalazłam a dziękuję Twoim wpisom poznałam. Na blogu mogłabyś umieścić np. Filmiki jak dbaasz i włosy jak wykonujesz codzienny makijaż. Dodać porady odnośnie jakie kosmetyki dla kogo . Więcej produktów promować na każdą kieszeń nie z górnych progów. Nie zawsze droższy oznacza lepszy. Mnie najbardziej interesuje dbanie codziennie o skórę w okresie zimowym jak dbać teraz itp. Jaki makijaż na zimę. Pozdrawiam Wioletta mój e mial wiolka1521

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj e mial wiolka1521@o2.pl

      Usuń
    2. Narzeczony namawia mnie do kręcenia filmików ale muszę o tym pomyśleć :D

      Usuń
  2. Oj nie musisz mnie namawiać dwa razy - żałuje, że biolove nie jest dostępne u mnie w mieście. Obserwuje jako Emilia . (teraz się zdziwiłam, bo byłam święcie przekonana, że Ciebie obserwuje na google a się okazuje, że tylko na FB), a e-mail to betweenxthedots@gmail.com
    Co bym chciała zobaczyć? Nadal spodziewam się projektu denko i nowości, ale patrząc na Twój profil na pinterest przeczytałabym coś co jest związane z Twoim profilem na tym portalu, ale również co jest moją pasją czyli tattoo art, ewentualnie jeszcze taka moja propozycja - może opowiesz nam jak zaczęłaś się interesować dbaniem o urodę - jakie były pierwsze produkty, których używałaś, itd :)
    Na fb obserwuje jako Dominika Te oraz between dots, na ig obserwuje jako betweendots, post został udostępniony na FB betweendots :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako Inga Nowicka
    Odp na pytanie:Najbardziej chciałabym żebyś stworzyła serię postów z kosmetykami naturalnymi, opowiedziała czy jesteś za naturalną pielęgnacją czy jednak jest ci obojętne po jakie produkty sięgasz, a może preferujesz umiar w tym wszystkim
    Na fb obserwuję jako Inga Nowicka
    na insta jako likeaporcelaindoll.blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, na pewno przemyślę ten temat ;).

      Usuń
  4. Nagrody super, także życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się wybrać atrakcyjne nagrody ;).

      Usuń
  5. Mam w domu kilka produktów Biolove i muszę się koniecznie zabrać za ich testowanie. Trzymam kciuki za wszystkich uczestników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się bardzo polubiłam z tą marką :), na pewno dla siebie będę musiała zrobić zakupy

      Usuń
  6. Moja przygoda z tą marką zaczęła się w tym roku, ale już wiem, że chcę więcej :))) Idę za to poszukać co pisałaś o nich u siebie.
    Wybrałaś apetyczny zestaw <3
    Życzę wartościowych zgłoszeń i gratuluję osobie, która je zgarnie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe produkty i składy, sama muszę się w końcu wybrać po zapas ich bomb do kąpieli ;).

      Usuń
  7. Co chciałabyś zobaczyć na moim blogu? Jakie posty lubisz najbardziej? Najbardziej lubię oglądać denka - szybkie mini recenzje i pełna opinia o produkcie to, to co lubię oglądać najbardziej :)Robisz bardzo ładne zdjęcia, więc miło by było zobaczyć u Ciebie jakieś tutoriale makijażu lub zdobień paznokci :)
    Bloga obserwuję jako Nottooserious Blog, mail nottoseriousblog@gmail.com a udostępniłam info o rozdaniu na FB https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1373894745967450&id=966960766660852

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar w przyszłym roku kupić lampę do zdjęć więc może coś się pojawi ;).

      Usuń
  8. Niestety nie ma u mnie Kontigo więc spróbuje. Chętnie przeczytałbym coś kontrowersyjnego, ale oczywiście w granicach dobrego smaku i zgodnego z profilem bloga:) Słowem coś - zaskakującego:) Aktualnie najbardziej lubię posty na temat hybryd:D
    Obserwuje jako Ewelina K
    secretaddiction86@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kontrowersji Ci brakuje, no wiesz ;P. Chyba jeszcze za krótko jestem w blogosferze choć raz miałam już z jedną firmą przeżycia ;).

      Usuń
  9. A ja bardzo chętnie poczytałabym o jakiś domowych sposobach na pielęgnację jakie Ci się sprawdzają :) Mogą dotyczyć buzi, włosów - rodzaj dowolny :) Można znasz coś, czego ja jeszcze nie a można zrobić to dużo niższym kosztem niż kupno jakiegoś gotowca?:) Wiem,że stawiasz na pielęgnację tak samo bardzo jak ja - miło byłoby się czymś zaskoczyć i wypróbować u siebie :)

    Mój email: kargawr1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Więc tak ;D
    Obserwuje jako Justyna Wiśniewska
    Instagram jako rupieciarnia_drobiazgow. Fb chyba tez z tego konta :P
    Email: wisniewskajus@wp.pl

    Ja poprosze o więcej perfumowych wpisów i pomadkowych ;D tego mi brakuje a jakbym miała iść głębiej chętnie coż z prywaty: np dlaczego masz takie koty a nie ine, co Cię skłoniło do nich, o tatuażu ( rzucił mi sie w oczy) czy tam jakies fakty o Tobie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach taki post, abyście mogły mnie troszkę poznać ;).

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature