Gwiazdkowe prezenty, nie tylko dla Niej

wtorek, 13 grudnia 2016
   Cześć wszystkim! Kupiłyście już prezenty gwiazdkowe? A może nie macie pomysłu? Zapraszam Was na post gdzie postaram się podrzucić kilka moich pomysłów na prezenty. Postanowiłam że dodam trzy rzeczy, które również się sprawdzą nie tylko jako niespodzianka dla kobiety. Swoimi pomysłami na pewno nie odkryję Ameryki, ale może komuś one pomogą.


Perfumy dla niej i dla niego

  To chyba najbardziej oklepany pomysł na prezent, ale musicie przyznać, że wiele z Was ma jakiś zapach na swojej wishliście. Ja sama również zapisałam taką prośbę do Mikołaja i mam nadzieję że uda mi się dostać. Nie jest może to łatwy prezent do zrealizowania, chyba że znamy zapach który osoba sobie wymyśliła, bądź używa jakiś od lat. Jeśli nie, to polecam zorientować się jakie nuty zapachowe lubi, czy są to perfumy bardziej kwiatowe, świeże czy coś bardziej mocnego. Wiem że mnie jest ciężko dobrać zapach przez moją głowę, więc zdecydowanie wolę gdzieś taki pomysł podrzucić. 

  Moim zdaniem zdecydowanie łatwiej jest wybrać dla mężczyzny, o ile nie zaszalejecie z czymś mocno słodkim. Zauważyłam też, że Panowie raczej używają 1-2 zapachów przez lata. Mój K na przykład od lat używa Light Blue od D&G i muszę przyznać że o ile damska wersja jest dla mnie tragiczna, tak w męskiej jestem zakochana. Zaś mój brat od dobrych 5 lat jest wierny Jednemu zapachowi i jest nim Lacoste, Challenge. Jeśli chodzi o zapachy dla Pań to wybór jest dla mnie zbyt trudny, ale sama uwielbiam markę Giorgio Armani, a w szczególności zapachy Si i Acqua di Gioia. Zauważyłam też że Black Opium od YSL jest zapachem, który często się pojawia na blogach więc wydaje mi się dobrym strzałem.


Biżuteria

   Pracując w branży jubilerskiej wiem, że ludzie bardzo chętnie w Święta kupują właśnie biżuterię. Nie ważne czy to dla mamy, siostry czy przyjaciółki. Wiemy że tego typu prezent zostanie z nami najdłużej, ba jeśli o niego dbamy to może zostać przekazany młodszemu pokoleniu. Dziś pokażę Wam kilka moich propozycji i opcji które przyznaję że w tym okresie sprzedają się najlepiej i są najczęściej sprawdzone. Hitem od dwóch lat są delikatne bransoletki i naszyjniki które mają nie zwracać na siebie uwagi, ale mają być subtelnym dodatkiem do stroju. Dla sióstr czy matek polecam motywy serca, są to dla nas najbliższe osoby. Pięknym motywem są również ażurowe blaszki które pięknie wyglądają szczególnie wiosną i latem. Ceny w srebrze to około 89 zł do 139 zł, zaś w złocie od 229 zł. Kolczyki również są świetnym pomysłem ponieważ jest to biżuteria którą najczęściej noszą kobiety i jest najbardziej widoczna. Rada dla osób kupujących biżuterię, kupujcie ją z myślą o guście osoby której ją wręczajcie, a nie swoim chyba że macie taki sam.

  Świetnym pomysłem na prezent jest wymarzony zegarek, choć krąży przesąd że zegarków nie kupuje się na prezent. Wiadomo, jeśli w przesądy nie wierzycie to kupujcie. Dobry zegarek to również zakup na lata, nie musi od razu kosztować 1000 zł. Mój zegarek holenderskiej marki Cluse kupiłam fakt faktem sobie sama, gdy zobaczyłam go na stronie internetowej. Akurat zbliżały się moje urodziny i moi przyszli teściowie wsparli mnie przy zakupie. Teraz dopiero go doceniam, jak nie mogę w pracy nosić telefonu by sprawdzić godzinę. 

  Bransoletka Pandory również jest dobrym pomysłem, bo jest pomysłem na prezent na lata. Nie macie pomysłu by kupić prezent to kupujecie charmsa czyli zawieszkę, tylko tutaj również warto znać gust osoby. Sama bransoletka srebrna kosztuję 249 zł, a charmsy możecie dostać od 79 zł (o ile dobrze pamiętam). Jeśli chciałybyście sprezentować taką bransoletkę to podpowiem Wam kilka ciekawostek. Po pierwsze kupcie bransoletkę o rozmiar mniejszą, ponieważ rozciąga się ona pod wpływem ciężaru zawieszek. Po drugie gwinty zabezpieczajcie koniecznie klipsami bo z czasem się przecierają i nie można nakręcić ozdób. Jeśli miałybyście jeszcze jakieś pytania, co do bransoletki to piszcie w komentarzach.


Paletki do makijażu

Prezent idealny dla każdej fanki kosmetyków do makijażu. Ciężko z nimi nie trafić, ponieważ najczęściej kolorystycznie są one dość neutralne. Świetne paletki do makijażu możecie znaleźć w szafach marki Benefit, sama mam dwie i jestem z nich bardzo zadowolona. Przeważnie znajdziecie w nich cienie do powiek, róż, błyszczyk czy też tusz do rzęs. Większym wydatkiem są już paletki cieni Urban Decay czy Too Faced, ale to już coś dla dziewczyn które lubią robić makijaż oczu. Sama mam paletkę UD 3 i sięgam po nią dość często. Ma świetną pigmentację i idealnie dobrane kolory do makijażu dziennego jak i wieczornego. 

Inglot i MAC to coś co możecie zaprojektować same przy ich systemie z paletkami. Jeśli znacie gust osoby, bądź wiecie że za jakimiś cieniami szaleje to warto takie coś kupić. Maty w ciepłych odcieniach znajdziecie w rewelacyjnej cenie w Inglocie, w ich nowej kolekcji What a Spice. Jeśli wiecie że osoba której chcecie dać prezent siedzi już trochę dłużej w makijażu to dobrym pomysłem jest sprezentowanie jej ,np. jednego cienia MAC i paletki, aby rozpocząć przygodę z tą marką. Cienie które Wam tu prezentuję to Vex, Satin Taupe, Nocturnelle i mat Carbon. Cienie tej firmy są rzeczywiście piękne i czasami ciężko znaleźć odpowiedniki. 


Dodatki

  Czasami mamy tak że kupimy jedną rzecz, ale nagle stwierdzamy że coś byśmy jeszcze wręczyły. Jeśli macie osobę. która jest domatorem i lubi ciepłe napoje to polecam saszetkę dobrej herbaty, bądź dobrą zmieloną kawę. Są to zdecydowanie mocniejsze i bardziej intensywne smaki, a samemu trochę szkoda jest coś takiego kupić (tak uwielbiam herbatę i to tylko 1/4 mojej kolekcji). Jak Święta to i koniec roku, może warto pomyśleć o jakiś ciekawym kalendarzu na nowy rok. Moje ulubione to te z Empika w pięknych oprawach inspirowanych starymi książkami. Nic się z nimi nie dzieję, kartki się nie wyrywają, a każdy mnie zawsze pyta co to takiego pięknego. 

  Kolejną rzeczą którą doceni każdy domator to ciekawa piżama, onesie czy jakieś ciepłe kapcie. Jak wracam z pracy do domu, czy załatwiałam jakieś sprawy cały dzień to marzę tylko aby przebrać się w coś wygodnego (i zmyć makijaż). Teraz szczególnie w sezonie zimowy myślę że to dobry prezent bądź dodatek dla bliskiej nam osoby. Widziałam w sklepie Oysho i Etam cudowne rzeczy więc warto zajrzeć, jeśli wiecie że ktoś to doceni. 


I to wszystkie moje pomysły na prezent, w tym roku wyjątkowo dajemy sobie w rodzinie skromne prezenty więc nie mam problemu. Ale co innego mam z moim K który twierdzi że wszystko ma i nic nie chce. Dodatkowo obchodzimy rocznicę 26.12 więc kompletnie nie wiem co mu kupić, pomocy.
Pozdrawiam,


30 komentarzy on "Gwiazdkowe prezenty, nie tylko dla Niej"
  1. Faktycznie biżuteria to zawsze dobry pomysł na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku sama będę właśnie wręczać biżuterię :)

      Usuń
  2. Miałam kiedyś Parisienne - jak ja lubiłam te perfumy! Fajne propozycje, osobiście ucieszyłabym się z wszystkiego, co pokazałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, Parisienne oszczędzam bo wiem że ciężko jest je dostać już.

      Usuń
  3. Mojej mamie się black opium wymarzyło - teraz muszę ojca przekonywać, żeby jej kupił :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowny zapach, widziałam że mają w Sephorze dostępne zestawy z tym zapachem.

      Usuń
  4. Super pomysly. Zegarki Cluse są przepiękne. A Si, Black Opium i La vie est belle to moi ulubieńcy już kolejny sezon! Za to z męskich zapachów zakochałam się w The scent Paco Rabanne ;)
    Pozdrawiam,
    www.perfectlyimperfect92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, La vie est belle jest piękny ale nie łapie mnie za serce :). Zegarki Cluse odkryłam w tym roku i się zakochałam w ich prostocie.

      Usuń
  5. ja zawsze ciesze sie z kart podarunkowych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to ostateczność ale jest to dobry pomysł :).

      Usuń
  6. Ja się zawsze najbardziej cieszę z biżuterii i różnych dodatków. Może to być nowszy szal, piżama, torebka, a nawet skarpety. Mam wrażenie, że dosyć łatwo jest mi sprawdzić radość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubie praktyczne prezenty i najczęściej sama takie daje.

      Usuń
  7. Perfumy są zawsze mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, jest tyle pięknych zapachów :).

      Usuń
  8. Ja też nie mam pomysłu! Rodzince pokupuje prfumy i kosmetyki. To zawsze się sprawdza :)
    Z mężem mam już sporo większe wyzwanie, bo on generalnie wszystko ma i nie mam pojęcia co jeszcze może chcieć. Heeeelp!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może nie ma lunety do oglądania gwiazd na niebie? poważnie to piszę, sama myślałam nad czym takim dla mojego M;)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio się zakochałam w jednym ale na razie mogę tylko pomarzyć :D

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Chętnie bym jakąś paletkę przygarnęła ;).

      Usuń
  11. Perfumy Armaniego też lubię, o Parisienne pisałam dawno temu - po założeniu bloga;)A u mnie rządzą właśnie perfumy, bo dam je na prezent kilku osobom i sama też bym chciała;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parisienne to jedne z moich pierwszych droższych perfum i ciężko mi się z nimi rozstać :).

      Usuń
  12. Biżuterii nigdy za wiele. Podobnie jak kosmetyków ;) Mi się marzy właśnie jeszcze jakiś fajny kalendarz a najlepiej planner :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planner dla mnie zajmuje za dużo miejsca, ale kalendarz jak najbardziej ;).

      Usuń
  13. Super prezentem dla kobiety i nie tylko jest filtr prysznicowo-kąpielowy z systemem kdf - który zmiękcza wodę tak, że skóra dzięki kontaktowi z tą wodą staje się bardziej nawilżona.Mam ten filtr i bardzo go sobie chwalę. Kupiłam go w tym roku dla mamy i siostry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie słyszałam o takim filtrze, ale dobry pomysł jeśli ktoś ma suchą skórę, bądź problematyczną.

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature