Nails | Warming Memories

poniedziałek, 5 grudnia 2016
   Cześć wszystkim! Witam Was w poniedziałkowy poranek, mam nadzieję że ten dzień minie szybko i bez żadnych problemów, ale wiemy jakie poniedziałki potrafią być. Ostatnio pokazywałam Wam listę lakierów, które polecam do pracy. Dziś pokażę Wam z bliska jeden z nich.


   Lakier Warming Memories pochodzi z najnowszej kolekcji NeoNail o tej samej nazwie. Jak tylko zobaczyłam kolory wiedziałam że na jakiś się zdecyduje. Kolekcja akurat trafiła idealnie w moje gusta i są to kolory które mogę nosić do pracy. Aby manicure nie był taki prosty i nudny postanowiłam dodać mały akcent na palec serdeczny w postaci kropki z różowego złota, tutaj przyszedł mi z pomocą lakier Semilac, Pink Gold. Na pewno kiedyś użyję go na cały paznokieć bo wygląda obłędnie. 

  Niestety ostatnio miałam trochę powtórkę z rozrywki i nie mogłam ściągnąć hybryd z płytki paznokcia i jak się domyślacie postanowiłam użyć wtedy bazy i topu z NeoNail. Nie wiem co się dzieje, ale ta kombinacja jest nie do ściągnięcia u mnie. Męczyłam się godzinę z folią i zmywaczem i w końcu się udało. Płytka paznokcia się osłabiła, dlatego tym razem jako bazę nałożyłam tę witaminową z Semilac. Na palcach wskazujących dla wzmocnienia nałożyłam ją podwójnie, aby się nie połamały. Jako topu oczywiście użyłam bazy pasującej z Semilac. 


   Zamówiłam sobie Hardi z Semilac może chociaż to sprawi że nie będę się bała robić czegokolwiek paznokciami, bo chciałabym trochę przetrzymać je do Świąt żeby zrobić sobie czerwone paznokcie. Trzymajcie kciuki żeby mi się nie połamały, bo niestety w grudniu nie mam nawet kiedy zrobić sobie manicure japoński żeby je wzmocnić. Pozostaje mi tylko kremowanie dłoni i masowanie skórek.

 
 
 
I co sądzicie o tym kolorze? Ja jestem zachwycona i koleżanki w pracy również. Dajcie znać w komentarzach czy chciałybyście poradnik jak kupować biżuterię na Święta, albo jak dbać o biżuterię. Temat mi jest dość znany, a chętnie pomogę. 
Pozdrawiam,







26 komentarzy on "Nails | Warming Memories"
  1. Piękny kolor, bardzo subtelny i elegancki. Nie jest taki drapieżny jak czerwony i tym właśnie mnie urzekł;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień rzadko u mnie gości, zdecydowanie wole tego typu kolory :).

      Usuń
  2. Piękne są te kolory w serii Warming Memories.

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, jaki cudny kolor! Świetny, bo znów taki NIEOCZYWISTY! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny jest, cała kolekcja mogła by do mnie trafić ;).

      Usuń
  4. Widziałam tą kolekcję na profilu NeoNail i zachwycałam się tymi cudownymi kolorami <3 Chociaż tak mi teraz przyszło do głowy, czy aby nie było tutaj zbyt dużej inspiracji Semilaciem :D Warming Memories... My Story... trochę podobieństwa w zamyśle całej kolekcji widzę, aczkolwiek kolory - cudne! Sama pewnie skusiłabym się na jakiś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, a przynajmniej mnie się też tak wydaje choć muszę przyznać że chyba kolory NeoNail mi się bardziej podobają :).

      Usuń
  5. Śliczny wrzosowy odcień, nie dziwię się że wzbudza zachwyty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już koleżanki sobie zamówiły lakiery :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię tego typu kolory, bo są uniwersalne i pasują nawet do pracy. Ten akurat kojarzy mi się z jakimś pysznym jogurtem jagodowym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, trochę jagód, trochę malin :D

      Usuń
  7. oba są piękne, ten z Semilac mam w swoich zbiorach i go uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pink Gold jest obłędny i na pewno kiedyś pomaluje nim cały paznokieć :).

      Usuń
  8. Piękny kolor :) ! Ostatnio znalazłam odpowiednik z Indigo :) i schodzi jak ciepłe bułeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam tego brokatowego semilaca , na święta jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam już tyle lakierów... a Ty tu prezentujesz takie ładne kolorki. No jak żyć? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ładny, ładny może warto zakupić ;).

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature