New In: Drobne Zakupy

sobota, 10 grudnia 2016
   Cześć wszystkim! Grudzień to raczej miesiąc w którym kupujemy komuś prezenty, ale warto o sobie nie zapominać. Ja bardzo lubię sobie robić prezenty, ale tym razem były one skromne i kupiłam tylko to co potrzebowałam. Jeśli jesteście ciekawe co takiego do mnie trafiło, to zapraszam.


   Zakupy poczyniłam w trzech sklepach, pierwszym z nich był Minti Shop. Tym razem do koszyka wpadły mi tylko trzy produkty. Postanowiłam że przetestuję trochę pielęgnacji z Azji i kupiłam krem pod oczy ze śluzem ślimaka marki Mizon. Krem ma właściwości silnie regenerujące, ma również rozjaśniać przebarwienia, napinać i odżywiać skórę wokół oczu. Drugim produktem tej samej firmy są oczyszczające pory plasterki na nos, jestem ich fanką więc co jakiś czas kupuję jedną bądź dwie sztuki. 

  Marka It's Skin kusi mnie od dawna, a szczególnie ich sera. Kończy mi się właśnie serum z Bielendy, które niestety nie bardzo będzie mi się sprawdzać na okres zimowy, ponieważ zauważyłam że trochę przesusza mi skórę. Dlatego wybrałam serum na bazie propolisu, które podobnie jak krem pod oczy ma bogate składniki regeneracyjne jaki i odżywcze. Dodatkowo ma przywracać skórze promienność i młodzieńczy blask. Jestem bardzo ciekawa tego produktu, na pierwszym miejscu w składzie możemy znaleźć ekstrakt z miodu, troszeczkę dalej ekstrakty z kwiatów frezji i róży. Na pewno dam Wam znać jak się sprawdzi. 


   W mojej ostatniej wishliście pokazywałam Wam szczotkę Wetbrush i w końcu postanowiłam sobie ją zamówić. Jednak nie byłabym sobą gdybym zamówiła tylko jedną rzecz. Na stronie Hairstore.pl trwała akurat promocja na markę Semilac i postanowiłam z niej skorzystać. Zakupiłam dwa lakiery, 027 Intense Red która jest piękna zimną czerwienią oraz Hardi w wersji clear. Niestety w pracy zdążyłam już połamać dwa paznokcie więc muszę je dodatkowo wzmacniać. Aby nie mieć problemów ze zmywaniem postanowiłam dokupić sobie Aceton, może on poradzi sobie z bazą marki NeoNail. Przy okazji zamówiłam sobie jeszcze pędzelek do maseczki. Wybrałam markę Maestro i numer 573. Nie jest to może najmiększy pędzel, ale dobrze rozprowadza produkt na twarzy, 

  Do marki Tigi mam trochę sentyment, ponieważ jest to pierwsza marka fryzjerska jaką kiedykolwiek używałam i pamiętam że ich produkty dawały świetne efekty na włosach. Jako że mam trochę dość już używania odżywki bez spłukiwania Gliss Kur (używam jej od 10 lat), postanowiłam zakupić tę z serii S factor która ma nawilżać włosy. Duży plus za zapach, rzeczywiście pachnie jak papaja. Ostatnią rzeczą jaką sobie sprawiłam jest baza marki Too Faced, Hangover. Będzie to mój pierwszy kontakt z tą marką, ale słyszałam same pochwały o tym produkcie. Co mnie bardzo do niej zachęciło, to to że nie zawiera silikonu który potrafi mnie mocno zapychać Skóra po użyciu ma być gładsza, nawilżona, zregenerowana oraz lśniąca.  


To na tyle jeśli chodzi o moje zakupy w tym miesiącu, oczywiście został jeszcze prezent mikołajkowy, ale to pokażę następnym razem bo jest co. Słyszałyście może coś o tych kosmetykach, a może same używałyście?
Pozdrawiam,








29 komentarzy on "New In: Drobne Zakupy"
  1. Bazę Too Faced miałam i bardzo ją lubiłam :) Krem pod oczy Mizon dla mnie niestety jest totalną porażką, nikomu go nie polecam :( A serum It's Skin bardzo mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to będę musiała uważać na ten krem bo słyszałam więcej negatywnych opinii o nim niż pozytywnych :). Mam nadzieję że tragedii nie będzie bo to aż 20 ml ;).

      Usuń
    2. Moim zdaniem słabo nawilża. A jeśli nie nawilża to nie robi nic. Ja też dużo dobrego o nim słyszałam, ale głównie od osób, które fascynują się azjatycką pielęgnacją. Jak się okazało nie wszystkie są obiektywne. Krzywdy mi nie robił, ale więcej nie kupię, bo po co wydawać pieniądzę na coś, co nie robi nic? :) Ja zużywałam go chyba ze 3 mc, ale bardzo mnie już męczyło jego używanie.

      Usuń
    3. Zgadzam się, na spokojnie dam mu szansę :).

      Usuń
  2. Hardi również do mnie idzie i mam nadzieję, że pomoże mi wspomóc nieco kilka notorycznie łamiących się paznokci. Co do bazy Hangover, to będziesz z niej zadowolona! Jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie paznokcie na palcach wskazujących lubią się łamać ale mam nadzieję Hardi je jakoś wzmocni i nie będą tego robiły. Baza Hangover to chyba jeden z lepszych kosmetyków tej marki.

      Usuń
  3. Zakupy naprawdę fajne! Chyba najbardziej mnie zainteresowało serum It's Skin ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem niego bardzo ciekawa, a serum z Bielendy właśnie się kończy :D.

      Usuń
  4. Intense red to będzie mój kolejny zakup:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam nim pomalowane i jest piękny, idealna czerwień jak dla mnie :D.

      Usuń
  5. Ja chyba zawsze pamiętam o sobie:D Mmm.. Hybrydki!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ciężko mi nie kupować hybrydek ;P.

      Usuń
  6. muszę sobie dokupić acetonu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a Hairstore jest u mnie w mieście w sumie :D

      Usuń
    2. Mój ulubiony sklep jeśli chodzi o produkty do włosów i mają dużo ciekawych promocji :).

      Usuń
  7. Już kilka razy czytałam o problemach z bazą Neonail, więc widzę, że nie jestem wyjątkiem :( Raczej nie mam problemu ze zniszczonymi paznokciami po hybrydach, ale ostatnio zupełnie nie mogłam usunąć tej bazy, więc płytka niestety ucierpiała :/ Pora wrócić do bazy Semilac...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reklamowałam tą bazę u NeoNail ale powiedzieli tylko że zwrócą na to uwagę i tyle. Dla mnie ta baza jest tragiczna i nikomu jej nie polecam :/.

      Usuń
  8. Właśnie mi się przypomniało, że mam gdzieś mini bazę Too Faced, musze sięgnąć po nią, bo jeszcze nie próbowałam jej nawet;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chyba nie lubię ślimakowych specyfików ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tylko maseczkę w płachcie i była świetna, ale tego cudaka jeszcze nie używałam ;).

      Usuń
  10. O, widzę swoją ukochaną czerwień :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa tego kremu pod oczy :D

    OdpowiedzUsuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature