Poznaj mnie...

piątek, 23 grudnia 2016
   Hej wszystkim! Przy okazji rozdania w listopadzie poprosiłam Was, abyście napisały mi co chciałybyście zobaczyć na moim blogu. Pojawiło się kilka pytań co do mojej osoby więc postanowiłam Wam trochę o sobie opowiedzieć, czyli 16 faktów na zakończenie roku 2016. Jestem ciekawa czy po za pasją do kosmetyków, mamy coś wspólnego.
1. Jestem strasznym śpiochem, mogę zasnąć o każdej porze dnia. Nie ważne czy spałam 8 godzin czy więcej, mam zawsze ochotę na sen. Potrafię usnąć na kanapie, w autobusie czy w pracy na zapleczu.
2. Uwielbiam robić zakupy dla siebie i innych. Mogę po sklepach łazić godzinami i przeglądać co mają w ofercie, nawet jeśli sama nic nie kupuję.
3. Nigdy nie oglądałam Titanica! Nie mogę, nie umiem i nie potrafię. W życiu robiłam dwa podejścia do tego filmu i za każdym razem przerywałam po 20 minutach. O ile historia tego wydarzenia jest dla mnie bardzo ciekawa, tak niestety nie potrafię wysiedzieć tyle czasu przy tym filmie.
4. Języki to moja specjalność. Studiowałam filologię hiszpańską oraz filologię angielską, oba kierunki ze specjalizacją pedagogiczną. Uczyłam się też przez kilka lat języka niemieckiego i przez kilka miesięcy hebrajskiego.
5. Bebok i Tequila, czyli moje Maine coony. Jeśli śledzicie mnie na Instagramie to wiecie że posiadam dwa koty, które często się tam pojawiają. Zawsze marzył mi się duży rasowy kot i moje marzenie spełniło się w tamtym roku gdy dostałam Beboka na swoje 25 urodziny.
6. Podróżować chcę! Kraje które mam nadzieję że uda mi się kiedyś odwiedzić to Nowa Zelandia, Anglia, Szkocja, i Japonia.
7. Jestem choleryczką i lubię sobie czasem wybuchnąć. Z przykrością zawiadamiam że bywam nieznośna. Nie mam cierpliwości, szybko się denerwuję i lubię sobie przekląć.
8. Uwielbiam kupować prezenty. Nic mnie tak nie cieszy jak wręczanie prezentów, dlatego w Święta nie cieszę się na to co dostanę, a na to co sama dam. Czasami niestety nie potrafię się opamiętać i wydaję prawie całą wypłatę na upominki dla rodziny.
9. Do trzech razy sztuka. W tym roku zmieniałam pracę trzy razy i mam nadzieję, że tym razem zostanę na trochę dłużej. Poprzednio pracowałam w Yes i w butiku Evy Minge, obecnie znowu pracuje w branży jubilerskiej.
10. Do 16 roku życia obgryzałam paznokcie ze stresu. Zauważyłam jednak, że lakier nie wygląda tak dobrze na takich przecinkach i przestałam z dnia na dzień.
11. Mam alergię na sierść kotów, psów i kurz. Jednak kocham tak bardzo zwierzęta że nie jestem w stanie bez nich żyć.
12. Nie oglądam polskich filmów. Jedynym wyjątkiem są filmy historyczne, a w szczególności filmy o II Wojnie Światowej.
13. Urodziłam się 18 sierpnia 1990 roku. Moja mama zaś obchodzi urodziny 19 sierpnia, a jej siostra 17 sierpnia. Trzydniowa impreza urodzinowa i góra jedzenia.
14. Tatuaż, tu i tam. Uwielbiam tę sztukę ozdabiania ciała, sama w swojej kolekcji posiadam 4 tatuaże i planuję kolejny. Pierwszy swój tatuaż zrobiłam sobie sama, w latach buntowniczych przy pomocy atramentu i cyrkla, jest to zwykła kropka na mojej dłoni.
15. Typowa baba. Panicznie boję się pająków, minimalnie lepiej radzę sobie z robalami, rekinami i wężami.
16. Nie samymi kosmetykami człowiek żyje. Poza rzeczami beauty, interesuje się historią, fotografią krajobrazów, architekturą, astronomią, literaturą fantasy i grami.
To na tyle jeśli chodzi o moją osobę, mam nadzieję że udało Wam się chociaż trochę mnie lepiej poznać. Dajcie znać w komentarzach czy coś nas łączy, a może jesteście moimi przeciwieństwami?
Pozdrawiam,





8 komentarzy on "Poznaj mnie..."
  1. Lubię takie posty, możemy się wtedy lepiej poznać ;) mamy ze sobą trochę wspólnego. Kocham koty i chciałabym mieć w przyszłości małą gromadkę, teraz mam kotkę, którą wszyscy uwielbiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię czytać takie posty na blogach ;). Oj ja chciałabym mieć jeszcze jednego ale coś czuję że się nie uda.

      Usuń
  2. Zazdroszczę umiejętności uczenia się języków, bo ja akurat nie mam do tego wystarczająco dużo zapału... Najpierw poświęcam do to bardzo dużo czasu, a potem stopniowo moje chęci stają się coraz mniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam swoje gorsze chwile przy nauce języków ale trzeba się czasem motywować ;D.

      Usuń
  3. Jak mozna bać się rekinów? ;D hahha tatuaże ;D jak możesz mieć alergię i dwa sierściuchy? ;O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dużo filmów z rekinami w dzieciństwie ;). Co do kociaków to okazuje się że nie każde białko uczula i po mimo ich długiej sierści nie mam objawów. Z psami niestety jest gorzej :(.

      Usuń
  4. We wszystkie te miejsca, poza Anglią , też chcę się wybrać ;) w Anglii byłam ale nie zachwyciła mnie w 100%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja choć marzę o Anglii od 16 roku życia tak nigdy nie udało mi się tam pojechać ale może w przyszłym roku.

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature