Zadbaj o włosy farbowane z Joico

poniedziałek, 26 grudnia 2016
  
Cześć wszystkim! Mam nadzieję że Święta mijają Wam w wspaniałej atmosferze, a pod choinką znalazły się wymarzone rzeczy. Dziś przychodzę do Was z recenzją dwóch produktów marki Joico które skierowane są do włosów farbowanych. Jeśli jesteście ciekawe jak te produkty wpłynęły na stan moich włosów to zapraszam.


  JOICO, K-Pak Color Therapy Luster Lock - W przesyłce, którą dostałam od marki znalazła się nowość, czyli maska do włosów farbowanych Luster Lock. Produkt pochodzi ze znanej mi już serii K-Pak i możemy go zakupić w trzech pojemnościach, 50 ml, 140 ml oraz 480 ml * klik *. Maseczka sprawdzi się na włosach ciemnych po jasne, od cienkich po grube. 

K-Pak Color Therapy Luster Lock - gwarantuje odżywienie nawet najbardziej osłabionym włosom i zatrzymuje pigment wewnątrz. Produkt sprawia, że włosy są aż 9 razy silniejsze oraz bardziej lśniące.

Ten produkt to klucz do zdrowych włosów po koloryzacji, ponieważ posiada wszystko, czego potrzeba do uzyskania natychmiastowej, głębokiej odbudowy, pięknego połysku, żywych kolorów i jedwabistej struktury przy jednoczesnym zachowaniu swojego ulubionego koloru.

  Jak wiecie miałam już przyjemność używać maski Revitaluxe od Joico i poprawiła ona ogromnie kondycję moich włosów, lecz muszę przyznać że to Luster Lock podbił moje serce. Maska nie obciąża włosów, a po jej zastosowaniu włosy są śliskie, miękkie i bardziej lśniące. Niewielka ilość produktu wystarcza aby pokryć moje i tak długie włosy. Jej konsystencja różni się od poprzedniej maski, ponieważ jest bardziej żelowa niż kremowa i nie ześlizguje się nam z dłoni przy nakładaniu. Jeśli chodzi o ochronę koloru ciężko jest mi się wypowiedzieć bo włosy moje są rozjaśniane lecz zdecydowanie wpływa ona na stan mojej czupryny. W składzie maski możemy znaleźć olej Manketti który zawiera mnóstwo cennych minerałów, keratynę, olejek z drzewa Kukui czy olej arganowy. 


JOICO, Co+Wash Color - to już moja druga przygoda z tą serią, lecz tym razem firma sprezentowała mi wersję do włosów farbowanych. Przyznam szczerze, że Joico idealnie trafiło w moje potrzeby ponieważ kilka dni po otrzymaniu paczki miałam robione refleksy i moje włosy trochę na tym ucierpiały. Co+Wash to innowacyjna pianka która ma za zadanie oczyścić nasze włosy, przy tym zadbać o nie dzięki technologi Quadrabond Peptide Complex™ która intensywnie rekonstruuje zniszczone włosy, sprawia, że stają się mocniejsze. Dodatkowo przedłuża nawet dwukrotnie trwałość i nasycenie koloru. 

Co+ Wash Color zaawansowana technologia QuadraBond Peptide Complex®, która składa się z peptydów, olejku Manketti i olejku arganowego, odżywia włosy od wewnątrz i zamyka ich łuski, dzięki czemu efekt koloryzacji utrzymuje się aż do 3 x dłużej.

Aktywne składniki zawarte w kompleksie redukują łamliwość włosów o 65% już po pierwszym użyciu oraz koncentrują się na nadaniu nawet najbardziej słabym, pozbawionym życia włosom pożądanej tekstury, miękkości, jedwabistości i formy.

Pianka ponownie pozytywnie mnie zaskoczyła, wersja Color jak i Moisture to dwa genialne produkty, które w szybki i łatwy sposób umyją i odżywią nasze włosy. Pomiędzy tymi dwoma wersjami widzę tylko niewielką różnicę, Moisture rzeczywiście daje kopa naszym włosom jeśli chodzi o ich nawilżenie. Zaś wersja Color przyda się osobom mającym problem z matowym i płaskim kolorem na włosach, pianka nada im blask i odżywienie. Tym razem również używałam Co+Wash co drugie mycie i co najlepsze moje włosy po tym produkcie mniej się puszą i elektryzują co doceniam szczególnie teraz gdy często je suszę suszarką. Pojemność pianki to 245 ml i kosztuje ona 80 zł, możecie ją dostać na stronie Miasto Włosów, gdzie również znajdziecie maskę Luster Lock. 

Jeszcze nigdy moje włosy nie dostawały takich luksusów, ale muszę przyznać że nigdy nie wyglądały tak dobrze. Jeszcze raz dziękuję marce Joico że pozwoliła mi przetestować te cudeńka i zapewne niedługo pojawią się one w moich ulubieńcach. A czy Wy używałyście którychś z tych kosmetyków, może tak jak ja zachwycacie się ich działaniem?
Pozdrawiam,


14 komentarzy on "Zadbaj o włosy farbowane z Joico"
  1. Ta pianka z Joico jest bardzo kusząca, lecz cena troszkę odstrasza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo wydajna, no i musimy pamiętać że zastępuje szampon i odżywkę ;).

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest to odkrycie roku, włosy po niej są jak po wizycie w salonie.

      Usuń
  3. Nigdy nie używałam tych kosmetyków, ale ja chyba znalazłam już złoty środek w pielęgnacji moich włosów i nie mogę narzekać na ich stan - ostatnio są w naprawdę dobrej kondycji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ja ostatnio dałam im popalić i były przesuszone ale już są w zdecydowanie lepszej kondycji.

      Usuń
  4. Nie farbuje włosów od ponad 2 lat ale myślę, że ten produkty przydałby się mojej mamie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty nadają się również do włosów nie farbowanych, dodaje im trochę blasku i nawilżenia :).

      Usuń
  5. Bardzo lubię tę maseczkę do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że nie tylko mi się ona spodobała :D

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. W takim razie musisz koniecznie wypróbować ich produktów, a w szczególności pianki ;).

      Usuń
  7. Jeszcze nie używałam tej marki, ale zamierzam sięgnąć po coś z jej oferty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy bardzo polubiły się z Joico, więc na pewno polecam :).

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature