Top Social

Zaful & Sammydress wishlist - druga szansa

czwartek, 8 grudnia 2016
   Hej wszystkim! Pewnie jesteście trochę zdziwione po tytule, że znowu pojawia się post związany z ubraniami. W ostatnim poście opisywałam Wam ubrania, które dostałam w ramach współpracy z Zaful, po namowach koleżanek postanowiłam dać im drugą szansę. Tym zamawiam również ze strony Sammydress, która jest tańszym odpowiednikiem poprzedniej strony.

Zaful

   Jeśli czytałyście mojego poprzedniego posta to wiecie doskonale jaką mam opinię na temat ubrań z tej strony. Zaful na szczęście posiada w swoim asortymencie nie tylko ubrania, ale i dodatki. To właśnie dlatego zgodziłam się na ponowną współpracę z tym sklepem. Byłam bardzo ciekawa jakiej jakości są akcesoria czyli buty torebki, rękawiczki czy szaliki. Mój limit w sklepie wynosił $55, a torby jak i obuwie kosztują już zdecydowanie więcej, dlatego postanowiłam zdecydować się na jedną z tych dwóch rzeczy. Mała torebka w czarnym kolorze ze złotymi dodatkami, haftami i białym paskiem. W swojej kolekcji mam tylko jedną małą torbę i sięgam po nią dość często bo nie lubię dźwigać że sobą 10kg torby, więc takie maleństwo się przyda. 

   Dwie ostatnie rzeczy to szalik w kratę, w kolorze khaki, czerni i pomarańczy. Według opisu na stronie ma on być wykonany z akrylu, czyli jak większość szalików dostępnych w sklepach, niestety. Szalik zawsze się przyda, a ten kosztował tylko $9. Może i zrobiłam głupią rzecz, ale zamówiłam sobie zwykłą czarną bluzę, którą miałabym do noszenia po domu. Bluzę tym razem zamówiłam w rozmiarze XL i mam nadzieję że nie będzie za mała. Bluza kosztowała $16, udało mi się tyle wybrać ponieważ na stronie trwa świąteczna promocja czyli Zaful Christmas Big Promotion


Sammydress

   Ten sklep to była dla mnie całkowita nowość. O ile o Zaful gdzieś słyszałam na blogach i Youtube, tak o Sammydress nigdy. Koniec końców okazało się po przejrzeniu kilku stron, że jest to tańsza wersja poprzedniego sklepu. Różnice w cenach dochodzą nawet do $10, ale pytanie czy jakość jest jeszcze gorsza? Sama się o tym przekonam i chętnie Wam o tym opowiem niedługo. Na stronie mają sekcję Plus Size, dlatego zajrzałam tam od razu. Tutaj postanowiłam zaryzykować, wybrałam naprawdę ogromne rozmiary bo 3XL i 4XL. Budżet miałam taki sam jak na poprzedniej stronie dlatego mogłam troszeczkę pobuszować. Pierwszą rzeczą jaką wybrałam była czarna sukienka z elementami koronki na rękawach. Taką sukienkę spokojnie mogę nosić do pracy z czarnymi rajstopami i płaskimi butami, ale i na jakieś wyjście z obcasami. 

   Zawsze chciałam mieć jakiś kolorowy płaszcz na jesień bądź zimę, ale przyznaję że ciężko jest takie znaleźć w stacjonarnych sklepach. Dlatego jak tylko zauważyłam to różowo-szare cudeńko to postanowiłam wrzucić do koszyka. Jakoś nie szaleję za różem ale w tym połączeniu wyszło to na prawdę świetnie. Płaszcz ma być z mieszanki bawełny, ale domyślam się że będzie cienki dlatego wybrałam go bardziej z myślą o końcówce zimy, jego koszt to $24. Ostatnią rzeczą jest czarna bluza (na stronie napisane że płaszcz) z kwiatowym printem na rękawach. Wszystkie te rzeczy pochodzą z sekcji dla puszystych i ciekawe czy rzeczywiście takie będą. Tak samo jak w przypadku Zaful, na stronie aktualnie jest promocja Sammydress Christmas Big Promotion, gdzie rzeczy są zazwyczaj przecenione do 65%. 



To na tyle jeśli chodzi o moje zamówienia z tych dwóch stron, mam nadzieję że choć trochę jesteście zainteresowane jak te rzeczy wypadną. Widziałam że trochę Was zniechęciłam do tego sklepu poprzednio, może tym razem okażę się, że będzie lepiej. Trzymajcie kciuki.
Pozdrawiam,






4 komentarze on "Zaful & Sammydress wishlist - druga szansa"
  1. Mam nadzieję, że tym razem będziesz miała więcej szczęścia i wybrane przez Ciebie produkty okażą się być lepszej jakości. Torebka zapowiada się bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, chyba najbardziej trzymam kciuki za torebkę :).

      Usuń
  2. Trzymam kciuki, żeby tym razem zamówienie było bardziej trafione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, już z góry sobie założyłam że to moja ostatnia z nimi współpraca ale mam nadzieję że tym razem trafie bo ileż można próbować ;P.

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature