Top Social

Nails | Surfer Wave & Grunge

sobota, 21 stycznia 2017
 
 Hej wszystkim! Planuję w 2017 trochę bardziej eksperymentować w kwestii paznokci, włosów jak i makijażu. Dziś postanowiłam pokazać Wam moje pierwsze próby ozdób na paznokciach. Niestety nie wyszło mi to do końca czysto i gładko, jednak koniec końców efekt mi się podoba.


  Ostatnio ciągle nosiłam odcienie nude, pudrowy róż bądź czerwień. Tym razem postanowiłam trochę poszaleć z kolorami i połączyłam dwa odcienie ze sobą, czyli 016 Grunge oraz 167 Surfer Wave. Żeby manicure nie był nudny postanowiłam do tego dołożyć trochę zimnego złota marki Topshop, Crystal Clouds. Zdobienia wykonałam sondą i niestety zmęczenie po pracy nie pomogło w wykonaniu równych linii. Następnym razem na pewno będzie lepiej.

Na jednej dłoni niestety zrobiły mi się odciski, oj tak dawno już nie używałam klasycznych lakierów i totalnie zapomniałam że trzeba trochę dłużej poczekać. Tak się prezentuje moja pierwsza próba zdobień w tym roku. Mam już pomysł na kolejna bardziej walentynkową, ale zobaczymy czy się nie rozmyślę. Mam w planach zakupić sobie bazę bo ta z Semilac mi się już kończy i zastanawiałam się czy któraś z Was używała tej klasycznej i czy widzi różnice w porównaniu z witaminową? No i może skuszę się na nowy Top Mat aby w końcu wypróbować sweterki.


I co sądzicie o tego typu zdobieniach? Wiem że jeszcze muszę popracować nad techniką ale ważne że zaczynam coś w tym kierunku robić.
Pozdrawiam,


22 komentarze on "Nails | Surfer Wave & Grunge"
  1. ładniutkie są ;) zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten niebieski kolor mam na paznokciach i naprawdę nie myślałam, że tak bardzo się z nim polubię :-) Nie jest zbytnio jaskrawy, to chyba dlatego tak go polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo, jest stonowany i to w nim lubie ;).

      Usuń
  3. Bardzo ładne połączenie :) Ten niebieski bardzo kusi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, dopiero drugi raz mam go na paznokciach ale teraz jestem zdecydowanie bardziej do niego przekonana :).

      Usuń
  4. Przepiękne połączenie kolorów! Tak mi się spodobało, że zapisałam sobie zdjęcie i na pewno odtworzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak nie przepadam za niebieskościami, tak ten błękit wyjątkowo przypadł mi do gustu. Bardzo przyjemny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie, dołączyłabym jeszcze jasną zieleń bo nie mogę się do niej przekonać :).

      Usuń
  6. Uwielbiam Surfer Wave, Grunge i całe Twoje zdobienie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dość, że podoba mi się połączenie kolorystyczne, to jeszcze sam pomysł na zdobienie :) Ja niestety mam do tego dwie lewe ręce i nie umiem tak swoich paznokci ozdobić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ja dopiero nabieram w prawy bo sama mam dwie lewe ręce ;).

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature