New In: Zaful & Sammydress

sobota, 28 stycznia 2017
  Cześć wszystkim! Jeszcze w grudniu pisałam Wam, że daję ostatnią szansę chińskim sklepom z ubraniami. Dziś przyszedł czas aby opowiedzieć jak przebiegło ostatnie zamówienie i jakiej jakości ubrania i akcesoria do mnie trafiły. Jeśli jesteście ciekawe co takiego zamówiłam to zapraszam Was na post, gdzie wstawiłam zdjęcia rzeczy które trafiły do koszyka * klik *.


Zaful
To już moje drugie zamówienie z tego sklepu. Ponieważ poprzednio miałam problem z rozmiarem na tej stronie to postanowiłam zamówić sobie torebkę, szalik i bluzę w największym dostępnym rozmiarze. Paczka dotarła do mnie na początku nowego roku, więc zdecydowanie szybciej niż poprzednia, z czego się bardzo cieszę.

Torebka którą wybrałam miała być codzienna, taka typowa na spacer. Przyznaje że została wykonana na prawdę nieźle, tylko towarzyszy jej nieprzyjemny zapach plastiku który utrzymuję się już dwa tygodnie. Jednak każdy haft i złoty detal na prawdę wykonany jest świetnie i może uda mi się w końcu wyzbyć tego smrodu. W środku możemy znaleźć trzy przegródki, w tym jedna zamykana na zatrzask. Pasek który jest dołączony do torebki ma regulację, a wykonany jest z bawełny przez co przyjemnie się go nosi.

Szalik który sobie wybrałam mógłby równie dobrze wisieć w asortymencie niejednego sklepu typu H&M czy Zara. Ciepły, na pozór akrylowy szal w zielono-czarną kratkę z dodatkiem pomarańczu. Jest bardzo miły w dotyku i dodatkowo może zastąpić koc bo jest tak duży. Bluza pomimo rozmiaru XL okazała się taką małą M, ale do polatania do domu się nada. Materiał to zwykły poliester ale bardzo wygodny i miękki. Obecnie na stronie Zaful trwa promocja walentynkowa, Zaful Valentine's Day Big Promotion, gdzie możecie uzyskać dodatkowe -12% zniżki na produkty.


Sammydress
Muszę przyznać, że tej strony wcześniej nie znałam, ale ucieszyłam się że mają kategorię Plus Size, ponieważ tam są większe rozmiary niż S. Dlatego tutaj postanowiłam zaryzykować z rozmiarami ubrań i wybrałam sobie trzy rzeczy. Jako że potrzebowałam jakieś sukienki do pracy, bo ile można chodzić w spodniach, wybrałam czarną sukienkę z koronkowymi rękawami i wykończeniem u dołu. Niestety w tym przypadku rozmiar nie był problemem, a długość. Sukienka wyglądała bardziej jak tunika i ledwo co zakrywała mi pośladki. Koronka również wygląda nienajlepiej, widać że jest wykonana z taniego materiału. Jednak moja mama chętnie ją przywitała u siebie w szafie, ponieważ jest ode mnie o 10 cm niższa. 


Dwie pozostałe rzeczy przyjęłam u siebie z otwartymi rękami, stwierdzam że to perełki z ze wszystkich zamówień na tych chińskich stronach. Płaszcz łączący ze sobą kolory różu, czerni i jasnej szarości idealnie się sprawdzi na końcówkę zimy, a początek wiosny. Posiada zapięcie na jeden zatrzask i podszewkę, wykonany jest z polaru więc jest na prawdę ciepły. Przyznam Wam szczerze że w tym przypadku mogłabym śmiało zejść o jeden rozmiar ale niestety już za późno. Ostatnią rzeczą jest bluza z kwiecistymi rękawami, ulubiona rzecz mojego K. Bluzę już przetestowałam w minusowych warunkach i na prawdę jest ciepła i dobrze chroni przed mrozem. Jest dość długa ponieważ sięga mi prawie do połowy ud i zapinana jest na zatrzaski. Nadruk na bluzie mógłby być lepiej wykonany bo widać że grafika została bardzo rozciągnięta. W środku bluzy znajduje się podszewka wykonana z miśka przez co przyjemnie się ją nosi. Bluza na pewno świetnie się spisze na wiosnę jak i jesień. Tak jak w przypadku Zaful, Sammydress również posiada promocję walentynkową Sammydress Valentine's Day Big Promotion, gdzie niektóre przedmioty są przecenione do -65%. 

I to tyle jeśli chodzi o moje zakupy ubraniowe na chińskich stronach, nie będę raczej ponownie się pakować w takie współprace bo na prawdę ciężko znaleźć coś ciekawego i wykonanego starannie. Przyznaję również, że trochę mnie denerwuje że muszę zamawiać ubrania w rozmiarach 3XL bądź 4XL żeby ubranie dobrze na mnie leżało. A wy co uważacie o tego typu sklepach? Trafiło Wam się coś ciekawego z takiego sklepu? 
Pozdrawiam,


16 komentarzy on "New In: Zaful & Sammydress"
  1. Ja lubie chinskie stronki. Tez czasem napotykam male problemy, ale w wiekszosci jestem zadowolona ;)
    Bardzo podoba mi sie torebka, wyjatkowa! Mam nadzieje, ze dasz rade z tym smrodzikiem :P Moze jakas saszetka zapachowa do srodka ? Mozesz tez lekko nasaczyc gabke szamponem i przemyc ja cala. Dzialaj ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie myślałam żeby zakupić taka saszetkę, ale spróbuję jeszcze z szamponem może to się spiszę ;).

      Usuń
  2. Torebka prezentuje się znakomicie. Ja z chińskich stronek zamawiam głównie jakieś gadżety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja gadżety zamawiam zazwyczaj z aliexpress :).

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oj ja również, mam jeden ciepły szalo-koc z Camaieu i to jeden z lepszych zakupów zimowych :D.

      Usuń
  4. Ja najbardziej lubię sklepy Shein i Romwe, tam rozmiarówka jest w miarę normalna. Do tego na Shein jest mnóstwo zdjęć dodawanych w opiniach, więc można podglądnąć jak coś prezentuje się w rzeczywistości, a nie tylko na zdjęciach katalogowych i na modelkach, które mają idealne figury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tych sklepach, ale ja zdecydowanie wolę sobie po przymierzać :D.

      Usuń
  5. Ja jakoś nie ufam takim sklepom ;)

    http://kociesprawki98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature