Nails | Z sercem na dłoni

sobota, 4 lutego 2017
   Cześć wszystkim! Nie da się ukryć że zbliżamy się do Walentynek. Dziś przychodzę do Was z propozycją wykonania dość prostego zdobienia na paznokcie, oczywiście w tematyce dnia zakochanych. Będzie trochę czerwieni, czerni i odrobinę złota. Jeśli jesteście ciekawe co takiego wymyśliłam to zapraszam. 


  Już na początku stycznia wpadłam na pomysł na to zdobienie, lecz czekałam z tym na okres Walentynkowy. Powiem Wam, że mam pierwszy raz wolne w Walentynki od 4 lat w pracy, może w końcu się gdzieś wybiorę z moim K. Do tego manicure użyłam czarnego lakieru Mollon Pro, z serii Monophase który strasznie mnie denerwował bo ciągle się rozlewał. Dodatkowo nałożony na Hardi od Semilac strasznie się ślizgał i nie chciał się dobrze utwardzić. Drugim kolorem, po który sięgnęłam była moja ulubiona czerwień od Semilac czyli Intense Red. Nigdy nie byłam fanką tego koloru ale ten odcień to zmienił i na prawdę chętnie po niego sięgam. 


  Na palec serdeczny nałożyłam bazę z czarnego koloru, następnie sondą odrysowałam wstępnym kształt górnej części serca. Pędzelkiem od lakieru lekko go wypełniłam, a sondą poprawiłam tam gdzie brakowało lakieru. Aby uzyskać pełne krycie musiałam nałożyć trzy cienkie warstwy. Aby trochę urozmaicić ten manicure, na kciuki postanowiłam dodać trochę złotych cyrkonii ale przyznam Wam się że strasznie ciężko było mi je ułożyć prosto, a prawa ręka wygląda dość chaotycznie. Zdobienie samo w sobie jest dość proste i potrzeba niewielkiej wprawy i sondy. 


A wy jaki macie pomysł na manicure w tym czasie? Stawiacie na czerwień czy może coś innego? Dajcie znać w komentarzach co sądzicie o tym zdobieniu.
Pozdrawiam,









16 komentarzy on "Nails | Z sercem na dłoni"
  1. Super :) Na moim blogu pokazywałam podobne mani już kilka lat temu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nie jest to nic wymyślnego ale widziałam wiele podobnych wersji :).

      Usuń
  2. Ciekawie się prezentują :) Ja nie przepadam za malowaniem paznokci, ale czerwień na paznokciach bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię malować ale schodzi mi się zawsze dużo czasu ;).

      Usuń
  3. Nie zalewaj skórek :) Będzie wyglądało estetyczniej :)
    Pomysł fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, niestety tym czarnym lakierem bardzo ciężko się operuje bo jest wodnisty.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuje, trochę mi się zeszło za nim to wyglądało jak serce :P.

      Usuń
  5. Ja decyduję się na lakier, który mi się akurat podoba, a nie taki nawiązujący do konkretnej okazji. Ta czerwień na twoich paznokciach jest piękna! Ogólnie to jestem wielką fanką tego typu odcieni ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też najczęściej nosze to na co mam ochotę i humor, ale podświadomie jakoś wybieram takie kolory które pasują do danej pory roku :).

      Usuń
  6. Super wygląda! Czerń i czerwony to zawsze połączenie idealne!

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie zarówno czerwień jak i czerń to super pomysł! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę sobie w końcu sprawić top mat i użyć go z czernią :)

      Usuń
    2. a mnie z kolei strasznie kusi szary mat! Koleżanka ostatnio miała i się zakochałam! *_*

      Usuń
    3. Też musi cudnie wyglądać :).

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature