Top Social

TAG: 7 urodowych grzechów głównych

wtorek, 21 lutego 2017
  Cześć wszystkim! Ostatnio Paulina jak i Olga odtworzyły razem świetny, stary TAG który podbijał youtube jak i blogosferę. Świetnie mi się czytało oba wydania, dlatego dziś i ja postanowiłam dać mu szansę. Mam nadzieję, że więcej dziewczyn odtworzy ten TAG i poznamy ich sekrety i grzeszki. 


#1 Chciwość: Najdroższy kosmetyk, jaki kupiłaś. Najtańszy kosmetyk, jaki posiadasz.

To pytanie wydaje mi się najgorsze z całego TAG'u, ponieważ zmusza nas to konfrontacji z zakupoholizmem i kwotami jakie wydajemy na kosmetyki. Po chwili zastanowienia wiedziałam już na co wydałam największą kwotę i jest to zdecydowanie moja paletka MAC. Sama nie chcę przeliczać kwoty jaką na nią wydałam bo przyznaję, że teraz bym jej nie kupiła, a przynajmniej nie tyle. Jeśli chodzi o najtańszy kosmetyk to jest nim zdecydowanie pomadka Bell którą kupiłam w Biedronce za około 9 zł.


#2 Gniew: Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?

Kosmetyk którego nienawidzę? Eyelinery, niestety moje oczy od razu zaczynają łzawić, wszystko zaczyna się rozmazywać i po prostu wyglądać źle. Produkty które uwielbiam to zdecydowanie podkłady, mogłabym co chwile kupować nowy i testować. Nie wiem czemu, ale bardzo lubię nakładać sam kosmetyk na twarz i widzieć jak mój koloryt skóry się wyrównuje. Taka mała satysfakcja.

Jaki produkt był najcięższy do zdobycia? Wydaje mi się, że tutaj kilka z Was może odpowiedzieć tak samo czyli, Catrice, HD Liquid Coverage. Nic innego jak podkład widmo, wiecznie wykupiony w najjaśniejszych kolorach. Jednak jak wiecie nie polubiłam się z nim * klik * i leży podkład w szafce, czeka do wiosny i lata.


#3 Obżarstwo: Jakie produkty kosmetyczne są według Ciebie najpyszniejsze?

Jestem strasznym łasuchem i uwielbiam wszystko co słodkie i owocowe. Więc poza wszystkimi świecami i perfumami, najsmaczniejszymi kosmetykami są dla mnie masła do ciała z The Body Shop i ich żele pod prysznic. Ale obecnym królem zapachów jest odżywka bez spłukiwania z Tigi S-Factor która pachnie przesłodką papają.


#4 Lenistwo: Których produktów nie używasz z lenistwa?

Produktami, które u mnie stoją tygodniami i po które sięgam najrzadziej są zdecydowanie oleje do włosów i masła do ciała. W zimie kiedy nasza skóra jest najbardziej wysuszona, ja zapominam o nawilżaniu się, gdy w pozostałe miesiące robię to regularnie. Postaram się poprawić.

#5 Duma: Które kosmetyki dają Ci najwięcej pewności siebie?

Jeśli chodzi o pewność siebie, to mogę odpowiedzieć identycznie jak Olga, czyli wytuszowane rzęsy oraz wyrównany koloryt skóry. Są to podstawy mojego makijażu i bez nich czuję się nago i wyglądam jakbym była chora.


#6 Pożądanie: Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?

Każda z nas, choć ciężko nie którym się przyznać zwraca uwagę pierw na wygląd. Wysoki, barczysty, z cudnym uśmiechem mężczyzna to mój typ. A że człowiek samym wyglądem nie żyje to musi być też inteligentny, mieć dystans do siebie i poczucie humoru. Niestety ja sama jestem wielką śmieszką i większość czasu uwielbiam sobie pożartować. Na szczęście mój K to śmieszek jakich mało.

#7 Zazdrość: Jakie kosmetyki najbardziej lubisz dostawać w formie prezentów?

Oj ja w ogóle lubię dostawać prezenty, a najbardziej te praktyczne. Kosmetykami które lubię dostawać na pewno są perfumy które samej jest mi ciężko kupić ze względu na cenę oraz wszelkiego rodzaju palety do makijażu. A tak na prawdę to ucieszyłabym się z każdego rodzaju prezentu, nawet gdy dostałabym zwykły żel pod prysznic czy krem do rąk.


I tak mogłyście poznać moje grzeszki i sekrety. Mam nadzieję, że czytało Wam się przyjemnie i że same odtworzycie ten TAG u siebie. 
Pozdrawiam,


35 komentarzy on "TAG: 7 urodowych grzechów głównych"
  1. hahaha, ten eyeliner to święta prawda. Z racji tego, że ciągle mnie wkurzał, pozbyłam się go ze swojej toaletki. Jeśli chcę zrobić kreskę, to sięgam po czarny cień i cienki pędzelek :) Super jest ten tag! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robie dokładnie to samo i nie muszę się przejmować że coś się rozmazuje. To czekam Madzia jak Ty go zrobisz ;).

      Usuń
    2. dokładnie! Kreska może i jest mniej intensywna, ale za to mniej ryzykowna :D oj, może faktycznie pomyślę nad tym :))

      Usuń
    3. Mam taką nadzieję bo chętnie przeczytam Twoje odpowiedzi :)

      Usuń
  2. Cieszę się, ze odtworzyłaś ten tag 😊 TBS moglabym cały schrupać i widzę, ze nie tylko ja 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie się go pisało, TBS ma cudowne zapachy. Jestem ciekawa co wymyślą w tym roku na lato :).

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się ten TAG i chyba też go odtworzę 😀 I również nie przepadam za eyelinerami - mam wrażenie, że w ogóle mi nie pasują ☹️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak nosiłam eyeliner to wydawało mi się że zamiast dodawać mi to uroku, to wyglądałam jeszcze gorzej ;).

      Usuń
  4. Chociaż z eyelinerem nie zawsze daje radę to go uwielbiam. owocowe zapachy to jest to, a o podkładzie słyszałam, co chwila są aukcje na allegro za miliony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nie jest on nawet wart 30 zł :P. Mam nadzieję że na wiosnę sprawdzi się lepiej.

      Usuń
  5. Z Eyelinerami mam to samo ;d też kocham dostawać perfumy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Ty to jesteś perfumo-maniaczką :P.

      Usuń
    2. Z bólem serca też to stwierdzam ;D

      Usuń
  6. Szkoda, że podkład Catrice nie do końca się u Ciebie sprawdził. Ja planuję jego zakup, tylko nie mogę się zdecydować na odcień. Czytałam właśnie, że podobno 03 jest jaśniejszy od 01 i 02.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 02 ale niestety jest dla mnie za różowy i muszę go mieszać z innymi.

      Usuń
  7. Super ten TAG :) Paleta z Maca droga, ale jak pięknie się prezentuje. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nie ułożona, ale mam jeszcze mała 4 i po nią częściej sięgam :).

      Usuń
  8. Chętnie zrobię ten tag u siebie ;) mój najtańszy kosmetyk kosztował coś około 4 zł, na promocji w Rossmannie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak robie zakupy to rzadko jest jakaś promocja ;).

      Usuń
  9. ten tag naprawdę się super czyta i cały czas myślę o tym, żeby go zrobić :D a i poczucie humoru to jest jak dla mnie też mega ważna cecha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie dla tego go musiałam zrobić, lekki i przyjemny post.:)

      Usuń
  10. Tag jest genialny, ciekawy a co najważniejsze czyta się go rewelacyjnie. Ja również uwielbiam podkłady i jest to kosmetyk najczęściej kupowany przeze mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja dziś o mały włos nie kupiłam kolejnego :D.

      Usuń
  11. Z kreskami na powiekach miałam podobnie - od razu rozmazane. Odkąd zaczęłam używać bazy na powieki i rozcieńczam żelowy eyeliner duralinem to moja kreska trzyma się caly dzień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety źle się czuje w kreskach, a przynajmniej nigdy nie udało mi się namalować takich żebym dobrze wyglądało. Mam niestety opadającą powieke.

      Usuń
  12. Ja ostatnio sporo wydaję... ale lubię to i nie jest mi z ty mźle :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to dobrze Ci, u mnie to zależy jak bardzo poszaleje w danym miesiącu :P.

      Usuń
  13. Cudowna paletka , wszystko świetne <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przyjemnie czytało się Twoją odpowiedź na TAG! :) Co do kosmetyków The Body Shop - to wybrałaś chyba dwie najpiękniejsze wersje zapachowe <3 Pinita Colada i Mohito to moi letni faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mam jeszcze żel i sorbet o zapachu PC i czeka tylko na lato :D

      Usuń
  15. Ciekawy ten tag :D Jeszcze go na żadnym innym blogu nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mały wysyp tego Tagu jest na blogacg ;)

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature