Nails | Devon Rex w czerni

czwartek, 9 marca 2017
  Cześć wszystkim! Dziś przychodzę do Was z kolejną odsłoną lakieru magnetycznego, tym razem będzie trochę mrocznie. Jak widziałyście w moim poprzednim poście, trochę tych lakierów mi się uzbierało i powoli będę je publikować na blogu. Na chwilę obecną postanowiłam zrobić sobie tygodniową przerwę od hybryd i ponownie wykonać manicure japoński.


  Nie wiem jak Wy, ale rzadko zdarza mi się nosić pod rząd te same odcienie. Potrzebuję kontrastu, raz jasne odcienie nude, ale za drugim razem musi być to coś mocniejszego i ciemniejszego. Tak mój wybór padł na czarny Pure Black, ale żeby paznokcie nie były nudne postanowiłam połączyć go z Devon Rex. Piękna szmaragdowa zieleń, która trochę rozjaśnia manicure. 

  Pierwszy raz miałam do czynienia z czernią, a słyszałam że potrafi być dość problematyczna. Co na początku zauważyłam to to, że konsystencja się trochę różni od pozostałych kolorów, jest bardziej wodnista. Nałożyłam trzy cienkie warstwy i mamy sukces nic się źle nie utrwaliło. 

  Udało mi się w końcu zapuścić długie paznokcie, przez co łatwiej było mi wykonać dodatkowe zdobienia. Na palcu serdecznym jak i kciuku postanowiłam dodać małe akcenty, aby było coś ciekawego. Ja jestem zakochana w efekcie i już mam pomysł na kolejne wariacje z lakierami magnetycznymi. Jeśli uda mi się to co mam zaplanowane to pokażę Wam na pewno na blogu. 


Dajcie znać co myślicie o lakierach magnetycznych i czy miałyście z nimi styczność. A może znacie jakieś inne dobre marki, które mają w swojej ofercie takie cuda?
Pozdrawiam,




27 komentarzy on "Nails | Devon Rex w czerni"
  1. Jak nie lubię zielonego, tak ten mi się strasznie spodobał :) Piękne połącznie :) Hybryd nigdy nie miałam, ale sto lat temu miałam jakiś lakier magnetyczny z Avonu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię zielonego, wyjątek taka szmaragdowa, dostojna zieleń :)

      Usuń
    2. Ja nie mogę się przekonać do jasnej zieleni na paznokciach, ale odcienie szmaragdowe i butelkowe wyglądają cudownie :D.

      Usuń
  2. ja nie miałam styczności z tymi cudakami i jakoś mnie nie kuszą, zdecydowanie preferuję klasyczne lakiery, niemniej jednak podoba mi się to połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio trochę eksperymentuje :P.

      Usuń
  3. Efekt jest powalający, mam ochote na te kocie oczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto przetestować dla mnie jest to coś nowego ale na pewno zostanie ze mną na dłużej :D.

      Usuń
  4. jest niesamowity, zakochałam się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jeden z piękniejszych kolorów magnetycznych :D.

      Usuń
  5. Bardzo przyciąga wzrok ten szmaragd:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny mani Ci wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  7. pewnie nie mogę przeklinać, ale wygląda zaje*fajnie :D chyba zgapię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie również wygląda zajebiście :P.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Pięknie się prezentuję, ale niestety dla mnie to tylko kolor na zimę i jesień :(.

      Usuń
  9. Zieleń jest cudowna jestem zauroczona w tym odcieniu! Masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, obecnie jeden mi się strasznie połamał na wyjeździe ale zaczynam akcję odrastania :D.

      Usuń
  10. Bardzo podoba mi się efekt kociego oka na paznokciu i to nie tylko dlatego, że jestem kociarą :P Dodatkowo Twoja wersja bardziej mi się podoba, niż po prostu zwykłe pomalowanie paznokci takim lakierem :D Masz piękne, długie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :), w końcu dzięki hybrydom mogę je zapuścić.

      Usuń
  11. Oba kolory są przepiękne, lubię takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo zwlekałam z zakupem czerni, ale w końcu musiałam się na nią skusić. Jeszcze brakuje mi Top Mat i będę happy :P.

      Usuń
  12. Magnetyczne lakiery mam i muszę stwierdzić, że na razie najlepsze to te z Neo Nails, chociaż kusi mnie też Modena :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć ;), poluję jeszcze na jeden odcień z NeoNails i basta ;).

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature