Top Social

Nails | Wiosno przybywaj

poniedziałek, 20 marca 2017

   Hej wszystkim! Witam Was w ten poniedziałkowy poranek z kolejnym postem paznokciowym. Tym razem będzie kolorowo, cukierkowo i wiosennie. Już dawno nie miałam tak kolorowego manicure i powiem Wam że dziwnie się czuje, ale efekt podoba mi się bardzo. No i najważniejsze, moje krótkie paznokcie w końcu wyglądają dobrze.

  Oczywiście musiałam użyć trochę swoich nowości, tym razem padło na Hummingbird, piękny fiolet oraz złotko Champagne Kiss, który już teraz wiem że często będzie u mnie gościł. Aby mani nie było nudne, postanowiłam dołączyć dodatkowo dwa inne odcienie. Do tego wybrałam dwa róże marki Semilac, Pink Marshmallow oraz Pink Peach Milk. Pierwszy z nich wylądował tylko na palcu małym, zaś drugi kolor na palcu serdecznym oraz kciuku. 


  Przez takie połączenie kolorystyczne czuję się trochę jak mała dziewczynka, z cukierkowymi paznokciami. Ale od czasu do czasu trzeba z czymś zaszaleć. Powiem Wam że miałam zrobić przerwę od lakierów hybrydowych, wytrzymałam 4 dni po czym zauważyłam że moje paznokcie strasznie się rozdwajają. Żeby uchronić płytkę musiałam je pomalować. Niestety w pracy piszę na klawiaturze i to jest jedna z przyczyn czemu moje paznokcie są w takiej kondycji. Mam nadzieję że ta kilkudniowa przerwa coś im dała i trochę się wzmocniły. 


A wy lubicie takie kolorowe lakiery czy raczej trzymacie się klasyki? Dajcie znać jak podoba Wam się mani, które wykonałam i czy same również zdecydowałybyście się na takie połączenie. 
Pozdrawiam,


36 komentarzy on "Nails | Wiosno przybywaj"
  1. ja już przywołuję wiosnę kolorami hybryd, obecnie mam 3 kolory na paznokciach: niebieski, różowy i czerwony :D i w promocji Claresy zamówiłam sobie 4 lakiery hybrydowe w iście wiosennych kolorach: zielony, żółty, błękitny i kremowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że i Ty poszalałaś z kolorami ;). Do zielonych lakierów nie mogę się jakoś przekonać.

      Usuń
  2. całość wygląda tak radośnie :D wyglądam w porównaniu do Ciebie trochę ponuro w czarnych paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba pierwszy raz mam tak kolorowe paznokcie ;), zobaczymy jak się z nimi będę czuła.

      Usuń
    2. jak to jak? fajnie i wiosennie :D ja nie wiem na jakie się zdecydować, bo idę w środę :D

      Usuń
    3. Może jakaś brzoskwinia bądź koral? ;)

      Usuń
    4. a daj spokój, chciałam pastelowy róż, wyszłam z boskim neonem! Baby to jednak dziwne stworzenia :D

      Usuń
    5. Widziałam właśnie ale na dzisiejsze słońce jak znalazł ;P.

      Usuń
  3. Też wczoraj nie wytrzymałam i zrobiłam hybrydy, ale miałam miesiąc przerwy 😀 i Pink marshmallow i u mnie zagościł 😊 ten fiolecik ładny ale ja coś ostatnio mam problem z tego typu odcieniami na paznokciach 😊 mani śliczne 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi wytrzymać bez lakieru na paznokciach, ale po tym mani planuję kurację z tym zestawem Spa.

      Usuń
  4. Najbardziej mi się spodobał ten jasny na małym palcu, ale wszystkie ślicznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pink Marshmallow to jeden z moich ulubionych lakierów :D

      Usuń
  5. Aleeee ładne kolorki :) Tak dziewczęco i wiosennie. Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam pastele na paznokciach, a już totalnie szaleję na punkcie cukierkowego różu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś nieznosiłam różu na paznokciach ;).

      Usuń
  7. Tak, tak <3 Wiosno chodź! :) Kolorki bardzo ładne, no i ten brokat <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kolory ;) nawet bardzo.
    Teraz mam mocny róż, żeby przyciągnąć wiosnę ;)
    Ładny manicure ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, mam nadzieję że obie zadziałamy coś w tym kierunku ;).

      Usuń
  9. Przepiękny manicure <3
    zapraszam do mnie kochana
    http://loveshinny.pl <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pink Peach Milk uwielbiam! Chyba w następnej kolejności trafi na moje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno nie miałam tego kolor na paznokciach ale zbliża się wiosna więc będę po niego częściej sięgać :D.

      Usuń
  11. Jestem zauroczona w odcieniach, pięknie się prezentują tak samo jak manicure. Idealnie dobrane odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, musiałam trochę sobie poszaleć :D.

      Usuń
  12. Ja preferuję bardziej "nudne" odcienie, ale zdarza mi się szaleństwo :) Do hybrydów też zamierzam w końcu wrócić, chociaż nie darzę ich taką miłością jak reszta użytkowniczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zazwyczaj wybieram coś nudnego ;). Ja po tym mani robię sobie przerwę bo nie wiem czemu ale kruszą mi się pazury :(.

      Usuń
  13. Piękne paznokcie :) niebieski z neonail wygląda bosko :D

    OdpowiedzUsuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature