Dziękuję | Wygraj zestaw z Bath and Body Works

poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Cześć wszystkim! Święta, święta i zaraz po świętach. Koniec wolnego i czas powrócić do normalnego trybu. Po zmianach jakie nastąpiły na stronie, zauważyłam zwiększony ruch, jak i nowych czytelników. Staram się wkładać trochę więcej pracy w posty jak i zdjęcia, które się tutaj ukazują. Dziś chciałam podziękować każdej z Was za to że do mnie zaglądacie i przy okazji nagrodzić choć jedną z Was prezentem. 


Jako że kosmetyki Bath and Body Works są tylko dostępne w Warszawie, postanowiłam zdecydować się na tę markę. Mam nadzieję, że niejedna z Was ucieszyłaby się z takiego zestawu w iście wiosennej szacie graficznej i zapachu. Wybrałam wersję zapachową Pink Chiffon, która jest najczęściej wybieraną spośród produktów B&BW. Jest to owocowo-waniliowy zapach który bazuje na dzikich jagodach, gruszce i brzoskwini, ale znajdziemy w nim również wanilię jak i orchidee. Produkty są pełnowymiarowe i zapakowane w sklepie na prezent. 

Do wygrania: 
- Bath & Body Works, żel pod prysznic Pink Chiffon - 295ml
- Bath & Body Works, mleczko do ciała Pink Chiffon - 236 ml
- Bath & Body Works, mgiełka do ciała Pink Chiffon - 236 ml 


Regulamin

1. Sponsorem nagrody jestem ja, autorka bloga Joy of Jelly
2. Rozdanie trwa od 17.04.2017 do 09.05.2017 do godz. 23:59. 
3. Aby wziąć udział w rozdaniu należy obowiązkowo być publicznym obserwatorem bloga i zostawić komentarz pod tym postem
4. Każdy może zwiększyć swoje szanse wygranej poprzez udostępnienie wiadomości o rozdaniu na facebooku czy instagramie (proszę o link w komentarzu). 
5. Wyniki rozdania zostaną ogłoszone w ciągu 3 dni od jego zakończenia w tym poście oraz na instagramie. 
6. Na kontakt od zwycięzcy czekam 3 dni, od wysłania do niego wiadomości . 
7. Wysyłam tylko na terenie Polski
8. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami). 
9. Wyłoniony zostanie jeden zwycięzca. 
10. Profile służące tylko do rozdań nie będą brane pod uwagę.

Zapraszam Was serdecznie do wzięcia udziału i powodzenia.
Pozdrawiam,

40 komentarzy on "Dziękuję | Wygraj zestaw z Bath and Body Works"
  1. Cudny zestawik:) Zawsze ubolewam nad dostępnością BBW:) Jako że już kiedyś u Ciebie wygrałam, będę trzymać kciuki za innych i udostępnię na fejsie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, zawsze można wygrać jeszcze raz ;).

      Usuń
  2. Ty to wiesz jak mnie skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie piękne produkty, z samego wyglądu, że aż się skuszę - obserwuję jako Miss Melodylaniella, a informacje o konkursie udostępniłam na swoim fp na Facebooku! :)
    https://www.facebook.com/Melodylaniella

    OdpowiedzUsuń
  4. oho,ja też czuje się skuszona więc wezmę udział obserwuje jako Inga Nowicka :) zmiany poszły w dobrą stronę więc nie ma co się dziwić że zwiększył się ruch

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście biorę udział, bo zestaw świetny :)
    Obserwuję jako: Delishe Blog, udostępniłam też info na facebooku: https://www.facebook.com/delisheblog/posts/1461869787183918

    OdpowiedzUsuń
  6. biorę udział w zabawie
    obserwuję jako Jasmine Vise

    OdpowiedzUsuń
  7. biorę udział
    obserwuję jako Sylwia Orzechowska

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wezmę udział :)
    Obserwuję jako: Sabrina Cosmetics

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, że biorę udział :)
    Obserwuję jako Kinga Gorzela
    Udostępniłam https://www.facebook.com/gorzelakinga/posts/1420240824706413

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się świetny zestaw,marzenie :)
    Lubię jako;Sabina FK
    Obserwuję jako;Sabina Fabczak
    baner;https://www.facebook.com/SABINAEWAANNAF/posts/10207016827059083

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę udział, miałam już kosmetyki BBW i wiem, że pięknie pachną :D

    Lubię jako Natalia Owsianko
    Obserwuję jako Natalia O
    Link do udostępnienia - https://www.facebook.com/natalia.owsianko/posts/1369812373098575

    Powodzenia innym! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Komputeromaniaczka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mgiełka mi się od dawna marzy, więc próbuję :P
    Obserwuję jako Pink Lipstick
    Udostepniam: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=443862879286365&id=100009879698091&pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tam Cię lubię i obserwuję i wszystko co jeszcze może być haha :D a zestaw cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie kłamałam :D wcale Cie nie obserwowałam, a nie wiem jak to możliwe bo mam Cie na liście ? chyba blogger jak zwykle coś pokutasił :D

      Usuń
    2. Aż mnie serce zakuło :P, jak mogłaś mnie okłamałać.

      Usuń
  15. Ha! Też myślałam, że obserwuję, ale gdzie tam! Ja z Feedly sobie blogi czytam, a jak się okazuje nie każdego obserwuję na bloggerze na przykład. Już się poprawiłam ;)

    Ja to bym przytuliła mgiełkę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam niestety Feedly, ale witamy na bloggerze ;)

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę udział :)
    obserwuję jako Psychodela x3

    świetny zestawy :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Zestaw naprawdę super więc nie mogę wyrazić chęci przygarnięcia tych cudeniek ;) Informacje udostępniam na blogu- http://mikibym.blogspot.com/
    fb - https://www.facebook.com/monika.kojro/posts/1611206075575133?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  19. Zestawy wyglądają bardzo kusząco :D
    Biorę udział :)
    Obserwuję jako Lady Blue

    OdpowiedzUsuń
  20. Biorę udział! :)
    Obserwuję jako: Gosia Woźniak
    Udostępnienie: https://www.facebook.com/margaretbeautyblog/posts/1308435285879082

    OdpowiedzUsuń
  21. Z przyjemnością biorę udział :)
    Taki zestaw to marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. To ja ;D żeby nie było 'robię Ci tłum' :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Biorę udział, obserwuję jako Lady Skywalker c: ♡

    OdpowiedzUsuń
  24. Biorę udział :) Obserwuję jako Mrs. Imperfect

    OdpowiedzUsuń
  25. Z przyjemnością biorę udział :)
    Obserwuję jako: Marzycielka Patty

    OdpowiedzUsuń
  26. Z chęcią biorę udział. Obserwuję jako Lyanna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie wezmę udział :)
    Bloga obserwuję jako KarolinkasBeauty :)

    Powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. biorę udział w zabawie :)
    obserwuję jako Anna Jarosz-Strój
    udostępniłam post na FB:
    https://www.facebook.com/anna.stroj1/posts/1356309684423554

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam się
    obserwuję jako dorota wysocka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby wziąć udział w rozdaniu trzeba być publicznym obserwatorem bloga.

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature