Nails | Marmurkowe szaleństwo

czwartek, 20 kwietnia 2017

Cześć wszystkim! Po 1,5 miesięcznej przerwie od hybryd wracam do Was z postem paznokciowym. Dziś zaprezentuję Wam banalnie proste zdobienie, które może wykonać każda z Was. Powiem tak, jeśli ja sobie poradziłam to i Wy sobie poradzicie. Zainteresowane? To zapraszam.

Każda chyba z nas widziała lub nawet ma coś marmurkowego. Jest to kolejny hit po fali wszystkiego w odcieniu rose gol,d który akurat mnie nie kupił. Teraz z zewsząd atakują nas marmurkowe osłonki na telefon, zeszyty, podkładki czy nawet ubrania. Mam nadzieję, że to zdobienie już Was nie zmęczyło i zostaniecie ze mną choć na chwilę, bo tym razem się poddałam modzie.

Niedawno Ewa z kanału Red Lipstick Monster pokazywała łatwy sposób jak wykonać marmurkowe zdobienie na paznokciach. Jako że ja mam dwie lewe ręce do tego typu rzeczy to z uwagą obejrzałam filmik. Cóż powiedzieć, technika okazała się banalnie prosta i dziś zaprezentuję Wam moją wersję. Dodałam tylko trochę więcej koloru aby paznokcie współgrały z resztą.


Jako bazy użyłam Hard Base od NeoNail, już dawno jej nie używałam więc mam nadzieję, że nie będę miała znowu problemu z jej ściągnięciem, ale chcę zrobić sobie przerwę od baz Semilac bo nie wiem czy to nie one zniszczyły mi paznokcie. Kolory które użyłam to Crazy Flamingo, Violet Bliss, Biscuit oraz Pure Black, pierwsza trójka marki Semilac.

Nie byłabym sobą gdybym nie użyła też mojego najnowszego cuda czyli topu, Semilac Top Mat Total, który wylądował na palcu serdecznym jak i środkowym na których znajdują się zdobienia. Powiem Wam, że pierwszy raz mam matowe mani i sama nie wiem czy się z nim polubię. Jest to na pewno coś innego i coś do czego muszę się przekonać.




Jak Wam się podoba moja propozycja marmurkowego zdobienia? Wolicie klasyczne wydanie, czy coś bardziej zwariowanego? Dajcie znać komentarzach.
Pozdrawiam,

64 komentarze on "Nails | Marmurkowe szaleństwo"
  1. ja, pomimo tego ze raczej zwolenniczką zdobień nie jestem, to z chęcią widziałabym u siebie taki zwykly, biało-szary marmurek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba będę zmuszona kupić biały lakier ;)

      Usuń
    2. Uważaj, ten z Semilaca jest bardzo upierdliwy :D

      Usuń
    3. W takim razie wybiorę NeoNail :P

      Usuń
  2. Przepiękne ! Ja próbowałam, ale mi nie wyszło. Zostaję przy ombre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to ombre dla mnie to czarna magia ;).

      Usuń
  3. Bardzo ładne :)) Podoba mi się to jak połączyłaś kolorki :D Fiolet kocham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :), ja zaczynam się lubić z fioletami.

      Usuń
  4. Pierwszy raz widzę takie zdobienie i bardzo mi się podoba. Ślicznie wygląda :) Nie wiem czemu, ale fiolet kojarzy mi się z zimą. Na lato wybrałabym mocne kolory ^^ Chociaż ten i tak super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie nosiłam fioletów ale fakt mnie też raczej kojarzą się z zimą ;).

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuje, choć maty strasznie się fotografują :D.

      Usuń
  6. Podobają mi się! Będę musiała spróbować zrobić takie u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banalnie proste, a robi efekt ;). Czekam na twoją wersję.

      Usuń
  7. Jakie piekne! Strasznie mi sie podobaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, pierwszy raz bawiłam się w takie zdobienie :D.

      Usuń
  8. U mnie z tymi zdobieniami to póki co klęska za każdym razem :P Twoje bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też kiedyś tragedia, ale praktyka czyni mistrza ;)

      Usuń
  9. Aaa fajny efekt! :D muszę wypróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze mi się marmurek podobał! Muszę wypróbować u siebie, ale to dopiero za jakiś czas, bo dzisiaj zrobiłam właśnie nowe zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj i za mną chodził, ale w końcu musiałam się skusić. Najgorsze że chodzą za mną też sweterki ale to już trochę za późno :P.

      Usuń
  11. Musze Ci powiedziec, ze jest to twoje NAJLEPSZE MANI JAKIE ZROBILAS! <3 Widze, ze wprawe masz coraz lepsza :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej dziękuje Klaudia ;*. Fakt chodzę jakoś najarana na robienie paznokci, a nie ma komu hahaha ;D

      Usuń
  12. Wyszły mega ciekawie, choć chyba wolę klasyczne, gładkie kolory na paznokciach. Od jakiegoś czasu jestem bardzo ciekawa jak sprawdziłaby się hybryda u mnie, obawiam się, że mogłaby pogorszyć kondycję płytki i to stoi u mnie na przeszkodzie. Ale pewnie prędzej czy później spróbuję, bo znam osoby, u których przeciwnie - paznokcie po hybrydach znacznie się wzmocniły.
    Ściskam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie hybrydy były ratunkiem, ale wszystko zależy jakich produktów używasz. Ja teraz testuję inna bazę bo chyba ta z Semilaca pogorszyła mój stan płytki :(.

      Usuń
  13. PS: Co do Twojej odpowiedzi na ostatni komentarz - zgłaszam się na ochotniczkę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam ;), choć przyznaję że raz w życiu komuś malowałam paznokcie.

      Usuń
  14. Podoba mi się :) ja nie umiem robić zdobień na paznokciach dla mnie to czarna magia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto obejrzeć filmik. Ja sama nie bardzo radzę sobie ze zdobieniami, a to mi jakoś w miarę wyszło ;P.

      Usuń
  15. Podoba mi się bardzo i z pewnością takie marmurki i u siebie będę chciała zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób, zrób jestem ciekawa jakich kolorów użyjesz :D.

      Usuń
  16. Mi się bardzo marmurkowe zdobienie podoba, a jeszcze nigdy go nie wykonywałam :D Ten filmik RLM też mnie zainspirowałam, ale miałam postawić na klasykę... No i teraz nie wiem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam białego, tak to pewnie zrobiłabym trochę inaczej ;).

      Usuń
  17. Dla mnie bardziej maziajki niż marmurek.

    OdpowiedzUsuń
  18. ja chyba wolę klasykę chociaż te zwariowane też mi się bardzo podobają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja klasyczne też pewnie sobie zrobię :).

      Usuń
  19. Skusiłabym się na ten lakier 166 - mega kojarzy mi się z wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Crazy Flamingo to taki delikatniejszy neon ;)

      Usuń
  20. Ja zdecydowanie bardziej preferuje klasyczny marmurek, ale to kwestia osobistych preferencji :) Jestem raczej z tych osób, co to nie lubią za bardzo kombinować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od czasu do czasu lubię sobie zaszaleć ;).

      Usuń
  21. Piękny efekt, mi podoba się jeszcze biały marmur na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyszło Ci absolutnie pięknie :) Ja do marmurku podchodziłam dokładnie 3 razy i stwierdziłam, że jestem totalną sierotą - nie jestem w stanie tego okiełznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;). Ja mam tak z ombre, nie jestem wstanie zrobić ładnego ale jeszcze się nie poddaje :D.

      Usuń
  23. Bardzo ładnie Ci to wyszło :) Ja na hybrydach jeszcze nie próbowałam robić, za to na klasycznych lakierach mi wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już dawno klasycznych nie miałam ale podobno dużo się nie różni technika ;).

      Usuń
  24. marmurki na paznokciach wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze nie próbowałam ich zrobić, ale na pewno niedługo spróbuję, ale raczej w klasycznej szaro-białej wersji :) Ale Twoje też super się prezentują! ♥

    Zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i cieszę się że planujesz ze mną zostać dłużej ;).

      Usuń
  26. Super! Mi się takie podobają najbardziej biało-szarawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśle że coś a la turkus też świetnie by wyglądało ;).

      Usuń
  27. Fajny efekt, ja mam ochotę na szaro białe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie w lecie będę coś jeszcze z marmurem kombinować :).

      Usuń
  28. Świetnie to wygląda! Super Ci wyszło! Ja nie wiem czy miałabym wystarczająco dużo cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :D, o dziwo metoda od Ewy jest banalnie prosta ;).

      Usuń
  29. pięknie Ci to wyszło a połączenie tych odcieni semilaca bardzo przypadło mi do gustu. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyszły bardzo fajnie 😊 i super połączyłaś kolory. Może i ja bym dała rade takie coś zrobić, bo w sumie nie wygląda to na trudną sztukę 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania dasz rade ;), zdobienie jest banalnie proste do wykonania.

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature