Nails | Semilac Spa for Women

środa, 26 kwietnia 2017

Cześć wszystkim! Dzisiejszego posta by nie było, gdyby nie wygrania u Ani z bloga Rozmaitości Kosmetyczne. Otrzymałam najnowszy zestaw spa, marki Semilac i od razu wzięłam się na testowanie. Pokażę Wam jak moja płytka paznokcia zmieniała się w przeciągu niemal 4 tygodni (uwaga zdjęcia nie należą do najpiękniejszych).

Spa for Women
Niedawno marka Semilac wypuściła kolejny produkt do pielęgnacji paznokci. Najpierw były to oliwki do skórek o przeróżnych zapachach, a tym razem zestaw domowego spa. Zestaw znajduje się w kartonowym pudełku z szufladką w której znajdują się lakiery. Muszę przyznać, że różowe pudełeczko jak i tasiemka są solidnie wykonane, choć łatwo zbierają odciski palców. W środku znajdziemy 5 różnych preparatów do pielęgnacji paznokci oraz skórek. Cena takiego zestawu wynosi 50 zł i myślę że jest to świetny pomysł na prezent (za miesiąc dzień mamy!).


Roma Affection (czerwony)
Najpiękniejsza buteleczka z całego opakowania kryje w sobie moc olejków. Olejek Jojoba, witamina E oraz wyciąg z japońskiego kwiatu wiśni zapewnia nam regenerację oraz nawilżenie skórek wokół paznokcia. Polecany jest również właścicielkom paznokci cienkich i kruchych.

Trójfazowy olejek stosowałam co 2-3 dni na noc, niestety nie jestem systematyczna jeśli chodzi o tego typu produkty. Konsystencja jest naprawdę fajna bo nie jest aż tak tłusta i nie spływa ze skóry brudząc tym wszystko wokół. Należy pamiętać żeby nie stosować go przed samym wykonywaniem manicure hybrydowego jak i klasycznego ze względu na natłuszczenie płytki.

Shiraz Dunes (żółty)
Ekstrakt z zielonej herbaty, wyciąg z cytryny i olejek jojoba znajdziemy zatopione w żelowej konsystencji ze złuszczającymi drobinami. Olejek jojoba znany jest z właściwości regenerujących oraz pielęgnujących, zaś dwa pierwsze składniki chronią paznokcie przed wolnymi rodnikami. Konsystencja peelingu jest lekko lepka, ale gdy tylko wcieramy ją w paznokcie i skórki szybko się wchłania. Po zabiegu wystarczy przemyć dłonie wodą.

Shiraz Dunes również ma działanie odtruwające jak Medina Ritual oraz rozjaśniające. Warto pamiętać że nie stosujemy tego preparatu przy manicure klasycznym i hybrydowym.


Marrakech Inspiration (pomarańczowy)
Czas na mojego ulubieńca czyli maseczkę na paznokcie, a dokładnie koncentrat rewitalizujący na dzień i noc, który jest na bazie wody. Ma działanie regenerujące oraz wzmacniające, a to wszystko dzięki pietruszce, marchwi i ogórkowi. Zdziwieni? Ja byłam tak samo. Oczywiście produkt zawiera w sobie również witaminy które mają sprawić że nasze paznokcie się nie będą łamać.

Maseczkę stosowałam 2 razy w tygodniu gdy ponawiałam cały proces spa. Nakładałam warstwę na suche paznokcie i trzymałam maseczkę przez 25 minut. Następne wystarczy ją zmyć ciepłą wodą, lekko pocierając paznokcie. I to tyle! Miałam wrażenie że ten produkt najbardziej działa na moje kikuty i będę na pewno robić sobie taki zabieg od czasu do czasu.

Medina Ritual (niebieski)
Niebieski lakier kryje w sobie "bio-energię dla paznokci". Jest to odtruwający lakier, stworzony na bazie wody który działa wybielająco, rewitalizująco i co najciekawsze stymuluje tworzenie się elastyny, kolagenu i keratyny. W skład odżywki wchodzi wyciąg z cytryny, ekstrakt z malachitu oraz miedź.

Medina Ritual nakładamy na suche i odtłuszczone paznokcie, daje on lekko błyszczące wykończenie. W przypadku tej odżywki niestety nie nakładamy jej pod lakier klasyczny, ani hybrydowy.


Muscat Temptation (biały)
Ostatnim krokiem w wykonaniu pełnego spa jest biały lakier który ma za zadanie wypełnić bruzdy na powierzchni naszej płytki oraz utrzymać nawilżenie paznokcia. Moc lakieru zawdzięczamy witaminie E, olejkowi arganowemu oraz wyciągowi z białej herbaty.

Muscat Temptation nadaje naszym paznokciom mlecznego koloru i świetnie się sprawdzi w roli bazy pod manicure klasyczny. Produkt nie zawiera acetonu, parabenów oraz formaldehydu. Odżywkę nakładałam codziennie przez 3-4 dni, po tym czasie zmywałam i wykonywałam każdy krok spa od nowa.


Efekt po 4 tygodniach
Wielokrotnie na blogu wspominałam Wam o stanie moich paznokci, które mają problemy z rozdwajaniem się i kruszeniem. Próbowałam już różnych odżywek, jak i manicure japoński, który mi bardzo pomógł przy paznokciach lecz na krótką mete. Jak widzicie moja paznokcie wyglądają tragicznie, szczególnie palce wskazujące którymi piszę po klawiaturze (dolne zdjęcia prezentują stan po 4 tygodniach).

Po 2 tygodniach nie zauważyłam jakoś dużej zmiany, paznokcie nadal były jak z początku tylko trochę gładsze. Ze zdenerwowania obcięłam je do minimum i nadal prowadziłam kurację. Dopiero teraz po prawie 4 tygodniach jestem Wam w stanie powiedzieć, że paznokcie mniej się rozdwajają, ale jednak nadal. Stały się na pewno trochę mocniejsze i przez te 4 tygodnie tylko raz się ukruszyły. Będę nadal testować ten zestaw i zobaczymy czy moje problemy znikną do końca.

Dajcie znać czy używałyście tego zestawu, bądź czy słyszałyście o nim raczej pozytywne opinie czy negatywne. Jestem też ciekawa czy planujecie coś już na dzień matki czy czekacie na ostatnią chwilę?
Pozdrawiam,

22 komentarze on "Nails | Semilac Spa for Women"
  1. Zestaw wygląda cudnie i choć na ogół trzymam się od Semilaca z daleka, to muszę przyznać, że czuję się zachęcona do zakupu (szczególnie przez opakowanie i kolory) :D Ciekawe jakby sprawdził się w mojej pielęgnacji paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio z Semilaciem jestem na nie ;), ale ten zestaw to zupełnie inna bajka. Wizualnie się świetnie prezentuje, ale i wnętrze jest ciekawe :D.

      Usuń
  2. Nie używałam tego zestawu ale myślałam że to coś dla mnie bo moje strasznie się łamią, dalej mnie śmieszą te bruzdy i bodajże pisali chyba gdzieś że zmarszczki na paznokciach 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie wiedziałam że paznokcie mogą mieć zmarszczki :P, ale jestem ciekawa jak w późniejszym użytkowaniu ten zestaw sobie poradzi.

      Usuń
  3. Mnie ta firma jakoś nie kusi...

    Na skórki i paznokcie stosuję serum Indigo i jestem bardzo zadowolona :)Najbardziej polecam to z mirrą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze z Indigo nic nie miałam, ale jak już będę zamawiać to kilka rzeczy ;).

      Usuń
  4. Świetny taki zestaw na prezent. Zgadzam się jak najbardziej :)
    Fajnie zrobić swoim paznokciom takie małe SPA. Na pewno się nie obrażą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spa sobie i paznokciom nie odmówię ;)

      Usuń
  5. Bardzo fajny zestaw, myślę że był by bardzo pomocny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie się sprawdza i cena przystępna ;).

      Usuń
  6. Mi ten zestaw bardzo się spodobał, a raczej jestem negatywnie nastawiona do Semilaca :P Preparaty wyglądają ciekawie, a cena też jest przystępna. Tak jak piszesz - przez to ładne opakowanie nadaje się na prezent :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio mniej dażę sympatią Semilaca ;), ale tutaj rzeczywiście się postarali.

      Usuń
  7. Zestaw mi sie podoba i wizualnie i z dziąłania. Póki co nie mam potrzeby, nosze żele i z moimi pazurkami wszystko dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też świetny pomysł na prezent :).

      Usuń
  8. A moje paznokcie się łamia tez caly czas od.. chyba kilku lat? Jedynie noszac hybrydy byly fajne. Musze isc do kogos na paznokcie, albo w koncu kupic i zaczac sie uczyc sama robic ;D

    Pieknie wygladaja te buteleczki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też ciężko ale z rozdwajaniem i nie mam pojęcia co zrobić żeby przestały. :)

      Usuń
  9. Kurcze, u mnie ten zestaw może cudów nie zdziałał, ale zrobił swoją robotę. Miałam w stanie krytycznym paznokcie, a po kilku tygodniach z Semi wyglądały o wiele lepiej. A może Magda to wina diety? Może Ci jakiś witaminek brakuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Badania mam zawsze dobre i witaminy i tak dodatkowo biorę :), myślę że to ten cholerny Semilac mi tak zniszczył paznokcie .

      Usuń
  10. a ja lubię zarówno ten zestaw jak i lakiery semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z początku też lubiłam ich produkty, dopóki mnie nie uczuliły ;).

      Usuń
    2. jesteś pewna, że to był semilac a nie jakiś inny produkt czy na przykłąd aceton ?

      Usuń
    3. Używałam tylko produktów Semilac.

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature