Smacznego! | Miska szczęścia

środa, 5 kwietnia 2017

Hej wszystkim! Dziś miał być post z ulubieńcami niekosmetycznymi, ale że zdjęcia mi wyszły fatalne to postanowiłam pokazać Wam chociaż jednego z moich ulubieńców. Będzie to przepis na śniadanie, które za każdym razem wychodzi i smakuje przepysznie. Po nim od razu wiem, że dzień będzie lepszy, taka moja miska szczęścia.

Sam przepis nie jest jakiś wymyślny, a jego wykonanie zajmuje całe 5 minut, więc nie ma wymówek rano. Podstawą jest jogurt naturalny, ale jeśli chcecie można użyć greckiego ma on trochę inną konsystencje ale jest równie dobrą bazą. Dodatkowo używam konfitury jagodowej do zmiany smaku, ponieważ potrafi mnie mdlić pod czas jedzenia samego jogurtu. Ten krok możecie pominąć, ale przyznam że po podaniu jagód całość jest jeszcze pyszniejsza. 


Czas na dodatki. Nie będę Wam kazać wrzucać tego co ja, bo jak wiemy każda z nas ma inne preferencje smakowe. Jednak pamiętajcie żeby nie przesadzać z kalorycznością dodatków. Jeśli nie mam danego dnia świeżych owoców to wrzucam te suszone. Uwielbiam smak suszonych śliwek jak i fig. Niewielka ich ilość wystarczy aby dodać smaku. Nie zapominam też o nasionach i orzechach, dlatego wrzucam też kilka pestek z dyni i płatków migdałowych. Tak właśnie prezentuję się jeden z moich ulubieńców poprzedniego miesiąca. Pycha!


Czy takie śniadanie nie wygląda smacznie i kolorowo? Od razu dzień staje się lepszy i smaczniejszy. Dajcie znać w komentarzach jak spodobał Wam się taki krótki wpis jedzieniowy, bo przyznaję że trochę tą kategorię u siebie zaniedbałam i mam zamiar do niej powrócić. 
Pozdrawiam,



30 komentarzy on "Smacznego! | Miska szczęścia"
  1. Takie śniadanie wyglada naprawdę smacznie, a do tego jest szybkie w przygotowaniu, wiec nie można stosować wymówek, że rano się nie wyrobimy :p Ja niestety nie mogę jesc nabiału i musiałabym zamienić tradycyjny jogurt na coś bez laktozy czy kazeiny :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście tylko po zwykłym mleku mam problemu, a tak to mogę śmiało jeść ;). Ale może da się czymś jogurt zastąpić i będzie równie smaczne :D.

      Usuń
  2. Ja jestem jakaś inna...nie przepadam za jogurtami :) Za to na widok dodatków ślina mi cieknie :) Idę coś zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to żyje na nabiale ;), z mięsem za to mogłabym się pożegnać.

      Usuń
  3. Wygląda smakowicie, ja jak na złość suszonych owoców i orzechów nie mogę, ale lubię z rana np wypić smoothie z ziarnami chia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chia uwielbiam i ja ale zazwyczaj mocze je w mleku sojowym :D.

      Usuń
  4. jak ja uwielbiam suszone śliwki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj i ja je uwielbiam, a jeszcze jak są w czekoladzie to jestem w niebie :P.

      Usuń
  5. Wygląda bardzo apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda po prostu przepysznie! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Również lubię jogurt naturalny na śniadanie z płatkami owsianymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam też owsianke ale kupną, sama nie potrafie zrobić dobrej ;).

      Usuń
  8. wow :D robisz dostawę do domu ?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczta gołębia działa jak najbardziej ;P.

      Usuń
  9. Uwielbiam nabiał :) Śniadanie w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również nabiał króluje w lodówce :D

      Usuń
  10. Ale pychotka! Uwielbiam takie śniadania, smacznie i pożywnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście da radę zapełnić brzucho :D

      Usuń
  11. Uwielbiam takie śniadania, tylko rzadko mam na nie czas. Takiej mieszanki jeszcze nie jadłam więc na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio jem wszystko na szybko bo jestem wiecznie spóźniona na autobus :P

      Usuń
  12. mniam ja do jogurtu wrzucam własne przetwory z małą ilością cukru ;)

    OdpowiedzUsuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature