Smacznego! | Natura Cold Press - 3 dniowy detox

sobota, 15 kwietnia 2017
  Hej wszystkim! Jak wszystkie wiemy mamy wiosnę, choć to co jest za oknem można bardziej nazwać jesienią, jednak kalendarz nie kłamie. W tym czasie często przypominamy sobie o nadchodzącym lecie i o swojej formie, która często po zimie jest w gorszym stanie. Postanowiłam dać szansę diecie sokowej, którą stosowałam w formie detoxu przez 3 dni. Jesteście ciekawe jak przebiegał cały proces i czy warto? Zapraszam

Natura Cold Press
Dietę Natura Cold Press znalazłam przy okazji i przyznaję, że chyba jest to jedna z lepszych ofert jaką znalazłam w internecie. Z góry sobie założyłam że chce spróbować swoich sił i wytrwać 3 dni detoxu, czyli zero jedzienia i same soki. Na stronie dostępnych jest kilka wersji, ja wybrałam tę dla osoby początkującej gdyż nie chciałam rzucać się na głęboką wodę (bywam wybredna jeśli chodzi o jedzienie). Co jest też fajne to, to że możemy sami skomponować sobie swój box, z dostępnych na stronie soków. 

Jeden dzień detoxu kosztuje 89 zł, przy zamawianiu dostajemy informację, że soki będą dostarczone najszybciej pojutrze przez kuriera. W tym przypadku u mnie była wpadka, soki zamówiłam w godzinach 7-9. Dostałam telefon od kuriera o godzinie 8:40 czy nic się nie stanie jak przyjdzie po 9 i tak trafił do mnie o 9:20. Wybaczcie coś tu chyba nie halo, a gdybym wyszła do pracy o 9:10 to jak by mi ktoś dostarczył soki? Bardzo niefajne zachowanie. Soki zostają do nas dostarczone w kartonach w których znajdują się w foli termoizolacyjnej z żelem chłodzącym. Co najważniejsze soki ważne są przez 3 dni od dnia ich produkcji. 



Dzień 1
Cóż to była za katorga. Chodziłam z wywieszonym językiem po Selgrosie i miałam ochotę dosłownie na wszystko. Podejrzewam, że mój organizm doznał szoku że nagle nic nie jemy, tylko pijemy soki. Wszystko byłoby w porządku gdyby nie ich smak, smakowały mi 3 z 6 więc jak się domyślacie nie jest o najlepszy wynik. 

Dzień mijał mi strasznie długo i myślałam że się poddam, ale mój K podtrzymywał mnie na duchu. Co mogę zauważyć to, to że często odwiedzałam łazienkę . Dopiero w ciągu dnia zorientowałam się że butelki mają numery na dnie i pokazują, który sok powinniśmy wypić najpierw. Moim faworytem jest Tropikalny Chill który mogłabym pić litrami, świeży, lekki napój który dodaje energii. Poszłam spać jednak z pustym żołądkiem

Dzień 2 
Chrzanić numerki, pierwsze co sięgnęłam po swojego ulubieńca, który poprawił mi humor po wczorajszym dniu. O dziwo tego dnia soki smakowały zdecydowanie lepiej. Mniej wyczuwałam smak warzyw i mogłam je pić bez obrzydzenia. Tego dnia miałam nawet siły na trening więc wykonałam tabatę i o dziwo czułam się fantastycznie. Nie dałam jednak rady wypić wszystkich soków i zeszło tylko 5 butelek z 6.  Nie odczuwałam już tak głodu jak dzień wcześniej co przyznaję że mnie bardzo cieszyło. 


Dzień 3
Ostatniego dnia czułam się chyba najlepiej, fakt nie mogłam się doczekać jutrzejszego ważenia, jak i tego, że w końcu coś zjem. Tego dnia byłam w pracy więc czekało mnie dość dużo ruchu, o dziwo nie byłam zmęczona, nie zauważyłam braku energii. Wręcz przeciwnie, jakoś wszystko mi sprawniej szło. Jeśli chodzi o toaletę, to tak chodziłam do niej przez trzy dni non stop.

Trzeciego dnia czułam się lżejsza, moja skóra wydawała się bardziej rozświetlona i jak by dotleniona. Tego dnia również znalazłam siły na trening ale po pracy jednak trochę lżejszy. O dziwo zupełnie nie czułam ochoty na jedzenie, wręcz musiałam wmawiać w sobie te soki. Skończyło się tak samo, wypiłam znowu tylko 5. 


Warto?
Po trzech dniach detoxu ubyło mi 2,7 kg, dodatkowo wyzbyłam się dużo wody z organizmu przez co czułam się zdecydowanie lżejsza. Skóra rzeczywiście wyglądała lepiej, ale do czasu jak zaczynałam się normalnie odżywiać. Nie ukrywam że jest to droga opcja i można wykonać taki detox samemu, w domowym zaciszu. Jednak warto czasem spróbować gotowej wersji, może akurat Wam bardziej smaki przypadną do gustu? 

Soki od Natura Cold Press nie zawierają glutenu ani dodatku cukru, stworzone są z 1,5 kg owoców jak i warzyw. Na etykiecie dołączonej do każdego soku widzimy z czego zostały zrobione oraz tabelę kaloryczności. Sama planuję jeszcze wykonać takie oczyszczanie i również zdecyduję się na 3 dni, ale tym razem sama zadecyduje jakie soki do mnie trafią. Na pewno była to dość ciekawa przygoda, pokazująca moją silną wole nad która chyba muszę popracować. 

Dajcie znać w komentarzach czy miałybyście ochotę na taką dietę i czy może same robiłyście sobie taki detox. A może znacie inną firmę która zajmuję się takim cateringiem?
Pozdrawiam,
30 komentarzy on "Smacznego! | Natura Cold Press - 3 dniowy detox"
  1. Takie detoksy są naprawdę ciężkie, przynajmniej dla mnie - natomiast efekty są naprawdę super - u Ciebie wręcz genialne!
    Jakiś czas temu robiłam detoks, ale jedzeniowy i czułam się podobnie, pierwszy dzień był najgorszy - później super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie pierwszy dzień był tragiczny :), ale jak widać warto się pomęczyć.

      Usuń
  2. Nie robiłam nigdy takiego detoksu, ale soczki wyglądają pysznie, że aż mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 89 zł za jeden dzień? O kurna, to według mnie bardzo dużo, przy takiej kwocie wpadka godzinowa nie powinna mieć miejsca. Raz w życiu miałam taki szok organizmu - jak musiałam usunąć gluten, wtedy ledwo na nogach stałam więc bałabym się przejść na soki. Utrata prawie 3 kg w 3 dni to spora różnica, a nawet wydaje mi się, że jest ona za szybka, ale dorzucenie soków domowych do diety to dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ofertę gdzie jeden dzień kosztuje 115 zł :P. Co do spadku wagi to wiadomo że jest to chwilowe, bo oczyszczają się jelita i wypłukuje się woda. Następnego dnia powróciło 0,5kg :P.

      Usuń
  4. Ja chudzina to detoksy niepotrzebne:D Ale ogólnie ciekawe.. Radosnych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chudzinko, chudzinko myślę że jeden dzień dla oczyszczenia jest nawet wskazany ;).

      Usuń
  5. Detoks fajna sprawa, szczegolnie kilka dni przed ważną imprezą, żeby się komfortowo czuć w sukience :D może kiedys spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ale też warto się trochę oczyścić po zimowym szaleństwie ;)

      Usuń
  6. Gratuluje wytrwałości ! Ja już tyle razy wstawałam z zamierzaniem nic nie jedzenia i picia samych soków :P Niestety wytrzymywałam tylko do około 11:00 :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, nie powiem kasa którą wsadziłam w to trochę motywowała :P.

      Usuń
  7. Ja jakoś nie przepadam za żadnymi dietami, bo lubię jeść to, na co mam ochotę :D Taką dietę mogłabym zastosować, głównie dla oczyszczenia organizmu, ale boję się, że bym nie wytrzymała :P A szkoda wyrzucać tyle pieniędzy w błoto :C Efekty bardzo fajne, szkoda tylko, że dość krótkotrwałe ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej też nie przechodzę na jakieś diety, tylko zwracam uwagę na to co jem. Ale była to dość ciekawa przygoda no i mam nadzieję że jakoś pozytywnie wpłynęła na mój organizm :P.

      Usuń
  8. Widziałam już to, ale cena, to są jakieś jaja :-) Ale trzeba przyznać, że kilogramy zostały zrzucone, ciekawe tylko jak się to utrzyma.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są to straszne koszta ale jak wszystko przeliczyć to nie wychodzi dużo taniej ;).

      Usuń
  9. jak dla mnie to nie za bardzo, zdecydowanie szkoda byłoby mi pieniędzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ale myślę czy nie spróbować samej zrobić takie soki :).

      Usuń
  10. Ja bym sie mogła skusić na coś takiego

    OdpowiedzUsuń
  11. ale super soki, uwielbiam takie zdrowe napoje, mniam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tropikalny chill do tej pory wspominam ;).

      Usuń
  12. Świetne są, nigdy wcześniej nie rozważałam czegoś takiego, ale kto wie co będzie w przyszłości ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to dość droga impreza ale warto czasem się oczyścić, w internecie jest mnóstwo przepisów na soki :D

      Usuń
  13. powiem tak, na pewno jest to ciekawe doświadczenie, ale ja bym nie dała rady. nawet sobie tego nie wyobrażam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś zrobiłam sobie sama taki detox sokami Marwit ale to była zupełnie inna bajka :P

      Usuń
  14. Nie stosuje diet, nie odchudzam się i nie pije warzywnych soków 😊 nienawidzę ich, ale owocowymi nie gardzę. Pomijając to te butelki wyglądają oblednie pięknie i naprawdę smacznie, choć jak sama piszesz wszystkie takie nie były a tylko część 😊
    Jeśli jesteś zadowolona to dobrze o to chodziło 😊😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię owocowe jak i owocowo-warzywne ;) ale nie sądziłam że w tych ten smak warzyw będzie taki intensywny ;).

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature