Wiosenna wishlista

poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Cześć wszystkim! Zmieniła się pora roku, zmieniają się też nasze zachciewajki. Z ostatniej wishlisty skreśliłam wszystko, więc czas stworzyć kolejną. Tym razem mam dla Was nie tylko kosmetyczne potrzeby, ale i znajdzie się zegarek jak i aparat. Wiosna czas start!


Zapachy
Ostatnio mam jakąś manię kupowania perfum, co niestety nie jest najlepszym pomysłem ze względu na ich ceny. W poprzednich trzech miesiącach pojawiły się u mnie dwa zapachy, a i w przyszłym poście zakupowym pokażę Wam kolejny. Seria Aqua Allegoria od Guerlain podbiła moje serce swoimi perfumami. Na oku mam już dwa zapachy które muszę mieć u siebie (szukam sponsora), są nimi Flora Rosa oraz Limon Verde. Upatrzyłam sobie je na internetowych drogeriach w dość przystępnych cenach, w porównaniu do cen z Sephory i Douglasa. Jednak 150 zł to nadal dużo i czekam na przypływ gotówki. 

Obiecałam sobie, że przestanę kupować woski jak i świece, jednak rzeczywistość jest trochę inna. Trafiło do mnie ostatnio kilka świeżych, wiosennych zapachów i jedna świeca. Co więcej ostatnio odpaliłam wosk Peony od Yankee Candle i się zakochałam. Słodki, kwiatowy zapach idealny na tę porę roku!

Zegarek
  W sumie nowy zegarek jest mi zupełnie niepotrzebny, ale mój jest czarny z dodatkiem złota przez co jest dość elegancki. Dodatkowo zamówiłam sobie do niego złotą bransoletę dla odmiany. Jednak srebrne zegarki maja dla mnie jakąś taką lekkość. Markę Cluse bardzo lubię i strasznie podoba mi się ich oferta, dlatego prędzej czy później znajdzie się on u mnie. Model który mi się najbardziej podoba to La Boheme Mesh.

Kosmetyki
Jeśli chodzi o pielęgnację i makijaż mogłabym wymieniać i wymieniać co bym chciała, jednak patrząc racjonalnie, na obecną chwilę jedyną rzeczą której potrzebuje jest krem na noc. Jako że Kiehl's darzę sympatią i ich wyroby świetnie się u mnie sprawdzają to moją zachciewajką jest ich nowość. Krem Pure Vitality z wyciągiem z korzenia żeńszenia oraz miodem Manuka. Ostatnio macałam w sklepie i strasznie spodobała mi się jego konsystencja która przypomina miód, jak i  jego cudowny zapach.

Aparat
Od kilku miesięcy rozmyślam nad kupnem nowego aparatu, myślałam nad lustrzanką jednak to chyba za bardzo skomplikowany sprzęt dla mnie i nie wykorzystałabym go w 100%. Olympus Pen E-PL8 to coś pomiędzy moim obecnym aparatem, a właśnie wcześniej wspomnianą lustrzanką. Słyszałam o nim dość dobre opinie, jeszcze muszę się podpytać jednego kolegi i raczej się na niego zdecyduję, chyba że same coś o nim słyszałyście?

To już wszystko jeśli chodzi o moje obecne zachcianki, zobaczymy jak mi pójdzie z ich realizacją bo są to dość duże koszta. Znacie może któryś z tych produktów?
Pozdrawiam,


27 komentarzy on "Wiosenna wishlista"
  1. o nie wierzę :D Aqua Allegoria, Guerlain 'chodzi za mną' od tamtego roku, kiedy to mogłam ją wąchnąć. Z tym, że mi najbardziej do gustu przypadła mandarynka z bazylią :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie ten zapach to śmierdziuch :P. Widzisz z czymś się nie zgadzamy hahahahaha ;)

      Usuń
    2. hahhaha wreszcie coś znalazłyśmy :D

      Usuń
  2. Świetna wishlista! Aparat prezentuje się imponująco, poczytałam o nim i myślę, że to bardzo trafiony wybór 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieje bo nie mały wydatek ;P.

      Usuń
  3. Aparat wygląda świetnie, idę o nim poczytac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dość że ładny to podobno całkiem niezły ;).

      Usuń
  4. Wishlista pierwsza klasa! :) Zaciekawiłaś mnie tą świecą, bo takiego zapachu jeszcze nie miałam. A zegarki Cluse co tu dużo mówić - kuszą i mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałam się że będzie mocno kwiatowa ale jednak wygrywa tutaj słodycz :). Taka prawdziwa, prawdziwa peonia to jest u Kringle.

      Usuń
  5. Ja chce sukienkę na wiosnę i nigdzie takiej nie ma xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja to bardzo chcę taką w groszki :D

      Usuń
  6. Mam mówić brzydko? Nie pierdziel ( nie powiem brzydko :P) tylko kupuj Limonkę od Gerlę ;D peony jest piękna ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Z zegarka Cluse na pewno będziesz zadowolona :) Mam jeden i jestem w nim do szaleństwa zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas krążę przy witrynie sklepowej, ale w maju mam imieniny to może wtedy sobie pozwolę :D

      Usuń
  8. Ja swojej nie tworzę i nie publikuje...za dużo by na niej było i bym się jeszcze załamała. Zegarek jest piękny, chociaż ja wolę właśnie złoto aniżeli srebro 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje pierwsze wishlisty też były całkiem duże ;). Teraz staram się robić konkretniejsze :P.

      Usuń
  9. Przy kupnie zegarka polecamy się po raz kolejny :D @NaCzasTorun

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa lista. Mam próbki tego kremu z kiehl's musze w końcu je wypróbować, a co do olympusa - znajoma ma i nie jest zadowolona, jednak nikon lub canon w wersji hybrydowej, a nawet lumix od panasonica lepiej radzą sobie z tym tematem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wczoraj z kolegą rozmawialiśmy i Olympus nie do końca jest dobry :). Mam słabość do Canonów więc pewnie na niego się skusze :D

      Usuń
  11. zegarek świetny, ale koniecznie daj znać jak się zdecydujesz na apart, bo jestem go bardzo ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety aparat odpada, kolega wspomniał że nie warto tyle na niego dać i lepiej zakupić lustrzanke :P

      Usuń
  12. Nie znam żadnego produktu z Twojej listy, a raczej nie miałam okazji ich testować :) Marka Cluse bardzo mnie interesuje i zastanawiam się właśnie czy czegoś od nich nie nabyć, ale najpierw muszę się zdecydować na konkretny model :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam La Boheme :), w wersji ze skórzanym paskiem prezentuje się również pięknie :D.

      Usuń
  13. Podobają mi się takie minimalistyczne wishlisty - są możliwe do wypełnienia :D Nie znam niczego, co się na niej znalazło, ale kiedyś myślałam nad podobnym aparatem i stwierdziłam, że to za drogi biznes :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to najczęściej na raty takie rzeczy kupuje :P.

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature