Monday Post | NYX, Soft Matte Lip Cream

poniedziałek, 1 maja 2017

Cześć wszystkim! Miałam nie publikować dziś wpisu, ale może któraś z Was tak jak ja nie ma planów na majówkę i chętnie do mnie wpadnie poczytać. Dziś przedstawię Wam krótki wpis na temat jednej z moich nowości do ust. Myślę że jest to całkiem niezły odpowiednik MAC, Amorous który pokazywałam Wam kilka wpisów temu.

  Od kiedy zmieniłam miejsce pracy mam stały dostęp do asortymentu marki NYX. Wiele dziewczyn na blogach zachwalało ich produkty do ust, w tym serię Soft Matte Lip Cream. Pierwsza moja wizyta w tym sklepie nie mogła się obejść bez zakupów. Zdecydowałam się na dwie pomadki w płynnie, w tym na kolor Prague z wcześniej wspomnianej serii. Wybór był ciężki, bo dużo kolorów było wyprzedanych, ale już wiem że wrócę po jakiś kolor nude.

 

Konsystencja
Co mnie mile zaskoczyło przy Soft Matte Lip Cream to konsystencja. Jak na produkty matowe jest ona lekka i nie wysusza, przez co możemy cały dzień cieszyć się pomadką na ustach. Nie wiem jak Wy, ale przy niektórych kosmetykach tego typu po całym dniu noszenia, następnego dnia mam usta wysuszone na wiór i nie ma mowy o ponownym aplikowaniu pomadki. Tutaj nie ma takiego problemu. Pędzelek pozwala nam na dokładne obrysowanie ust bez ryzyka wyjechania na kontur.

Kolor
Jak w wstępie Wam wspominałam kolor Prague przypomina mi MAC Amorous. W wpisie z tą pomadką wspominałam Wam o swoich obawach dotyczących wykończenia Satin. Niestety bywa ono kłopotliwe i lubi czasami trochę wyjechać na kontur ust. Na ratunek przychodzi nam odpowiednik marki NYX, który wygląda prawie identycznie. Oba kolory różnią się tylko wykończeniem oraz tym że Prague jest trochę mniej nasycony, przez co musimy dwa razy zamoczyć pędzelek w produkcie.

Śliwkowy, buraczany kolor który ma podtony czerwone, sprawdzi się świetnie na jesienno-zimową porę roku bądź jeśli jesteście fankami mocniejszych ust to warto teraz po niego sięgnąć. Sama używam go teraz gdy chcę skupić uwagę na ustach, a makijaż oka pozostawić delikatny. Dostępnych jest aż 17 kolorów i na pewno któraś z Was wybierze odpowiedni dla siebie odcień.



Trwałość i dostępność
Jeśli chodzi o trwałość to jest ona średnia, pomadka na pewno nie wytrzymuje całego dnia. Od razu po jedzeniu trzeba ją ponownie nałożyć nawet przy mniej tłustych potrawach. Taki oto jedyny minus pomadki z NYX.

Produkty NYX możemy zakupić stacjonarnie w firmowych sklepach w Warszawie (Galeria Mokotów oraz Złote Tarasy) oraz w perfumerii Douglas, cena za sztukę wynosi 32,90 zł. Widziałam również produkty tej marki w kilku drogeriach internetowych więc warto poszukać bo jak wiadomo ceny są tam czasami niższe.



Tak właśnie prezentuje się jedna z moich nowości jeśli chodzi o makijaż ust. Na pewno nie skończę swojej przygody z Soft Matte Lip Cream na jednym kolorze i wkrótce wybiorę się po kolejne. A czy Wy w swojej kolekcji posiadacie jakąś pomadkę NYX?
Pozdrawiam,
42 komentarze on "Monday Post | NYX, Soft Matte Lip Cream"
  1. Odpowiedzi
    1. Dość nietypowy ale ładny tego się nie da ukryć ;).

      Usuń
  2. Ja posiadam dwa odcienie z Soft Matte Lip Cream i bardzo oba kolory lubię :) Na tyle, że przy porządkach w kosmetykach nawet nie miałam serca się ich pozbyć, a to już coś oznacza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przeglądałam kolory na stronie Douglasa to kilka wpadło mi w oko. Więc będę musiała się zdecydować już na miejscu :D.

      Usuń
  3. Śliczny ma kolorek :) Miałam ochotę na niego albo na Copenhagen :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Copenhagen dla mnie jest już za ciemny :), aż taka odważa nie jestem :D

      Usuń
  4. Tak czy owak kolor jest piękny 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podoba ;), to już drugi burak w mojej kolekcji ;)

      Usuń
  5. Cudny kolor! Ostatnio nie noszę takim mocniejszych odcieni na ustach...

    Chodzą za mną te pomadki, kolor Tokyo i Buenos Aires szczególnie! Abu Dhabi również kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to mogłabym pół kolekcji kupić ale tak to na pewno nie poszaleję :P.

      Usuń
  6. Nie miałam tych pomadek ale podoba mi się pomysł z nazwami 😀 ten kolor wyglada pięknie, ale mam juz wiele podobnych i raczej się na niego nie skuszę. Mam jednak w czym wybierać, odcieni jest sporo 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi nazwami to coś w końcu innego bo chyba żadna inna marka takich nie ma ;).

      Usuń
  7. Ale ładny kolor :) NYX uwielbiam - pomadki mają pierwszą klasę, szkoda tylko, że trzeba je reaplikować po jedzeniu :) Zdjęcia cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, staram się pracować na kompozycją ;).

      Usuń
  8. Mniamuśny kolor. Musi wyglądać na ustach nieziemsko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polubiłam się w końcu z takimi odcieniami ;).

      Usuń
  9. Cudowna jest ta pomadka 😊 u mnie rządzi Copenhagen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie za odważny jest ten kolor ;)

      Usuń
    2. ja ostatnio właśnie wybieram jakieś takie dziwolągi o mocnych barwach ;D

      Usuń
    3. Wiesz to z tego co widziałam to i NYX ma fiolet neonowy :P

      Usuń
  10. lip cream nie mam, ale za to lingerie to jedna z moich ulubionych, ma super trwalosc :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lingerie również muszę się tej serii przyjrzeć bo widziałam ładne odcienie nude :D.

      Usuń
  11. Piękny odcień. Ja jeszcze nie miałam okazji wypróbować tych pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo formuła jest niezła ;).

      Usuń
  12. Pokaż na ustach ;D
    Ładny talerzyk ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może pokażę, może nie ;). A talerzyk kupiony za grosze w H&M Home na wyprzedaży :D.

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Może trochę nie typowy jak na wiosnę ale cudnie wygląda ;).

      Usuń
  14. Uwielbiam takie kolory szminek, ale na razie mam bana na szminki i kosmetyki do ust :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też mam tego trochę i tylko pozwolę sobie na 1 bądź 2 ;)

      Usuń
  15. Kolor petarda! Z Nyxa mam dwie pomadki, moja ulubiona to Rome <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rome wygląda pięknie, też wpadł mi w oko ale był wyprzedany ;)

      Usuń
  16. Piękny kolor, ale dla mnie chyba trochę zbyt odważny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę minęło za nim zdecydowałam się na takie kolory ;).

      Usuń
  17. Ooo, zdecydowanie mój kolor! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny kolor, bardzo mocno przypomina mi tą moją sephorowską. Uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature