Top Social

Nails | Kwiaty od Victoria Vynn

środa, 24 maja 2017

Cześć wszystkim! Czy wierzycie w miłość od pierwszego wejrzenia? Nie? A miłość od pierwszego użycia? Bo ja zdecydowanie tak. Niecałe dwa tygodnie temu otrzymałam przesyłkę od marki Victoria Vynn w celu przetestowania lakierów hybrydowych. Jak możecie przypuszczać po wstępie, jest miłość. Jeśli jesteście ciekawe co takiego sprawiło że mam ochotę sięgać tylko po lakiery tej marki to zapraszam.


Victoria Vynn
To mój pierwszy kontakt z tą amerykańska marką, ale przyznaję że czytałam o niej sporo na innych blogach. Co mnie zaskoczyło to, to że Victoria Vynn posiada w swojej ofercie dwa rodzaje lakierów hybrydowych. Gel Polish Hybrid, które utrwalane są zarówno w lampach LED jak i UV, oraz Pure Creamy Hybrid które utwardzają się tylko w lampie LED. Jak widzicie po zdjęciach trafiła do mnie druga seria lakierów. Pure Creamy Hybrid specjalizują się kremową formułą, która ma 100% krycia. Hybrydy możemy usunąć za pomocą acetonu bądź alkoholu.

Paczka którą otrzymałam zawierała wszystko do wykonania paznokci, czyli bazę, trzy kolory oraz top. Dodatkowo otrzymałam oliwkę do skórek i paznokci, podkładkę która zdecydowanie mi się przyda, ponieważ lubię robić wokół siebie bałagan oraz ulotki o asortymencie marki.


Połysk
Jak wiecie hybrydy towarzyszą mi od ponad roku i testowałam już kilka topów różnych marek. Pierwszy raz jednak spotkałam się z takim połyskiem, który prezentuje się po 12 dniach tak samo jak w dniu malowania! Top jest samopoziomujący i utwardza się w 30 sekund.

Kolory
Spośród 90 kolorów, otrzymałam trzy cudowne kolory które o dziwo nie pokrywały się z moją kolekcją, co dodatkowo mnie ucieszyło. 082 Orchid Crush, 088 Turquoise Blue  oraz 073 Powder Pink. Przyznaję że przeglądając inne odcienie to wpadło mi ich kilka w oko, np. 069 Jade Stone czy też 037 Dream Girl. Stylizację z kolorem turkusowym pokażę Wam niebawem, bo pomysł już w głowie siedzi od kilku dni.


Aplikacja
Czas na największy argument, dla którego mówię zdecydowanie TAK, lakierom Victoria Vynn. Krótki pędzelek umożliwiający precyzyjne malowanie przez co nie miałam problemu z dojechaniem do skórek. Konsystencja jest gęsta, ale przy tym się nie ciągnie jak glut dzięki czemu nie zalewamy sobie okolicy paznokcia. Powiem Wam że dla mnie, jako osoby która nadal się uczy używania hybryd jest to idealnie rozwiązanie. Jak same wiecie często pokazuję Wam lakiery marki NeoNail, które mają inną i konsystencję i pędzelek i nie raz miałam zalane skórki pomimo moich starań, tutaj jest czysto i ładnie.  





Mam nadzieję, że przypadła Wam do gustu moja propozycja, zdobienie wykonałam przy pomocy pędzelka z dłuższym włosiem. Wiem że jeszcze przede mną trochę nauki, ale myślę że idzie mi coraz lepiej. Dajcie znać czy miałyście okazję używać lakierów Victoria Vynn i jakie są Wasze wrażenia, mam nadzieję że równie dobre jak moje.
Pozdrawiam,

44 komentarze on "Nails | Kwiaty od Victoria Vynn"
  1. o jej, jak pięknie Ci to wyszło! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, taka kwiatowa propozycja z racji tej pięknej pogody :D.

      Usuń
  2. śliczne kolory dostałaś, ma zdobienie jest mega urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory idealnie dobrane, zdobienie zrobione pierwszy raz ale brakuje trochę wprawy ;).

      Usuń
  3. Nie miałam styczności z tą marką, ale Twoje paznokcie wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i polecam wypróbować bo o wiele sprawniej się nimi pracuje ;).

      Usuń
  4. Przepiękne mani! I te kwiatolki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się żeby wyszły równo ale niestety poległam :P.

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się ten fiolecik! <3 Miałam 3 hybrydy z tej serii, ale jeszcze wtedy nie miałam lampy led, więc zrobiłam z nimi rozdanko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak jeśli chodzi o tą serię bo ledowa lampa potrzebna :).

      Usuń
  6. Z tej marki jeszcze nie próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój obecny nr 1, NeoNail spadł na 2 ;)

      Usuń
  7. Nie znam tej marki, ale wyszły cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. uuuu ale zrobiłaś pazury! kwiaty bomba i kolory też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję że postarałam się tym razem ;P.

      Usuń
  9. Oj kudełek sie zaplątał, mam tak samo jak strzelam foty ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A weź mnie nie denerwuj, to wszystko te poczwary chodzące po domu :P

      Usuń
    2. Mówiłam wezmę jedną 'to nie, to se jeb... nij w czoło' słyszę ;D

      Usuń
    3. Ogolę rudą na łyso i się skończy :P

      Usuń
  10. Podoba mi się fioletoy kolorek :) Takie kwiatuszki dawniej robiłam sobie zwykłymi lakierami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero przy hybrydach mogę poszaleć :D

      Usuń
  11. Całkiem fajnie wyszły te kwiaty! Śliczne kolory są w tej nowej kolekcji VV :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, ja używam lakierów marki Semilac i jestem jak na razie zadowolona, ale może kiedyś uda mi się przetestować tą markę :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczynałam swoją przygodę hybrydową z Semilaciem :).

      Usuń
  13. Ten pastelowy róż jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne zdobienie ;) i moje serducho podbiły te lakiery, ale miałam wersje czarną, o czy z resztą wiesz. Mam ochotę teraz na białe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że ta seria by Ci jeszcze bardziej przypadła do gustu ;D

      Usuń
  15. Super wzorek! Bardzo mi się podobają tego typu delikatne zdobienia, choć sama jestem nogą (co tam nogą - nawet lewą nogą!) w zdobieniach, taki typowy Janusz :D 082 wygląda pięknie i to połączenie kolorystyczne również, ale PR VV mnie nie powalił na kolana.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam trochę zastrzeżeń ;). Ja też jestem Janusz ale uczę się :P.

      Usuń
  16. O mamuniu <3 idzie Ci coraz lepiej! Pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Powder pink jest przepiękny!
    Z tej firmy mam kilka produktów do skórek :) Teraz ich lakiery hybrydowe mnie kuszą!

    OdpowiedzUsuń
  18. Praktyka czyni mistrza, na pewno z każdym kolejnym wzorem będzie lepiej :D A kolory bardzo mi się podobają, szczególnie ten jasny róż *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że ten róż dla wszystkich wygrywa ;)

      Usuń
  19. Bardzo ładnie wyszło a kudełek jest uroczy i w ogóle się nie przejmuj :) u mnie też pełno psich dla odmiany kłaków lata w powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję że kłaka dopiero dojrzałam jak obrabiałam zdjęcia :P

      Usuń
  20. Uwielbiam Lakiery z Victoria Vynn, są to jedyne hybrydy, które nie zalewają mi skórek i fajnie się aplikuje przez ich konsystencję. Podoba mi się strasznie zdobienie na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ja się polubiłam bardzo z całym zestawem :D.

      Usuń
  21. jak dla mnie zdobienie super ci wyszło :) ja jakoś nie mam talentu, a jak nie miałam cieniusieńkiego pędzelka z semilaca to już wogóle nic mi nie wychdziło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się kiedyś bałam tego pędzelka ale teraz mi się najlepiej nim pracuje :)

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature