Nails | Mroczny kot od NeoNail

środa, 10 maja 2017

Hej wszystkim! Jako że ostatnia moja propozycja paznokciowa przypadła Wam do gustu to ponownie postanowiłam coś stworzyć. Jednak przyznaję że nie wyszło mi tak jak chciałam, postanowiłam ponownie sięgnąć po lakier chromowy od Nails Company, ale niestety popsuł on cały efekt. Może nie wyszło najgorszej, ale mogło być zdecydowanie lepiej.

Ponieważ ostatnie manicure było dość kolorowe, to tym razem postanowiłam zrobić coś ciemnego. Bazą był oczywiście Pure Black od NeoNail, czasami mam niestety z nim problem bo jest dość trudny w aplikacji i rozlewa się na skórki. W marcu pokazywałam Wam że trochę oszalałam na punkcie magnetycznych lakierów i gdybym mogła to wykupiła bym całą kolekcję. Dziś zaprezentuje Wam kolejny kolor z moich zbiorów czyli Balinese. Kolor dość ciężki do określenia, bo niby to granat, ale ma w sobie coś z czerni i szarości. Niemniej jednak odcień jest cudowny.

Z lakierami Nails Company niestety mam problem. Nie dość że aplikacja jest dość dziwna bo najpierw nakładamy bazę, następnie top, potem dopiero kolor i wykańczamy dwa razy topem. Jak zauważycie na lewej dłoni efekt wygląda kiepsko, a na prawej wygląda jak pożądany kolor. To wszystko wina tego, że lakier nie utwardził się do końca. Przyznaję że i tak jestem pod wrażeniem bo za pierwszym razem gdy użyłam lakieru to porobił on strasznie plamy i wyglądało to fatalnie. Teraz przynajmniej kolor jest gładki.

W swojej kolekcji mam jeszcze kolor czarny i złoty z serii Chrome jednak przyznaję, że z obawami sięgnę po nie bo nie wiem jak wyjdą. Chyba będę je po prostu dłużej o minutę utwardzać niż pozostałe lakiery, tak dla pewności. Sam efekt naprawdę jest ciekawy i jest to alternatywa dla pyłków.



I tak prezentują się moje wypociny, nie jestem do końca z nich zadowolona, ale trudno, jakoś się przemęczę. Dajcie znać co myślicie o połączeniu tych kolorów i czy miałyście kontakt z lakierami marki Nails Company. 
Pozdrawiam,


30 komentarzy on "Nails | Mroczny kot od NeoNail"
  1. Mam czerwień z NC NAils i w sumie nie mam problemu z aplikacją :) Kolor fajny. Zaciekawiłaś mnie jednak z tym nakładaniem topu na bazę...że tak z każdym trzeba czy ja czegoś nie wiem? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest chyba tylko z tymi lakierami chromowymi ;).

      Usuń
  2. Mnie i tak za serce najbardziej ujął kociak :D Rzeczywiście to piękny, nieoczywisty odcień, ładnie wygląda nawet na krótszych paznokciach :D A te lakiery z NC Nails Company nie za bardzo mi się podobają :/ Sam pokręcony sposób aplikacji też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te kociaki magicznie wyglądają. Mam jeszcze czerwonego kota ale nie wiem z czym go połączyć :P.

      Usuń
  3. Ładny jest ten lakier Balinese :) Ja się na hybrydach nie znam, więc się nie wypowiadam co i jak :D Mogę jedynie podziwiac kolory :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balinese pięknie wygląda ale to chyba nie nr 1 u mnie jeśli chodzi o magnetyczne ;).

      Usuń
  4. Trochę taki kameleon, ale za to jaki ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. noo podoba mi się :D połączenie koloru i efekt jaki daje ten kociak :D Magdaleno wyszło CI :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kociak cudny, ale ten chrom woła o pomoc ;P.

      Usuń
  6. U mnie te lakiery NC w ogóle nie trzymają się płytki, odchodzą płatami po 2-3 dniach mimo użycia bondera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One u mnie też wyjątkowo krótko wytrzymują ;).

      Usuń
  7. to granatowe kocie oko jest piękne . Trochę dziwna ta aplikacja NC ;) chyba się na nie nie skuszę mimo wszystko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ja mam jeszcze dwa kolory do przetestowania. W Kontigo jest teraz promo na lakiery NeoNail :P.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Już niedługo stylizacja w Twoich kolorach ;)

      Usuń
  9. Piękne pazurki, ten granat bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię neonail za świetną pigmentację :D
    Mam podobny do tego granatowego :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, na chwile obecną NeoNail to mój nr 1 :)

      Usuń
  11. Piękne toto na palcu serdecznym! <3 Szkoda tylko, że lakierasy takie problemowe :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magnetyczne są świetne ale te chromowe to dla mnie jedna wielka porażka ;)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Taki jeden lakier, a robi efekt wow ;)

      Usuń
  13. Ten magnetyczny wymiata! <3 Piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio mamie robiłam czerwień magnetyczną i też super wyszła :D

      Usuń
  14. Ten granat jest piękny 😍😍 chyba nawet sama bym taki nosiła 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pooglądaj sobie te kocie oczy bo ciężko się zdecydować który jest najpiękniejszy :P

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature