Zapach miesiąca | Herbata na uspokojenie, a może zapach nadmorskiego ogrodu?

niedziela, 7 maja 2017

Hej wszystkim! Od dwóch dni pogoda w Warszawie mnie rozpieszcza, przez co do mojego domu wpada dużo światła. Do pełni szczęścia trzeba jeszcze odpalić odpowiedni wosk i takie trzy propozycję znalazłam w swoich zbiorach. Trzy zupełnie różne zapachy więc myślę, że każda z Was znajdzie coś dla siebie. Dwie propozycje marki Yankee Candle i jedna od WoodWick, czyli dokładnie tak samo jak w poprzednim poście z zapachami. 


WoodWick, Tranquilitea - Woski WW bardzo lubię z racji mocy zapachów i niezwykłych kompozycji. Tranquilitea to nic innego delikatny zapach zielonej herbaty z dodatkiem ziół, mięty i melisy. Idealny zapach gdy potrzebujecie odetchnąć po ciężkim dniu czy macie po prostu za dużo na głowie. Wosk sprawi że zapomnicie o wszystkim.

"Usiądź wygodnie i pozwól by otulił Cię odprężający aromat ziołowej herbatki, wycisz się i poczuj jak mija stres."

Yankee Candle, Linden Tree - Propozycja, która na pewno nie wszystkim przypadnie do gustu to drzewo lipy. Zapach mocny, kwiatowy który idealnie odzwierciedla to drzewo. Poza samą lipą znajdziemy w nim piżmo oraz drzewo cedrowe. Polecam go powąchać przed zakupem, bo jest to dość oryginalny wosk. Moc palenia jest duża, niewielka ilość wypełnia całe pomieszczenie. 



Yankee Candle, Garden By The Sea - W piękną pogodę chyba każda z nas chciałaby się przenieść do pięknego nadmorskiego ogrodu. Ten zapach przypomina mi moje wakacje w Bułgarii gdy z koleżankami po długim spacerze dotarłyśmy do parku, który był rzeczywiście nad morzem. Widoki i klimat cudowne, aż miło wracać do tamtego dnia. Garden by the Sea to typowo kwiatowy zapach ze słoną nutką morza. Znajdziemy tutaj peonie, frezję, bursztyn, fiołek oraz lotos wodny.


To moje trzy propozycje na ten miesiąc. Dajcie znać czy znacie któryś z zapachów i czy przypadły Wam do gustu. A Wam jaki zapach kojarzy się z majem? 
Pozdrawiam,
24 komentarze on "Zapach miesiąca | Herbata na uspokojenie, a może zapach nadmorskiego ogrodu?"
  1. Jak czytałam opinię o wosku Garden by the sea miałam ten piękny widok przed oczami! :D Muszę go mieć. Idealny zapach na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiało można go brać w ciemno, śliczny zapach :D.

      Usuń
  2. MAm z yope krem o zapachu herbaty i go kocham ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie planuje zakupić ten krem ;), ale jak ostatnio byłam w Kontigo to był wyprzedany.

      Usuń
  3. Żadnego z nich nie znam. U mnie pogoda nie rozpieszcza i ja nadal w zimowej kurtce:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buuuu! U mnie dziś pomimo braku słońca to jest w miarę ciepło.

      Usuń
  4. Znam tylko zapachy YC :) Lipa nie przypadła mi do gustu, za to Garden miałam w dużym słoju i już zdążyłam go wypalić do dna :D Piękny był, szkoda tylko, że nie odrobinkę mocniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lipa dla mnie idealnie się sprawdza w małej ilości bo może być męcząca ;). Mam w planach trochę wosków wypalić i biorę się za swoje zapasy świecowe :D.

      Usuń
  5. Zapachów nie znam, ale Tranquilitea mnie najbardziej zaciekawiła :D Z opisu to ten zapach by mi się chyba najbardziej spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo delikatny zapach, świetnie się sprawdza przy czytaniu książek :P.

      Usuń
  6. Mogłyby mi przypaść do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lipe warto powąchać przed kupnem ale pozostałe dwa można kupować w ciemno ;).

      Usuń
  7. Ostatnio przeczytałam na jakimś blogu, że garden by the sea śmierdzi, ale widziałam na jego temat tyle pozytywnych wpisów, że nie chce mi się w to wierzyć :P Przy następnym zamówieniu wrzucę chyba do koszyka Tranquilitea, sesja się zbliża i coś na uspokojenie może się przydać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Garden by the sea ma owocowo-kwiatowy zapach ale jest coś w nim dziwnego, ma taki jakiś dziwny zapaszek :).

      Usuń
  8. Wosków WW jeszcze nie paliłam, ten mnie zaciekawił :) Garden by the sea również do mnie przemawia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WW ma bardzo fajne zapachy i trochę inne niż Yankee Candle :)

      Usuń
  9. Myślę, że najbardziej spasowałby mi Garden by the sea :) WW jeszcze nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WW polecam, a szczególnie świece które dają świetny klimat ;).

      Usuń
  10. Uwielbiam różnorodne zapachy. To coś dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wood Wicka jakoś omijam ale ciekawi mnie więc może w końcu kupię, co zaś do YC wolę Kringle nie są tak bardzo nachalne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie każda z tych firma ma zupełnie inne podejście do zapachów ;), ale gdybym miała stawiać na jedną to chyba jednak wygrywa YC ;)

      Usuń
  12. Uwielbiam woski, tych zapachów nie znam:) Swietny blog zostaję na dłużej i oczywiście obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature