Top Social

NAILS | Victoria Vynn i turkusowa magia

piątek, 9 czerwca 2017

Cześć wszystkim! Jak wiecie otrzymałam od marki Victoria Vynn produkty do przetestowania i zrecenzowania. Dzisiejszym bohaterem będzie ostatni lakier, który znalazł się w przesyłce i będzie nim ten przepiękny błękit. Widziałam, że ostatnie moje zdobienie cieszyło się popularnością co mnie bardzo cieszy, dziś pozwoliłam sobie jednak na zabawę kolorami. Zapraszam.

W ostatnim denku wspominałam Wam, że baza marki Semilac strasznie zniszczyła mi paznokcie, dlatego obecnie sprawdzam i testuję jak lakiery innych marek działają na bazie Victoria Vynn. Obecne mani mam już 8 dni na dłoniach i nie mam żadnych problemów (niestety Bebok na mnie wpadł i złamał mi paznokcia przez co muszę ściągnąć hybrydę). Nic się nie marszczyło przy utwardzaniu i nic się nie odczepia co mnie bardzo cieszy.


Wspomniałam Wam, że nic nie daje mi takiego blasku jak top tej amerykańskiej marki i tak, jego również użyłam w tym przypadku. Zachowuje się dokładnie tak samo jak baza, czyli idealnie! Jeśli chodzi o ściągnięcie poprzedniego zdobienia to powiem Wam, że chyba ani razu nie udało mi się tak szybko tego zrobić. Lakiery ładnie schodzą i nie ma potrzeby ich traktować pilnikiem. Nie było płaczu i smutku jak w przypadku bazy z NeoNail, która czasami ma problem żeby zejść.


Od kiedy na paznokciach mam 088 Turquoise Blue Panie w pracy często komplementują moje paznokcie, a dokładnie ten kolor. Byłam zdziwiona, ponieważ Champagne Kiss od NeoNail aż bije brokatem po oczach, ale jak widać pogoda sprawia że kobiety mają ochotę na błękit. Trzeci kolor po który sięgnęłam przy wykonaniu mani jest Semilac, Grunge. Piękny, grafitowy kolor który całość trochę uspokaja.


Jak Wam podoba się takie połączenie kolorów? Jestem ciekawa co Wy sądzicie o niebieskim czy też zielonym kolorze na paznokciach? Ja się w końcu do nich przekonałam, zostały mi jeszcze neony z którymi będę walczyć drugi rok. Dajcie znać w komentarzach.
Pozdrawiam,


47 komentarzy on "NAILS | Victoria Vynn i turkusowa magia"
  1. ja też zauważyłam że po bazie Semilaca mam strasznie zniszczone paznokcie, muszę wypróbować bazę proteinową Indigo. śliczny ten niebieski kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja będę właśnie testować tą bazę proteinową z Indigo bo też słyszałam o niej dużo dobrego :D.

      Usuń
  2. Piękne pazurki! U kogoś podobają mi się odcienie niebieskości i zieleni, u siebie ich nie lubię :P Ale to złotko śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to wszystko zależy od odcienia :).

      Usuń
  3. Nie przepadam za niebieskimi pazurkami u siebie, ale u kogoś mi się podobają :)

    Piękny odcień, ale to złoto do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złotko od NeoNail jest przepiękne i polecam ;P.

      Usuń
  4. Ja na paznokciach noszę przeróżne kolory i ciężko mi powiedzieć, który jest moim ulubionym, bo wszystko zależy od tego, na co mam ochotę. Czasem są to lakiery nude, innym razem pastele, bywają też intensywne czerwienie. Chociaż neony u mnie też chyba rzadko bywają (żółty i pomarańczowy był, ale nigdy nie miałam neonowego różu). Manicure ładne, lubię niebieski, chociaż tutaj to złoto skradło moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w swojej kolekcji tylko jeden czysty neon i to właśnie ciemny róż ;).

      Usuń
  5. bardzo podoba mi się ta szarość, piękna jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny szary choć nie mój ulubiony :).

      Usuń
  6. Ciekawe połączenie kolorów! Ten błękit wydaje się być idealny na lato!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam z jakimi kolorami go połączyć, ale jak widać nie wyszło najgorzej :P.

      Usuń
  7. Ten błękit faktycznie jest śliczny! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, choć inaczej sobie go wyobrażałam patrząc na nazwę ;P.

      Usuń
  8. Znam produkty i nawet je lubię :D Mega Base jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam styczności z Mega Base ale słyszałam dużo dobrego ;).

      Usuń
  9. uwielbiam takie niebeiskie odcienie na panzokciach ;)
    pikene mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ja potrzebowałam czasu żeby się przekonać do niebieskiego :D.

      Usuń
  10. piękne kolory :) ten błękit jest idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że wpadł Ci w oko ten błękit :).

      Usuń
  11. ja kiedyś bardzo nie lubiłam niebieskiego na pazurkach, ale teraz jak najbardziej, ale za to do zielonego się przekonać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda mi się Ciebie przekonać do zieleni :D.

      Usuń
  12. Bardzo mi sie podoba takie połączenie kolorów! W kwestii błękitów - to one chyba mają w sobie coś takiego, że gdy tylko robi sie cieplej, ma sie ochotę je nosić przez cały czas :) uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Zdecydowanie lato to czas błękitów i mięty.

      Usuń
  13. O jej, faktycznie bardzo ładne połączenie. Dzięki niebieskiemu lakierowi jest takie iście letnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błękity kojarzą mi się z bezchmurnym niebem i właśnie latem :D.

      Usuń
  14. Piękne zestawienie. Mnie najbardziej zachwyca złotko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to najpiękniejsze złotko jakie jest dostępne :D.

      Usuń
  15. Śliczny kolor! Waham się, czy kupić ten czy "teal"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teal dla mnie bardziej wpada w mięte ;).

      Usuń
  16. Ale piękny jest ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja u siebie nie mogę się jakoś przekonać do niebieskiego, ale u innych lubię podziwiać :) Słyszałam sporo negatywnych recenzji dotyczących marki Semilac dlatego zdecydowałam się na markę Indigo i jak na razie jestem zadowolona :) Piękne te Twoje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo z neonami ;). Indigo jeszcze nie miałam okazji używać ale słyszałam że są dość gęste i mają piękne kolory :D.

      Usuń
  18. Widziałam w komentarzach, że będziesz testować proteinkę od Indigo - jest super, ale czasem ciężko jest ją usunąć z paznokcia :P Tak jak wspominałaś na IG - ten kolor ma w sobie więcej błękitu, niż turkusu, ale jak dla mnie to ogromny plus :) Podoba mi się Twój mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Teraz mam właśnie tą bazę na paznokciach i jest strasznie gęsta ;). Przy krótkich paznokciach strasznie ciężko mi się nią operowało :).

      Usuń
  19. Ja jestem zakochana w Neonail, ale może spróbuję tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NeoNail ma piękne kolory ale konsystencja VV zdecydowanie lepiej mi się sprawdza ;).

      Usuń
  20. Kolorek bardzo fajnie się prezentuje, niebieski to nie mój kolor a ten mam ochotę nosić na paznokciach ! Uwielbiam VV za konsystencję z którą nie spotkałam się w innych lakierach, które miałam okazję używać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne połączenie, ten ciemny semilac fajnie przełamuje całą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature