NAILS | Claresa - efekt szkła

sobota, 15 lipca 2017

Cześć wszystkim! Dacie wiarę, że to już połowa lipca? Nie mogę uwierzyć jak szybko mija mi to lato. Dziś przychodzę do Was z postem paznokciowym, tym razem użyłam dość stonowanego koloru po ostatnich moich szaleństwach. Jednak żeby nie było nudno postanowiłam dodać efekt szkła, który otrzymałam w ramach współpracy z marką Claresa. Jesteście ciekawe jak wyszło? To zapraszam.

Wszelkiego rodzaju pyłki, folie czy właśnie efekt szkła to prosty sposób aby urozmaicić nasz manicure w kilka sekund. W ofercie Claresy mamy do wyboru aż 4 odcienie, perłowy, srebrny, metaliczny oraz złoty. Każdy słoiczek ma pojemność 3g i pozwala nam na wykonanie kilkunastu zdobień, jego cena to tylko 5,99 zł. 


Jako, że posiadam dwa różne słoiczki z wcześniej wspomnianym efektem szkła to przygotowałam dla Was dwie propozycję paznokciowe. Bazą pierwszego manicure jest piękny nudziak 206 Brown Camel tej samej marki. Jest to odcień wpadający w róż, coś dla fanek Indian Roses od Semilac. Do tego koloru dobrałam odcień metaliczny, który moim zdaniem najbardziej pasuje do wszelakich beży. 

A teraz najważniejsze, jak nakładamy efekt szkła? Wykonujemy standardowo manicure ale zatrzymujemy się przed nałożeniem topu. Tutaj zdecydowanie polecam bardzo cieniutką warstwę i działamy. Przy pomocy sondy, bądź kopytka nakładamy delikatnie plasterki foli lekko przyciskając jej brzegi aby nie odstawały. Następne utrwalamy paznokcie i nakładamy następną warstwę topu. Dzięki temu zabezpieczamy efekt, aby nigdzie nie zaczepiał co może spowodować oderwanie go. 


Druga stylizacja myślę, że bardziej wpisuję się w letnie klimaty i jest to połączenie turkusu Maledives z złotym efektem szkła. Myślę że do opalonych dłoni takie połączenie będzie idealne. Tak dla przypomnienia wspomnę Wam o konsystencji tych lakierów. Lakiery hybrydowe marki Claresa w nowej odsłonie są idealną propozycją dla osób które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z hybrydami. Gęsta konsystencja oraz krótki pędzelek sprawiają, że nie mamy problemów z dojeżdżaniem do skórek czy też rozlewaniem się lakieru. Kolory są mocno kryjące i już przy pierwszej warstwie mamy pożądane krycie. 



Dajcie znać która wersja bardziej przypadła Wam go gustu i czy same używałyście tego efektu. A Wy co teraz nosicie na paznokciach? Czekam na Wasze odpowiedzi w komentarzach. 
Pozdrawiam,

44 komentarze on "NAILS | Claresa - efekt szkła"
  1. Odpowiedzi
    1. Takie małe coś, a jaki efekt robi :D.

      Usuń
  2. Ten nudziak jest śliczny :) Mnie jakoś to złotko nie przypadło do gustu :P Bardziej wolę syrenkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syrenkę w zapasach mam ale sama jeszcze nie używałam. :)

      Usuń
  3. Ostatnio coraz częściej o nich czytam:) ciekawe jakby się u mnie sprawdziły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają dość gęstą konsystencję i u mnie bardzo dobrze się noszą ;).

      Usuń
  4. Jeśli się nie odrywają to uważam, że to świetny dodatek - szczególnie widziałabym to złotko na czarnym macie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dobrze je pokryjemy topem to nie odrywają się :).

      Usuń
  5. Efekt fajny, wiesz dobrze, że ja do paznokci mam dwie lewe ręcę i wszystko co widzę to mi się podoba, bo ja tak nie umiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, ale masz inne talenty ;). Te twoje zdjęcia to mogłabym podziwiać codziennie :P.

      Usuń
  6. Ładne kolory lakierów, bardzo w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten nudziak jest świetny, a do niebieskich w końcu się przekonałam :D.

      Usuń
  7. Lubię efekt szkła, jakiś czas temu miałam coś podobnego na paznokciach ;) dodaje uroku i tego "czegoś" całemu mani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersja perłowa jeszcze fajnie wygląda :)

      Usuń
  8. Chyba lepiej wyglada jak paznokiec jest caly pokryty.. Jakos tak na pol mi sie nie podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten pierwszy nude jest piękny, mam podobny odcień i z Indigo i bardzo go lubię ♥ Złotko i sreberko wyglądają fajnie i ciekawie, to dobry pomysł dla kogoś, kto chce odświeżyć manicure, a nie ma ręki do zdobień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyłki potrafią odmienić całe mani :D.

      Usuń
  11. Mam szkło i uwielbiam ten efekt :D A same hybrydy mogłabym z chęcią wypróbować:)
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy raz z tym zdobieniem ale na szczęście nie poszło najgorzej :D.

      Usuń
  12. Eeee a te hybrydy nie są dostępne w Tesco> Chyba tam jej widziałam ale ja nie wiem ten efekt do mnie nie mówi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dostępne moja droga, ale nie wiem czy jest już ta nowa formuła ;).

      Usuń
  13. Patrzę na te zdjęcia i żałuję, że ostatnio nie mogę zapuścić paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dla mnie to jeszcze odrobinę za krótkie ;).

      Usuń
  14. Takie bajery chyba nie dla mnie, ale kolor na paznokciach faaaajny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kolor mi się strasznie podoba, już dawno nie miałam takiego koloru na paznokciach :D.

      Usuń
  15. Jeszcze nie próbowałam efektu szkła. Natomiast jestem bardzo zadowolona z lakierów Claresa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie one również świetnie się spisują :).

      Usuń
  16. Efekt bardzo fajny, a ta cena od razu zachęca mnie do zakupu i wypróbowania na własnych paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, kosztuje bardzo mało i warto się zdecydować :D.

      Usuń
  17. Pierwszy wariant bardzo mi się podoba :) Turkusy to nie mój klimat :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że następna moja propozycja Ci się bardziej spodoba ;).

      Usuń
  18. Turkus i złoto śliczny efekt szkła <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie idealne połączenie na lato :D.

      Usuń
  19. Nie nosiłam jeszcze takiego efektu na paznokciach, wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawie wygląda i co najważniejsze to żadna filozofia ;).

      Usuń
  20. aktualnie mam pyłek semilaca na paznokciach a takiego zdobienia nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię lakiery od Claresy, mam póki co dwa, kupiłam je na spontanie w Tesco a okazały się lepsze od Semilaczków. :)
    wwww.anialwowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Tesco u mnie była strasznie duży wybór ;).

      Usuń
  22. biorąc pod uwagę moje chęci,to nie wiem, czy chciałoby mi się układać te kawałeczki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No też fakt, ale zależy na jakim efekcie Ci zależy ;).

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature