Top Social

TAG | Podróże małe i duże.

piątek, 21 lipca 2017

Hej wszystkim! Chyba każda z Nas ma marzenie żeby gdzieś pojechać, pomimo że nie zawsze jesteśmy urodzonymi podróżniczkami. A czym są wakacje jak nie idealną okazją aby gdzieś wyjechać? Wakacje zainspirowały mnie aby w dzisiejszym poście przedstawić Wam TAG podróżniczy, który znalazłam na YouTube. Jeśli jesteście ciekawe gdzie chciałabym pojechać i z kim najchętniej podróżuję to zapraszam. Szykujcie się na dużą ilość zdjęć!


1. Twój wymarzony cel podróży
Ciężko mi wybrać jedno miejsce bo mam ich mnóstwo na swojej podróżniczej liście. Dlatego tutaj naciągnę pytanie i powiem o 3 wymarzonych miejscach. Nowa Zelandia, Japonia i Tajlandia, jak widzicie same odległe miejsca i dość kosztowne. Trzymajcie kciuki żeby kiedyś się udało.

2. Twój cel podróży - dlaczego podróżujesz?
Poza oczywiście odpoczynkiem od pracy w podróżach szukam nauki. Odkrywam kulturę danego miejsca, eksperymentuję z jedzeniem i podziwiam krajobrazy. Chyba nie mogłabym wyjechać gdzieś i przez cały pobyt leżeć na leżaku czy ręczniku na plaży. Tak robić to ja mogę nawet i w Warszawie.




3. Pierwsza podróż bez rodziców (lub innej dorosłej osoby)
Pierwszy samodzielny wyjazd to był kurs języka hiszpańskiego, jak możecie się domyślać w Hiszpanii. Dokładniej w Lloret der Mar w Katalonii. Wybrałam się tam z moją dobrą znajomą ze studiów Moniką z którą najwięcej podróżowałam. Niestety na tej wycieczce zaliczyłam poza Hiszpanią, zapalenie oskrzeli i wizytę doktora. Jednak wspomnienia mam świetne i dzięki wizycie w Hiszpanii poznałam jedną ze swoich dobrych koleżanek Justynę.

4. Najbardziej inspirująca podróż
Takiej podróży chyba jeszcze nie odbyłam, ale wszystko przede mną.

5. Najpiękniejsza odwiedzona plaża
Kierunki podróży, które wybieram zazwyczaj znajdują się nad morzem. Uwielbiam nadmorski klimat i opalanie się. Wspominając wszystkie wyprawy chyba żadna z plaż nie odjęła mi mowy, ale zdecydowanie mogę odradzić plażę na wyspie Lesbos w Grecji. Mnóstwo puszek po piwach i piasek tak ciemny że wydaję się być brudny.


6. Ulubione miasto w Europie
Choć całej Europy jeszcze nie zjeździłam, pamiętajcie jeszcze to chyba moim ulubionym miastem od zawsze jest Wenecja. Tak jest brudna i śmierdzi, mnóstwo też tam gołębi ale ten klimat. Architektura, dbałość o szczegóły, małe alejki i maski weneckie. Uwielbiam!

7. Ulubione miasto na świecie
Jak wcześniej Wam wspomniałam chciałabym kiedyś wybrać się do Japonii, lecz nie do Tokio, a Kyoto. Jest to miasto które łączy w sobie nowoczesność z kulturą Japonii. Przechadzając się uliczkami możemy napotkać gejsze i małe świątynie które do tej pory normalnie funkcjonują.



8. Do którego miejsca chciałabyś wrócić?
Mam nadzieję że kiedyś uda mi się jeszcze wrócić do Wenecji, przynajmniej na weekend. Wiem jednak że mój K raczej się do tego nie pali (bo tam kradną, przyp. red.), ale może zrobi dla mnie wyjątek. Chciałabym kupić sobie jeszcze jedną maskę wenecką, wiem że przynoszą one podobno pecha ale cóż zrobić jak są takie piękne.

9. Twoja następna podróż?
W dniu, w którym czytanie ten post wybieram się właśnie na babski wypad do Krakowa z wcześniej wspomnianą Moniką i Justyną. Będzie to moja pierwsza wizyta w dawnej stolicy i spotkanie po latach z dziewczynami. Jestem ciekawa czy Kraków mnie zachwyci czy będzie odwrotnie.

10. 3 rzeczy, które są zawsze w twojej walizce
Z racji, że alergia nie opuszcza mnie cały rok to w mojej walizce koniecznie muszę mieć dobry zapas chusteczek do nosa. Dodatkowo zawsze zabieram ze sobą dodatkowy ręcznik do włosów i mały zestaw leków. Przezorny zawsze ubezpieczony.


11. Z kim najchętniej podróżujesz?
Z moim K lubię podróżować ale zawsze mamy przygody. A to korki w drodze na pociąg, albo coś jest zamknięte, a jechaliśmy przez pół miasta. Dlatego osobą, z którą najchętniej podróżuje jest Monika, do każdej naszej wycieczki się przygotowuje, drukuje mapy, czyta o miejscach, które chce odwiedzić itp. Dzięki czemu ja jestem zawsze o wszystko spokojna.


A wy dokąd chciałybyście się udać na wymarzony wyjazd? Może mamy wspólne kierunki czy też zainteresowania? Jestem bardzo ciekawa Waszych odpowiedzi i chętnie przeczytam o waszych podróżniczych marzeniach. Mam nadzieję że i Wy wykonacie ten TAG u siebie. Co sądzicie o odświeżonym wyglądzie bloga?
Pozdrawiam,

12 komentarzy on "TAG | Podróże małe i duże."
  1. Podróż do Japonii również mi się marzy, więc mam nadzieję że kiedyś uda mi się tam dotrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak to chyba największe moje marzenie, szkoda tylko że takie drogie :D.

      Usuń
  2. Wybierz Tajlandię i będzie pewnie jakieś tsunami więc z dala od niej ;D Europa nie piękna?;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Europe prawie całą zwiedziłam, czas na dalsze kierunki ;P.

      Usuń
  3. Mi się marzy tyle kierunków, ze nie wiem od czego zacząć :D Chyba jednak najbardziej Kalifornia i Alaska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za USA nie szaleje ale jeśli miałabym jechać to zdecydowanie Kalifornia ;).

      Usuń
  4. Też marzy mi się Japonia i Tajlandia! Szybciej jednak zrealizuję marzenie o USA, bo bliżej i taniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żałuję że nie pojechałam na kilka miesięcy do pracy do USA kiedy miałam możliwość ;). Młoda i głupia byłam :P.

      Usuń
  5. Ja sama nie wiem... Jest tyle wspaniałych miejsc na świecie :))

    Japonia mnie nie przekonuje, chociaż to Kyoto wydaje się bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wczoraj siedziałam i do 2 w nocy oglądałam program dokumentalny o Japonii, więc jak będę bardzo bogata to Cię zabiorę i przekonam do Japonii :P.

      Usuń
  6. Bardzo inspirujący teks. Ja także lubię poznawać nowe miejsca i zobaczyć i poznać ile tylko się da :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :). Ja uwielbiam podróżować i mam nadzieję że w tym roku uda mi się gdzieś jeszcze pojechać :D.

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature