Zapach miesiąca | Owocowy zawrót głowy z Hugo Boss i Guerlain

piątek, 7 lipca 2017

Hej wszystkim! Myślę, że każda kobieta lubi dobrze pachnieć, a niekiedy właśnie perfumy dodają nam pewności siebie. Przyznaję się, że w swojej kolekcji posiadam kilka flakonów i nie jestem wierna jednemu zapachowi. O każdej porze roku lubię otaczać się innymi nutami, a dziś przedstawię Wam pewną dwójkę, która towarzyszy mi każdego dnia. Jesteście ciekawe jakie zapachy wybieram latem?


Gdy tylko lato się zbliża porzucam typowo kwiatowe perfumy, po które zazwyczaj sięgam wiosną i zamieniam je właśnie na coś świeżego, owocowego czy też trawiastego. W swojej kolekcji posiadam jeszcze dwa zapachy, które bardzo lubię D&G, L'Imperatrice oraz Giorgio Armani, Acqua di Gioia. Tego lata jednak skupiłam się na moich nowościach.


Guerlain, Aqua Allegoria Pera Granita
Piękne flakony Aqua Allegoria kusiły mnie od lat, jednak nigdy nie trafiłam na zapach, który byłby w 100% mój. Moje modlitwy zostały wysłuchane i w 2016 roku marka wypuściła na rynek nowy zapach, Pera Granita. Jest to kompozycja kwiatowo-owocowa lecz zdecydowanie króluje tutaj grejpfrut, a tuż za nim tytułowa gruszka. Perfumy są dość specyficzne i wiem, że nie przypadną wszystkim do gustu, są słodkie ale jednak cierpkie jak cytryna. Warto wspomnieć, że Aqua Allegoria to niestety woda toaletowa i nie utrzymuje się zbyt długo na skórze. 

Nuty głowy: Grejpfrut, bergamotka oraz cytryna
Nuty serca: Kwiat pomarańczy, osmantus, gruszka i hedione
Nuty bazy: Cedr, białe piżmo oraz mech



Hugo Boss, The Scent for Her
Zapach który totalnie mi zawrócił w głowie, wiem że ma swoich zwolenników ale i przeciwników (hej Ruda!). Zarzuca mu się przeciętność, ale to właśnie podoba mi się w nim najbardziej. Przyznaję że są to perfumy, po które sięgam najczęściej i wątpię żeby to się zmieniło w najbliższym czasie. The Scent for Her to zdecydowanie zapach dla osób, które wolą słodkie nuty, idealne na lato i młodych dziewczyn. Hugo Boss serwuje nam moc brzoskwini z kwiatowym dodatkiem frezji czy osmantusa, kończąc na kakao. Jeśli chodzi o ten zapach posiadam wodę perfumowaną i muszę przyznać że całkiem nieźle się na mnie trzyma, choć na pewno nie cały dzień. Słodki, ale wciąż świeży i na pewno nie przybędzie Wam kilogramów od niego

Nuty głowy: Brzoskwinia, frezja
Nuty serca: Osmantus
Nuty bazy: Kakao

Tak właśnie prezentują się moje dwa ulubione zapachy tego lata. Jestem bardzo ciekawa jakimi perfumami Wy lubicie się otaczać i czy znacie któryś z tych zapachów. Wybieracie kwiatowe, a może owocowe? Czekam na Wasze komentarze poniżej.
Pozdrawiam,

24 komentarze on "Zapach miesiąca | Owocowy zawrót głowy z Hugo Boss i Guerlain "
  1. Osobiście zapachu nie znam, ale czuję że mogłaby to być wielka miłość ;)
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :D, myśle że na spokojnie któryś mógłby Ci się spodobać jeśli lubisz słodkie zapachy :D.

      Usuń
  2. nigdy nie miałam tych perfum

    OdpowiedzUsuń
  3. Wąchałam kiedyś Guerlain i zapach bardzo mi się spodobał :) Za to Huga Bossa w ogóle nie kojarzę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hugo Boss miał premiere chyba pod koniec zeszłego roku, więc to dość nowy zapach :D.

      Usuń
  4. Ciekawią mnie zapachy, nigdy ich nie wąchałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam sprawdzić, może i tobie się spodobają ;).

      Usuń
  5. wąchałam ostatnio oba zapaszki i nie do końca moje nuty w Hugo, ale Guerlain mnie kusi bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The Scent to dość prosty zapach :).

      Usuń
  6. Nie znam :( Ja bardzo lubię kilery zapachowe np.Angel Muglera 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj już dawno nie wąchałam tego zapachu i zapomniałam jak pachnie :P

      Usuń
  7. Nie powiem, nic nie powiem.

    No dobra ten Boss jest pospolity ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może chociaż moje zapachy na jesień Ci się bardziej spodobają, na pewno je pokażę we wrześniu lub październiku ;P.

      Usuń
  8. Jeżeli są słodkie, to ja chcę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedne słodkie, drugie słodko-cierpkie :D.

      Usuń
  9. Nie znam żadnego z tych zapachów, ale Pera Granita bardzo mnie kusi <3 Ma jednak tak różne opinie w sieci, że boję się zaryzykować zakupu w ciemno, muszę się najpierw wybrać żeby poniuchać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o Aqua Allegorię to polecam bo opis w internecie czasem brzmi lepiej niż rzeczywistość ;)

      Usuń
  10. Te piękne opakowania *o* Na Guerlain mogłabym się skusić, bo to moje zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Guerlain wie jak przyspieszyć bicie serca ;D.

      Usuń
  11. Jestem ciekawa zapachu Aqua Allegroia :D Nie dość, że sam opis brzmi ciekawie, to jeszcze ta buteleczka przyciąga wzrok :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam żadnego, ale wszystko przede mną ;D PS Piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, akurat padało za oknem :P.

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature