NAILS | Shade Plum z błyszczącym dodatkiem

środa, 15 listopada 2017
NeoNail Shade plum Shining Diamonds hybryda

Cześć wszystkim! U mnie dziś pełne lenistwo, w końcu mam czas aby nadrobić wszystkie zaległe zdjęcia na bloga i zrobić porządki w kosmetykach. Postanowiłam, że dziś ukaże się dość lekki wpis z jednym z lakierów, które proponowałam Wam na instagramie. Oczywiście aby nie było nudno, to trzeba było go trochę podrasować. Zapraszam!

W mojej kolekcji brakowało mi bardzo ciemnych kolorów. Wiecie takich, które w jednym świetle wyglądają na czarne, ale jednak takimi nie są. W oko wpadła mi ta cudowna głęboka śliwka Shade Plum, oczywiście od NeoNail. Dodatkowo żeby nie męczyć Was ponownie złotem postawiłam na niedocenione srebro. Shining Diamonds wygląda tak pięknie, że pewnie nie raz po niego sięgnę i polecam Wam go kupić. Szczególnie na sezon zimowy. 

NeoNail Shade plum Shining Diamonds hybryda
Wiem, że często pokazuję Wam lakiery tej marki, ale nie bez przyczyny. Dla mnie jest ona zdecydowanie numerem jeden. Piękne kolory, bezproblemowa aplikacja i konsystencja z którą poradzi sobie i nowicjusz. Na moje nieszczęście NeoNail otworzył stoisko w centrum handlowym, w którym pracuję i same wiecie jak to bywa. Zdarzyło mi się już dwa razy popełnić zbrodnię i zrobić niekontrolowane zakupy. Ups!

Jak widzicie na pierwszym zdjęciu pokazałam Wam też top i bazę od Vasco. Tak, używam tego duetu przy każdym manicure jakie wykonuje. Świetnie się u mnie trzymają i co najważniejsze blask zostaje z nami do samego końca. Cieszę się, że miałam okazję je przetestować bo to jedyne lakiery z którymi nie mam problemu przy ściąganiu. 
NeoNail Shade plum Shining Diamonds hybryda


W głowie mam już kilka pomysłów na Świąteczne paznokcie więc możecie się spodziewać takich w grudniu. Będzie królowała czerwień i błyskotki, może uda się też coś zmalować. Kto wie, kto wie. Jestem ciekawa co Wy sądzicie o takich ciemnych kolorach, jesteście fankami czy wręcz przeciwnie? Dajcie też znać jak spodobało się Wam moje zdobienie.
Pozdrawiam,




44 komentarze on "NAILS | Shade Plum z błyszczącym dodatkiem"
  1. Odpowiedzi
    1. Od razu przy nakładaniu fioletu pomyślałam o tym sreberku ;).

      Usuń
  2. bardzo podobną śliwkę mam aktualnie na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już bardzo dawno śliwki nie miałam na paznokciach i musiałam się skusić :D.

      Usuń
  3. Jak fajnie błyszczą 😊 brakuje mi takiego brokatu w mojej kolekcji 😱

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie, cudnie błyszczą :D
    Ciekawa jestem świątecznych paznokci, osobiście uwielbiam wtedy połączenie błyszczącej ciemnej zieleni z czerwienią <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pomysłu aby te dwa kolory połączyć ale będzie na pewno coś delikatnego i coś bardziej eleganckiego ;).

      Usuń
  5. Normalnie bym Ci napisała, że to nie moje odcienie bla bla... Ale wyszło Ci pięknie i sama bym takie nosiła ;) Też do wszystkiego stosuję teraz bazę i top Vasco bo chyba mnie od siebie uzależnili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wierze w to co widzę Madzia, no to się podwójnie ciesze że Ci się podoba :D.

      Usuń
  6. Cudownie to wygląda z tym zdobieniem! I kolor boski - uwielbiam takie ciemne odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te srebrne drobiny są cudowne i w końcu je kupiłam bo chodziłam za nimi dobry rok ;).

      Usuń
  7. Śliczne! Ten srebrny kolor bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wersji złotej też wygląda cudnie :D.

      Usuń
  8. very very ładnie :D u mnie na pazurkach właśnie kolorystyka bardzo podobna :D a ten lakier shining diamons jest na mojej chciejliście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierw kupiłam złotko ale chyba ta wersja mi się bardziej podoba ;D.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Kochana ja się obawiam co Ty za cukier jesz :P.

      Usuń
  10. ale piękne panzokcie! mega w moim guście ;))!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i polecam samej takie wykonać :D.

      Usuń
  11. Piękne połączenie ;) Takie jesienno-zimowe ;) Coś w nim jest takiego, że przypomina śliwkę okraszoną mrozem (jestem poetką). Bardzo podoba mi się ten kolor fioletowy, mam podobny z Semilaca, chyba trzeba go reaktywować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się! Lubię taki efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, prosta dekoracja, a wiele zmienia :).

      Usuń
  13. osobiście zrobiła bym odwrotnie, brokatowe złoto na górze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się czy nie dać brokatu na górę ale wiem że szybko bym miała problemy z odrostem. Dla mnie złoto tu średnio pasuje z racji zimnego fioletu ;).

      Usuń
  14. Wow, piękny efekt :) Na początku skojarzyłam to z pokruszoną bombką :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Och ten Sylwester i Święta będą bardzo błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to pewnie będzie piżama i koc ;).

      Usuń
  16. śliczny efekt :) może i mnie się kiedys uda zrobić coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo jak widać wielu osobom się podoba :).

      Usuń
  17. świetny pomysł :) chyba takie sobie zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłam przekonana ze one są czarne! Wyszły Ci bosko zachwycam się nimi nadal ! A ja swoje zjadłam :( i robię przerwę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz jaka zmyłka, właśnie szukałam takiego koloru ;). Nieoczywistego :P.

      Usuń
  19. Shining Diamonds kocham i wielbię, bardzo często ląduje na moich pazurach <3
    Ta śliweczka też łaaadna! Piękny stworzyła duet ze sreberkiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj będę częściej teraz po niego sięgać :D.

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature