Wpadłam i ja...

poniedziałek, 25 kwietnia 2016


   Cześć wszystkim! Przed zakupami broniłam się cały miesiąc, ale będąc na święta u rodzinny mojego K dostałam od jego mamy lampę do robienia hybryd. No i wpadłam i ja. Dziewczyny strasznie zachwalają paznokcie hybrydowe, ja sama miałam je dwa razy ale nie byłam do końca przekonana. Postanowiłam dać im jeszcze jedną szansę i zamówiłam z Minti Shop produkty do wykonania hybrydy. 

 Do koszyka oczywiście zabrałam podstawowe produkty typu odtłuszczacz, zmywacz, blok do zmatowienia płytki, waciki bezpyłowe oraz folie do ściągania hybrydy. Najgorszy wybór miałam oczywiście z kolorami. Jako że uwielbiam Essie Fiji, postanowiłam wybrać lakier z Semilac który najbardziej mi go przypominał czyli 032 Biscuit. Drugim kolorem jest 097 Indian Roses i ten obecnie mam na paznokciach. Jestem z niego bardzo zadowolona, jest to różowy-brąz który pasuje mi do wszystkiego. Dodatkowo wygląda bardzo elegancko. Post o hybrydach na pewno się pojawi tylko muszę wszystko przetestować i zobaczyć jak co działa :).



   Aby nie płacić dodatkowo za przesyłkę postanowiłam dorzucić do koszyka dwa produkty czyli Lipowy płyn micelarny z Sylveco, oraz mały sampler z Yankee Candle o zapachu Summer Scoop. Świeczka pachnie przepięknie! Mocno słodki zapach, który przypomina lody truskawkowe. Co Sylveco, mam ochotę wypróbować kilka ich produktów. Z pomadki peelingującej jestem bardzo zadowolona więc czas na płyn micelarny. Słyszałam o nim same pozytywy więc przekonamy się czy i ja się z nim polubię. No i sukces - w końcu odstawię na trochę swojego różowego Garniera który po prostu mi się już znudził :P.


Oczywiście mam już ochotę na inne kolory. Może macie swoich ulubieńców lub uważacie że któryś to konieczny must-have. Piszcie śmiało :).
Pozdrawiam,
Joy of Jelly 

35 komentarzy on "Wpadłam i ja..."
  1. Koty <3 Ja jeszcze hybryd nie miałam, ale coraz bardziej się nad nimi zastanawiam. Podobno jak raz się ich spróbuje, to już się nie chce wracać do zwykłych lakierów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie szkoda troche moich zwyklaków, więc pewnie o je będę nosić :).

      Usuń
  2. Pink Doll to must have lata! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie wiem czy nie za różowy dla mnie :), ale będę go obserwować jak się troche opale.

      Usuń
    2. Kochana, on jest różowy tylko na zdjęciach. Szkoda, że nie możesz go zobaczyć na żywo. Ciężko go opisać, bo ma coś w sobie z pomarańczu, różu, jest delikatnym, nieoczywistym neonem :D

      Usuń
    3. Hmmm, w takim razie rozważę go :) i popytam po koleżankach czy go mają.

      Usuń
  3. Może tym razem zmienisz zdanie o hybrydach. Ja jestem w nich zakochana i nie wyobrażam sobie manicure bez nich. Oczywiście trzeba pamiętać o kilku dniowych przerwach i w trakcie przerw o pielęgnacji paznokcia. Bardzo lubię kolor 032 Biscuit jest przepiękny i lekki, spodobał mi się Twój drugi kolorek. 097. Moim must have są kolory 056 Smile Pink a także 135 Frappe. Kupiłam niedawno kolorek 072 caribbean sky ale niestety ma bardzo słabe krycie i potrzeba bardzo dużo warstw aby uzyskać odpowiednią pigmentację i nie wygląda to zbyt ładnie na paznokciu. Kolor piękny ale zdecydowanie nie polecam przez jego słabą pigmentację.
    Pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam właśnie o Caribbean Sky, może warto go nałożyć na biały lakier. Frappe widziałam u koleżanki o bardzo mi się podoba ;)

      Usuń
    2. też mam caribbean sky od Semilaca i uważam że kryciem nie różni się od innych kolorów, wystarczają mi 2 cieniutkie warstwy, ale skoro masz z tym problem to może użyj cieniutkiej warstwy białego lakieru a potem dopiero 2 cienkich kolorku 072 powinno pomóc a jeżeli nawet to nie pomoże to zawsze możesz go zareklamować :)

      Usuń
  4. Ja cały czas zastanawiam się nad hybrydami, ale obawiam się, że proces ich zdejmowania będzie zbyt inwazyjny dla moich bardzo słabych paznokci. Biscuit jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem ciekawa jak u mnie zadziałają na gorzej czy na lepiej :)

      Usuń
    2. czemu się obawiasz? ja używam Semilaca i nie mam problemu ze zdjęciem hybryd matujesz top(ale delikatnie oczywiście), zawijasz paznokcie w folie (około 15 minut) i lakiery zejdą same. Dobrze zrobiony manicure nie zaszkodzi Twoim paznokciom uwierz.. nie ma się czego bać;p ( też zachwycam się tym Biscuicikiem jest cuuudoowny <3

      Usuń
  5. Ja nie mam czasu na hybrydy i w sumie na tradycyjne malowanie paznokci też nie ;) ostatnio tylko odżywka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak hybrydy już trochę zajmują, przynajmniej mnie ;). No ale robimy je raz na dwa tygodnie. Ja akurat uwielbiam malować paznokcie, przy okazji nadrabiam filmiki na yt :).

      Usuń
  6. o jaaaa oddaj koty :D jakie słodkie grubaski, cały czas je podziwiam zresztą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo wieszz grubaaski :P, Bebok rzeczywiście często jest Bebzonem ale Tequila to mały chudzielec jest ;P. Czasami z chęcią bym je oddała, szczególnie jak budzą 4:30.

      Usuń
  7. Jak już zaczniesz robić hybrydy, to nie wrócisz do zwykłych lakierów. Wiem to z doświadczenia, zaczyna się niewinnie, a się nie obejrzysz, a w swojej kolekcji będziesz miała 80 kolorów hahah :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że jednak tak nie będzie hehehe, nie mam aż tyle miejsca na to wszystko :).

      Usuń
  8. wszyscy z tymi hybrydami a ja dalej szukam dobrej lampy.. kociaki mega <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :) Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja jak się wciągnę w hybrydy to zapewne kupię lampę z Semilac.

      Usuń
    2. ja mam z Semilaca lampę LED 6 kupiłam ją w tym zestawie i bardzo fajnie się sprawdza. chyba można też ją kupić bez zestawu. A Ty potrzebujesz lampe tylko dla siebie,czy do salonu? Bo jak dla siebie,to ta mała lampa w zupełności wystarcza

      Usuń
    3. Lampę potrzebuję tylko dla siebie, można kupić samą bo widziałam na stronach ale pierw muszę przetestować.

      Usuń
  9. Też chcę zacząć przygodę z hybrydami. Może do końca roku uda mi się to zrealizować. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety lampy trochę kosztują, ale warto patrzeć na jakieś promocje albo zbierać po jednym produkcie :)

      Usuń
  10. Witaj w hybrydowym klubie :D Ja co prawda dopiero niedawno rozpoczęłam swoją przygodę z Semilac, ale fajnie jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszaleć można na nowo z kolorami :). Miałam trudny wybór teraz, a co dopiero później :D

      Usuń
    2. Ja najchętniej przytuliłabym wszystkie. Z każdego po jednym :D

      Usuń
  11. Ja zakochałam się w hybrydach odkąd zaczełam używać produktów semilaca, przed nimi testowałam wiele innych lakierów ale dopiero z nimi widzę zadowalający efekt, bardzo długo się trzymają bo u mnie od 2 do 3 tygodni bez odprysków.A co do płynu micelarnego z Sylveco to też mam ochotę go kupić więc daj znać jak się u ciebie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam robione dwa razy hybrydy u kogoś właśnie Semilaciem i rzeczywiście 3 tygodnie się trzymały :)

      Usuń
  12. Ja również zastanawiam się nad kupnem starteru do hybryd. Poczekam jeszcze na Twoją opinię. Jeśli będzie pozytywna to kupie cały starter z Semilaca.
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetestuje i na pewno pojawi się recenzja :)

      Usuń
  13. mi też niewiele brakuje żeby się w nich zakochać i zamówić cały zestaw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie gdyby nie lampa nadal bym się zastanawiała :).

      Usuń
  14. Ja ze względu na pracę nie wyobrażam sobie malowania na co dzień paznokci zwykłymi lakierami, bo trwałość jest beznadziejna. Hybrydy robię od kilku miesięcy i paznokcie mają się dobrze, a jedynie usuwanie lakieru jest dla mnie zbyt uciążliwe :/
    Życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja niestety w poprzedniej pracy miałam ogromne problemy z paznokciami więc rozumiem :). Mam nadzieję że w końcu będę mogła zapuścić paznokcie bo dawno już takich nie miałam.

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature