NAILS | Neonowe szaleństwo z lakierami Semilac

wtorek, 14 czerwca 2016


   Hej wszystkim! Dawno już nie było żadnych postów paznokciowych, a ja obiecałam sobie że zacznę robić ciekawsze zdobienia. Jak widziałyście w poście o paczce imieninowej do koszyka dobrałam sobie dwa lakiery z Semilac i to właśnie one będą bohaterami dzisiejszego posta.

Pomysł na paznokcie neonowe wyszedł spontanicznie, zaczyna się lato więc czemu nie poszaleć. Przyznaję że chyba to nie był dobry pomysł, choć zdobienie bardzo mi się podoba tak kolor bazowy jest dla mnie za mocny. Neony chyba tylko pozostaną u mnie na krótkich paznokciach i bez dodatkowego błysku, w ostateczności na stopach.



Lakier neonowy to 042 Neon Raspberry, do zdobień użyłam 037 Gold Disco. Aby ułatwić sobie zdobienie przydadzą Wam się paseczki do tego typu rzeczy, ja swoje kupiłam w Super-pharm z szafy Essence za ok 5 zł, ale możecie znaleźć też podobne na allegro czy aliexpress.




A wy lubicie neony czy może bardziej stonowane kolory? Mam nadzieję że zdobienie Wam się spodobało i może któraś z Was wykorzysta ten pomysł.
Pozdrawiam,

16 komentarzy on "NAILS | Neonowe szaleństwo z lakierami Semilac"
  1. Ja uwielbiam neony na paznokciach :) teraz mam żółty i zielony neon, jakiś czas temu różowy i w zasadzie pomarańcz - lubię mieć na paznokciach coś rzucającego się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wole zdecydowanie stonowane kolory, do neonów muszę się jeszcze przekonać :D

      Usuń
  2. fajnie wyglądałyby takie dwa skośne złote paseczki na paznokciu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Więc w takim razie mam nadzieję że kolor przypadł Ci do gustu :).

      Usuń
  4. Bardzo ładny kolor :) Ja nie przepadam za neonami u siebie jednak u innych bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo, u kogoś wyglądają świetnie, a u mnie tak nie koniecznie ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. To chyba jedyny neon jaki jestem w stanie nosić :)

      Usuń
  6. Cudowny jest ten kolor. Ja pracuję na lakierach CND Shellac.
    Zapraszam do mnie, dziś pojawił się nowy post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tych lakierach :), ale na razie bawię się tylko Semilac'iem

      Usuń
  7. Przepięknie ten kolor wygląda na Twoich paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale boski ten neon! Muszę go koniecznie przygarnąć do swych małych zbiorów!
    Gold Disco uwielbiam! Mam go teraz na pazurach razem z Pink Smile :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie muszę zamówić Pink Smile :).

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature