NAILS | Peach Rose od NeoNail

czwartek, 14 lipca 2016


   Hej wszystkim! Te z Was, które obserwują mnie na Instagramie wiedzą że wczoraj dotarła do mnie przesyłka z nowymi kolorami lakierów do paznokci. Tym razem postawiłam na lakiery NeoNail, a dzisiejszym bohaterem jest piękna brzoskwinia, która do mnie właśnie trafiła.  


Czym byłoby lato bez pięknej brzoskwini na paznokciach? Przy zamówieniu z NeoNail wiedziałam, że będę musiała w końcu się zdecydować na kilka kolorów i jednym z nich jest właśnie Peach Rose. Przypomina mi on trochę lakier z Semilac, Sleeping Beauty, ale bez neonowego wykończenia. Świetnie komponuje się z lekką opalenizną na skórze. Co do konsystencji lakierów NeoNail, są one minimalnie gęstsze od lakierów Semilac. Kryją płytkę już przy drugiej warstwie. Resztę lakierów na pewno też Wam pokażę, a jeśli jesteście ciekawe jakie wybrałam to zapraszam na mój Instagram * klik *. Jako bazę użyłam Base Hard od NeoNail, zaś jako top Top Hard tej samej firmy. Jestem ciekawa czy paznokcie będą tak dobrze się trzymać jak Semilac.



W końcu zamówiłam sobie również lampę LED (oooo tak!), i mogę nareszcie bez nerwów robić paznokcie bez grzania rąk w zwykłej lampie przez dwie godziny. Jeśli chcecie rozpocząć swoją przygodę z lakierami hybrydowymi to polecam Wam zakupić zestaw z lampą LED 12W za 229 zł (w obecnej promocji), gdzie mamy bazę, top, 2 kolory do wyboru, waciki, patyczki bambusowe, odtłuszczacz, olejek do skórek oraz 3 ozdoby * klik *. Moim zdaniem jest to świetna cena jak za ilość produktów które utrzymujemy, dodatkowo przy rejestracji dostajemy kod zniżkowy możliwy do zrealizowania już przy pierwszym zamówieniu.


Używałyście może lakierów NeoNail? Lubicie tego typu odcienie?
Pozdrawiam,


20 komentarzy on "NAILS | Peach Rose od NeoNail"
  1. Odpowiedzi
    1. Od razu wpadł mi w oko na stronie ;)

      Usuń
  2. oj tak, tak, TAK! kocham takie kolory i chce już zaczać swoja przygode z hybrydami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto patrzeć na promocje ale wydaje mi się że NeoNail ma lepsze zestawy niż Semilac :).

      Usuń
  3. lampa led to faktycznie cudo! ja długo nie mogłam się sobie nadziwić, że tyyyyyle zwlekałam z zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w końcu nie wytrzymałam i starą wywaliłam :D

      Usuń
  4. OO takie kolory to ja lubię! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mam jeden lakier NeoNail i bardzo go lubię, wolę ciemniejsze odcienie, róże fuksje czerwienie na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuksje również lubię ale jeszcze odpowiedniej nie zakupiłam :)

      Usuń
  6. Miałam jeden lakier od NeoNail i jakoś nie przypadł i do gustu, bo był zbyt gęsty. Semilac jakoś bardziej mi odpowiada :)
    A kolor śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszły podobno nowe formuły z NeoNail. Wdziałam że niektóre trafiły mi się stare, a nie które nowe więc będę musiała sprawdzić czy to ma wpływ na ich gęstość.

      Usuń
  7. Bardzo lubię takie odcienie, do tej pory używałam Semilaca, ale muszę wypróbować też neonail :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy NeoNail i jak na razie jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  8. jeden z moich ulubionych kolorów na paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature