Clarins, Ever Matte | Najdroższy puder jaki zakupiłam

środa, 17 sierpnia 2016



Hej wszystkim! Dziś przychodzę do Was ponownie z recenzją i tym razem opowiem Wam trochę o pudrze marki Clarins. Jest to mój pierwszy puder, który zakupiłam w perfumerii. O tym czy się sprawdza i czy zakupię go ponownie możecie się dowiedzieć poniżej. Zapraszam.

Mineralny puder, który zapewnia równomierne, lśniąco-matowe wykończenie, bez niepożądanego błyszczenia. Efekt świeżo nałożonego pudru przez cały dzień. Lekka konsystencja, aksamitna gładkość oraz naturalne nawilżenie. Cera bliska perfekcji: nieskazitelna i matowa.

Puder Tanaka: nieprzerwanie absorbuje nadmiar sebum na powierzchni skóry, przynosi uczucie komfortu i aksamitnej miękkości. Kompleks "Light Optimizing+": natychmiast wyłapuje, rozprasza i potęguje światło. Wyraźnie wygładza drobne linie i niedoskonałości. Cera wygląda gładko i świetliście. Roślinny Micropatch®: utrzymuje skórę odpowiednio nawilżoną, elastyczną i przywraca jej uczucie komfortu. Podwójna ochrona: przeciwko wolnym rodnikom oraz zanieczyszczeniu środowiska.

   Kilka miesięcy temu będąc w Arkadii natrafiłam na promocję w Douglasie na pudry. Wybierając w ciemno postanowiłam przetestować coś od Clarins, ponieważ ich produkty zawsze mi się sprawdzają, a w dodatku mam podkład z tej samej serii. Wybrałam kolor 01 czyli Transparent light i powędrowałam do kasy. Jego stała cena to 159 zł, ja zaś zapłaciłam 124 zł. W perfumerii Douglas dostępne są cztery odcienie, od bardzo jasnego po ciemny * klik *

   W kartoniku, puder znajduje się w welurowej sakiewce, chroni to produkt jak i opakowanie przed uszkodzeniem i ubrudzeniem. Samo opakowanie pudru jest bardzo eleganckie, proste, jedyny minus to że widać każdy odcisk palca. W środku otrzymujemy również puszek do nakładania pudru na twarz, ja ich osobiście nigdy nie używam ponieważ łatwo zbierają bakterie. Sam puder ma delikatne wytłoczenie, przyjemny i typowy dla kosmetyków Clarins zapach. 



   Na stronie producenta widzimy, że produkt skierowany jest do cery tłustej i mieszanej, zaś na stronie Douglas.pl puder polecany jest do cery normalnej. Gdzie leży prawda? Niestety pomimo tego że puder jest z serii Ever Matte to nie polecam go cerom tłustym, ponieważ nie będą z niego zadowolone. Natomiast skóra mieszana jak i normalna będą z niego jak najbardziej zadowolone. Drobno zmielony, delikatny mat, bez efektu maski, tak mogę opisać ten puder. Przypomina mi on bardzo puder Bourjois, Healthy Balance, jednakże ten z Clarins lepiej wtapia się w skórę. Mat na mojej skórze mieszanej utrzymuję się do 5 godzin, niezależnie czy jest to krem BB czy podkład Clarins, Ever Matte. Przy upałach niestety ten czas się skraca, ale to chyba każda z nas przeżywa. 

   Czy kupiła bym go ponownie? Przyznam szczerze, że pomimo iż bardzo lubię markę Clarins to nie. Nie kupiłabym ponieważ podobny efekt mogę uzyskać pudrem od Bourjois, a cena jest o ponad połowę mniejsza. Choć przyznaję że opakowanie cieszy oko i na pewno przykuwa wzrok każdej sroczki. 

Używałyście może tego pudru, bądź możecie polecić jakiś inny? Uważacie że wydawanie warto wydać na puder trochę więcej czy jednak stawiacie na produkty drogeryjne?
Pozdrawiam,


25 komentarzy on "Clarins, Ever Matte | Najdroższy puder jaki zakupiłam "
  1. masz rację, opakowanie jest cudowne, szkoda, że nie do końca się sprawdził. Ja z poszukiwaniem idealnego pudru dałam już sobie spokój, bo taki znalazłam. Nic nie utrzymuje w ryzach lepiej mojego makijażu przez cały dzień niż zwykły puder ryżowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że na jesień sprawdzi się lepiej, a tak to przynajmniej ładnie wygląda ;).

      Usuń
    2. to i ja trzymam kciuki za jego lepsze działanie jesienią! ♥

      Usuń
  2. opakowanie to strzał w dziesiątkę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda pięknie i na pewno jest ozdobą toaletki :).

      Usuń
  3. Wygląda przepięknie, ale jak widać czasem co bardzo drogie to nie koniecznie najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, przynajmniej wiem że nie ma sensu kupować go ponownie :).

      Usuń
  4. Nigdy nie miałam kosmetyków tej marki, choć przyznam szczerze, że swojego czasu bardzo kusiły mnie podkłady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Clarins ma świetnie produkty i na pewno warto jakiś podkład przetestować :).

      Usuń
  5. Piękne jest to opakowanie, szkoda, że nie spełnił do końca oczekiwań pod względem stosunku jakość-cena. Skoro można mieć podobny efekt za mniej pieniążków - lepiej zainwestować w coś innego w to miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tej serii mam ochotę wypróbować podkład. Puder wygląda ciekawie, ale zostanę przy wspominanym przez Ciebie Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu możesz przeczytać recenzję tego podkładu, ja jestem z niego zadowolona choć nie robi efektu WOW na skórze :).

      Usuń
  7. Mimo wszystko mają piękne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czaję się na podkład z Clarins, miałam już próbki i byłam zadowolona. Teraz tylko kolor muszę dobrać na październik, bo chciałam go użyć na swój ślub :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto sprawdzić jak będzie trzymał się na twojej twarzy :)

      Usuń
  9. Bardzo lubię markę Clarins. Zarówno pielęgnację jak i kolorówkę. Tego pudru nie znam, ale uwielbiam podkład Everlasting + :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorówkę dopiero poznaję, ale z pielęgnacji byłam zawsze bardzo zadowolona :).

      Usuń
  10. Opakowanie jest przecudowne, ja jestem posiadaczką cery suchej w str normalną. Wolę więcej wydać na podkład czy bazę niż na puder.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%, ja w zimie rezygnuję z pudru bo wtedy moja skóra zmienia się w normalną i nie potrzebuję pudrów :).

      Usuń
  11. Nie wiem czy dla mnie z ich oferty kuszą mnie podkąłdy :)

    p.s nie wiem czemu ale Twoje posty mi się nie wyświetlają ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informacje, może blogger znowu coś kombinuje no ja też ostatnio miałam problem z kilkoma blogami :/. O podkładach z Clarins słyszałam dużo dobrego, u mnie Ever Matte całkiem nieźle się spisuje :).

      Usuń
  12. mam ochotę go podotykać tak ładnie wygląda ;) ale tyle za puder nie dam. Mam mój sprawdzony, który kosztuje około 15 zł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze że masz swój sprawdzony, ja niestety nadal poszukuje :).

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature