Nails | Neonowe ombre

sobota, 20 sierpnia 2016
 

   Cześć wszystkim! Dziś postaram się trochę zatrzymać trochę lato na moich paznokciach. Ostatnia okazja jak dla mnie na paznokcie neonowe. Pokażę też moje pierwsze podejście do ombre na paznokciach, muszę przyznać że przejście jest tak delikatne że ciężko je zauważyć na zdjęciach.  

Po ostatniej wpadce z lakierami NeoNail, jako bazy używałam Semilaca. Tym razem jednak postanowiłam zaryzykować i dać jeszcze jedną szansę Base Hard z NeoNail. Mam nadzieję, że nie będę musiała ponownie zdrapywać i spiłowywać lakieru z paznokci. Na palcu serdecznym i środkowym postanowiłam wykonać lekkie ombre w poziomie, aby trochę urozmaicić mój manicure. Połączyłam dwa neonowe kolory, Semilac, Neon Raspberry który widzieliście już na blogu * klik * oraz NeoNail, Playa Bonita. Aby połączyć kolory ze sobą, użyłam sondy i delikatnie zmieszałam je ze sobą. Efekt jest delikatny i na pewno spróbuję z innymi kolorami. Zdjęcia jednak nie oddają w 100% efektu. 





Mam nadzieję, że choć trochę udało mi się uchwycić efekt przejścia kolorów. Dajcie znać jakie kolory lubicie jesienią, w końcu zaraz koniec lata. 
Pozdrawiam,



20 komentarzy on "Nails | Neonowe ombre "
  1. Ciekawe ombre, choć mało widać efekt. Aparat ma często problem ze złapaniem neonowych kolorów :D Ale moja wyobraźnia podpowiada mi, że to fajne połączenie :)

    Ja na jesień preferuję te same kolory co i latem - czasem zrobię coś ciemniejszego, ale ogólnie na co mam ochotę, to sobie maluję. Nie zwracam uwagi na pory roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ile ja razy próbowałam uchwycić ten efekt :), ale teraz wiem że muszę znajdować takie kolory które dadzą większy kontrast.

      Usuń
  2. Takie kolory na lato to strzał w "10" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety do neonów się powoli przekonuje choć to połączenie bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  3. Bardzo delikatne ombre... Jak mi się marzą hybrydy. Chcę sobie kupić cały zestaw z Opi + lampę 64w, może mi się uda w niedługim czasie... ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam że OPI ma hybrydy :), choć moje paznokcie nie lubią ich lakierów. Hybrydy jednak odmieniły moje paznokcie więc na pewno polecam :).

      Usuń
  4. Śliczne połączenie i bardzo przypomina mi Tutti Frutti Semilac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba muszę się przyjrzeć temu kolorowi :D.

      Usuń
  5. Super wyszło! Delikatne przejścia, ale nie da się nie zauważyć. Muszę też kiedyś wreszcie spróbować, bo bardzo mi się taki efekt podoba na pazurach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję że w pionie jest mi strasznie ciężko zrobić ładne przejście, w poziomie jest o wiele łatwiej :)

      Usuń
  6. na przedostatnim zdjęciu widać te przejścia najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie Ci to wyszło, choć efekt ombre nie jest za mocny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się że nie jest źle jak na pierwszy raz :)

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature